INOVART #5 – Pop Art
Pop art este un curent nascut in anii ’50 in Marea Britanie si America, ca revolta a tinerilor asupra perspectivei traditionale asupra artei. Acestia au integrat elemente comerciale intalnite in viata de zi de zi, […]
Pop art este un curent nascut in anii ’50 in Marea Britanie si America, ca revolta a tinerilor asupra perspectivei traditionale asupra artei. Acestia au integrat elemente comerciale intalnite in viata de zi de zi, […]
Alaturi de logo/logotype, supergraphic, paleta cromatica, familia de fonturi, layout si imagerie, iconografia isi are rolul ei bine definit in alcatuirea identitatii vizuale. Ca vorbim de un set de iconuri, de pictograme, de semne si […]
Citeste tot articolul from Iconografia si rolul ei in definirea identitatii vizuale
Sincer, nici nu stiu cand au trecut. De indata ce totul era set up si am inceput sa lucrez la primul proiect, am ramas lipit de tastatura. Atat de mult m-a captivat si ma captiveaza […]
Citeste tot articolul from Primele mele zile Junior Web Developer
Suprarealismul este un curent aparut la inceputul secolului 20, poetul avangardist Guillaume Apollinaire fiind primul care a folosit acest termen. Andre Breton, reprezentant al curentului, spune in manifestul sau din 1924 ca suprarealismul este o […]
Este foarte usor ca un website care functioneaza perfect astazi sa inceapa sa faca probleme maine. In cele mai urate cazuri te poti trezi cu un el complet nefunctional, cu datele pierdute si daca nu […]
Citeste tot articolul from Problemele tipice website-urilor neingrijite
Daca exista o tehnologie care va schimba fundamental modul in care interactionam cu internetul aceasta este mai mult ca sigur realitatea mixta, mai precis realitatea virtuala (VR) si augmentata (AR). 2020 a fost un an […]
Citeste tot articolul from Viitorul internetului #2 – Mixed reality
Acest material s-a nascut in urma mailurilor primite de la clienti. Primim briefuri complete care se intind pe pagini intregi si care ne ajuta sa construim o abordare cu timing si buget. Primim si mailuri […]
Citeste tot articolul from Manual de brand. La kilogram sau la bucata?
Atunci cand nu stii ce s-a facut inaintea ta, cum poti invata din ce a mers bine si, mai ales, de unde vine inovatia? Pablo Picasso spunea ca trebuie sa inveti “regulile ca un profesionist, […]
In aceasta serie de articole vom discuta despre viitorul internetului si tehnologiile care vor ajunge in curand in calculatoarele si telefoanele tuturor. HTML-ul, mai exact HyperText Markup Language, este limbajul internetului dezvoltat de catre WHATWG […]
Atunci cand nu stii ce s-a facut inaintea ta, cum poti invata din ce a mers bine si, mai ales, de unde vine inovatia? Pablo Picasso spunea ca trebuie sa inveti “regulile ca un profesionist, […]
Atunci cand nu stii ce s-a facut inaintea ta, cum poti invata din ce a mers bine si, mai ales, de unde vine inovatia? Pablo Picasso spunea ca trebuie sa inveti “regulile ca un profesionist, […]
Fie că vorbim de branding de produs, de companie sau de angajator, 2020 a venit cu lecții de neuitat pentru ownerii de branduri. Anul care se încheie a fost dominat de responsabilitate socială și sustenabilitate, […]
Când companiile pun ideile, valorile și credințele mai presus de produsele lor, iar consumatorii se identifică cu acestea la nivel personal, rezultatul poate fi uimitor. Clienții se transformă în cumpărători loiali, iar numărul fanilor adevărați […]
Citeste tot articolul from Cum creezi afinitate față de brand
Noutate, brand, design, statut. Așa se poate rezuma pe scurt procesul de selecție a unui brand de către membrii Generației Z, iar criteriile lor aparte de selecție determină companiile să își adapteze produsele și campaniile. […]
Citeste tot articolul from Cum influențează brandingul Generația Z
Crescut, dospit in criza. Proaspat scos din cuptor azi. Homebakers. Acesta e unul din acele proiecte nascute in plina pandemie. Cand a sunat @Daniel Nicolae sa ne intrebe daca vrem un proiect misto… am trait […]
Acum antreprenorii primesc bani pentru branding prin OUG130 pana la sfarsitul anului. Ce tip de IMM-uri pot accesa acesti bani? IMM-urile afectate de pandemie pot face branding pe Capital de lucru. Pe langa chirie, echipamente, […]
La o discutie cu un client am fost surprinsa ca departamentul de contabilitate a inregistrat factura serviciilor noastre de branding in cheltuieli de reclama / publicitate. Daca brandul este acel activ intangibil in care investesti […]
Citeste tot articolul from Brandul, incadrat la investitie sau cheltuiala?
Fara o comunitate de consumatori, un brand nu exista decat pe hartie. Brandul, chintesenta unui set de valori, aduna in jurul lui un grup de oameni care cred in aceleasi lucruri, asadar fidelizarea clientilor este […]
Citeste tot articolul from Fidelizarea consumatorilor, parte integranta din branding
In teorie, e simplu sa transformi un magazin intr-o destinatie de shopping. Nu trebuie decat sa creezi o comunitate, sa oferi clientilor un mediu interactiv si sa iti comunici corect brandul. De Dochita Zenoveiov Peste […]
Citeste tot articolul from Cum transformi un magazin intr-un brand
Pare simplu, accesibil si rapid sa construiesti un brand in online, dar in realitate nu este deloc asa. Online-ul este un mediu sofisticat si fragmentat, in care metrics-urile se schimba permanent, iar consumatorii sunt supusi […]
Citeste tot articolul from False mituri despre branding in online
Pe post de madlena lui Proust Azi, am fost oprita dupa 4 confcall-uri de dezvoltare de brand CHIAR de brandul insusi… Stiti cum iti sare inima din piept cand te trage un politist pe dreapta, […]
Citeste tot articolul from Painea Borodinski de la Grain Trip
De ce e bine sa se implice brandurile in comunitate in perioada afectata de Covid-19? De ce e bine sa comunice ca se implica? Si cum ar trebui sa-si aleaga brandurile actiunile in care se […]
Citeste tot articolul from Brand management in perioada COVID-19
Proiectul BIOFARM a fost pentru mine prima mare companie listata la Bursa de Valori Bucuresti. Pana la acel moment nu stiam de bunele practici in domeniu si recomandarea celor de la BVB de a comunica […]
Într-o criză fără precedent ce creează multă panică în rândul consumatorilor, comunicarea trebuie bazată pe empatie. Orice brand care vrea să rămână relevant în piață și să supraviețuiască coronavirusului va comunica și va demonstra grija […]
Citeste tot articolul from Empatia a devenit cuvantul de ordine in lumea brandurilor
De la o simplă etichetă la un brand strategic Mult timp, private label a fost asociat cu imaginea unor produse ieftine, care răspund unor nevoi de bază ale consumatorilor, incapabile de a crea emoție prin […]
Marius Chiriac Web Innovator Sunt printe putinii fericiti care au un job ce nu este legat automat de o cladire anume. Ca programator nu am avut probleme cu tranzitia de la birou la munca acasa […]
Fie ca vrem sau nu, suntem nevoiti sa folosim un browser ca sa accesam internetul. Din acest motiv trebuie sa avem grija de ce facem, ce vizitam, ce instalam si cum le folosim ca sa […]
Comunitatea de web designeri cauta tot timpul lucruri noi pe care le pot folosi in constructia de aplicatii web si website-uri. Unul din trendurile de UI cele mai noi si mai discutate in 2019 si […]
Cu siguranta si voua vi s-a mai spus “relaxeaza-te, lucrurile bune vor veni atunci cand te astepti mai putin”. Mereu am privit indoielnic aceasta zicala, insa acum, cu riscul de a suna a cliseu, este […]
Inca din bancile facultatii sau ca proaspat absolvent, designerul are mai multe optiuni, mai multe directii ce poate urma, profesional vorbind. Cum vorbeam intr-un articol anterior (Emotia primului ambalaj desenat) profesia de designer a fost […]
Citeste tot articolul from Munca de designer in agentii de branding vs agentii de publicitate
In ultimul deceniu profesia de graphic designer a fost segmentata in cat mai multe ramuri, UI designer, UX designer, web designer, brand corporate identity, brand product identity, layout designer, game designer, si lista poate continua, […]
Impreuna cu Javascript, CSS este una din tehnologiile care a evoluat multa vreme fara standarde bine definite si reguli care sa fie urmate de toti cei care le-au implementat. Fiecare browser are modul lui diferit […]
Citeste tot articolul from Framerwork-uri CSS de urmarit in 2020
In multe foarte multe domenii scoala reprezinta baza, punctul de plecare, rampa de lansare pentru viitoarea cariera. Meseria de designer nu face nici ea exceptie. Pentru cei ce opteaza pentru cariera de designer asteptarile sunt […]
Internetul a ajuns sa fie prezent in viata tuturor printr-o evolutie rapida a technologiilor care formeaza tot ce stim noi despre acesta. Cu viteze din ce in ce mai mari oferite de providerii de internet […]
A fi poliglot inseamna, in cei mai simpli termeni, a castiga un salariu mai mare. Cineva care stie germana si engleza poate castiga cu pana la 25% mai mult decat cineva care stie doar engleza. […]
Ce genereaza emotie in interactiunea brandului cu consumatorul? Emotia este cea care, de multe ori, ne guverneaza gandurile, actiunile si deciziile, inclusiv cele legate de achizitiile pe care le facem. Iar importanta acesteia in crearea […]
Da! In acest articol iti vom impartasi cateva din secretele care stau la baza unei identitati vizuale reusite. Insa pentru ca nu poti pregati o reteta fara sa stii ce anume gatesti, hai sa vedem […]
Citeste tot articolul from 3 SECRETE ALE IDENTITATII VIZUALE
In primul articol din serie v-am povestit despre „intrarea” mea in lumea programarii web. In postarea de astazi va voi povesti despre cum am reusit sa capitalizez informatia acumulata in perioada de descoperire. Ca orice […]
Citeste tot articolul from Povestea unui web developer – partea II
JavaScript este cel mai popular limbaj de programare din lume. Daca e sa ne luam dupa cei de la W3Techs, JS sta in spatele a 95% din website-uri care folosesc client-side scripting. Explozia in popularitate […]
Numele meu este Dan, iar in seria urmatoare de articole o sa va povestesc parcursul carierei mele de programator. Aceste randuri pot fi folosite ca motivator sau ghid pentru cei ce vor sa descopere tainele […]
Citeste tot articolul from Povestea unui web developer – partea I
Tu iti pastrezi anumite preferinte cromatice in propria vestimentatie, dar cu timpul, ai inceput sa te imbraci totusi potrivit varstei si pozitiei tale sociale. Nu ar fi ciudat sa iesi imbracat pe strada cu hainele […]
Citeste tot articolul from 7 motive pentru care ai nevoie de un rebranding
Brandingul este mai mult decat un logo atractiv sau un nume sonor. A creste un brand inseamna a comunica eficient povestea acestuia. Zi de zi. An de an. Insa, in era digitala, este putin descurajant […]
Doua din legile nescrise pe care toti programatorii ar trebui sa le urmeze sunt in primul rand sa nu se opreasca niciodata din programare si in al doilea sa nu se opreasca niciodata din invatat. […]
Manualul de brand, Brand book, Brand guidelines, Brand standards sau Style Guide este acel document oficial de manifestare a identitatii vizuale, un ghid de folosire al logo-ului, un set de reguli bine stabilit de pozitionare, […]
Citeste tot articolul from 7 avantaje de a avea un manual de brand
In functie de complexitatea unui proiect un programator trebuie sa stie ce aplicatii, hardware si resurse online trebuie sa foloseasca ca sa fie eficient. Incepatorii se lovesc des de un zid urias de informatii online […]
Citeste tot articolul from Resurse folositoare pentru web development
Businessul nostru este foarte corect. Ne recrutam angajatii, nu ii furam de la competitie asa cum fac altii. Ne platim corect angajatii. Produsele noastre sunt de cea mai buna calitate. Dar sunt cativa jucatori in […]
Arhitectura creierului aparent simpla cu ochiul liber devine tot mai complexa la microscop. Materia cenusie consta in miliarde de neuroni. Ca o antena ea primeste mesaje de la alti neuroni cu ajutorul dendritelor care sunt […]
Calatoresc mult in tara. Mergeam la o intalnire pe timp de noapte. Limita de viteza 90 km/h. In fata mea un tir. In stanga linie continua. Tirul facea regulile pe sosea. Singurul plus era ca […]
Momentan nu suntem o fundatie. Trebuie sa ne platim echipa, chiria, utilitatile, sa investim in echipa. A plati ore de consultanta este o forma de respect. Timpul alocat unui proiect indiferent in ce faza este […]
Citeste tot articolul from De ce orele de consultanta sunt contra-cost
Am cerut o oferta de pret, iar persoana de la celalalt fir al telefonului imi spune ca imi va pregati o metodologie. Ce e metodologia asta? De ce am nevoie de ea cand eu vreau […]
Se vorbeste foarte mult in ultima perioada la conferinte, pe youtube, in posturile de pe linkedin despre experiente de brand [brand experience]. De ce avem nevoie de experiente? Sau care e legatura? Doar experienta e […]
Dilema clientului nostru: Ce sa aleg? Agentie branding, freelancer sau sa-mi angajez echipa de marketing? Ne-am intalnit recent cu un antreprenor care ne-a inspirat sa scriem acest post. Ne grabim s-o facem sa nu pierdem […]
Pentru a-ți cumpăra produsele, consumatorul trebuie să-ți cunoască brandul, să-l placă și să aibă încredere în el. Toate aceste lucruri nu se realizează peste noapte și nici dintr-o întâmplare, ci trebuie construite printr-o strategie clară […]
Citeste tot articolul from Cum sa fii vocal și credibil în social media
Securitatea website-ului si a informatiilor stocate pe server este o problema cu care se confrunta toata lumea zilnic. Nu exista o solutie care sa rezolve toate probleme si sa iti ofere protectie 100%, dar sunt […]
Alegerea unui plan de hosting potrivit site-ului tau este esentiala. Indiferent de cat de mult lucreaza un programator la un website incercand sa-l optimizeze si sa-l faca sa se incarce cat mai repede, un server […]
Copy-paste sau autenticitate, de unde vine cel mai mare castig? Relevanta si diferentiere – acestea sunt cele doua coordonate majore pe care se construieste un brand. Si, desi calea cea mai simpla este sa te […]
Daca un design bun face ca website-ul tau sa iasa in evidenta fata de competitori, animatiile vor da suflet acestuia si vor incanta vizitatorii. Animatiile dintr-un website pot fi foarte complicate, uneori fiind necesar sa […]
Citeste tot articolul from Animatii CSS simple pentru website-ul tau
Costruirea de animatii pentru un website este un proces de continuu de iterare. De la identificarea elementelor care pot fi dinamice si animate in design-ul unui website pana la transpunerea si finalizarea acestor idei in […]
Citeste tot articolul from Dezvoltare de animatii cu CSS si JS
Am aflat de lettering in urma cu 4 ani, in timp ce (re)descopeream caligrafia la un curs de cateva saptamani si de atunci am continuat sa desenez si sa ilustrez tot felul de citate si […]
Training-ul la birou vine cu beneficii mari angajatilor si firmei. Dan Platon Pentru mine, training-ul primit de la Valentin m-a ajutat sa ma organizez mult mai bine prin punerea in practica a conceptelor de time […]
LUMINOS Când vine vorba de ambalaje, culoarea este una dintre cele mai importante componente pentru atragerea cumpărătorilor. Vizibil de la o distanță mai mare decât alte elemente, cum ar fi copia, ilustrațiile sau grafica, este […]
Citeste tot articolul from SFATURI SIMPLE PENTRU DESIGN-UL DE AMBALAJ
Sanatatea website-ului tau este la fel de importanta ca cea personala. Website-ul este un organism care va creste alaturi de brand-ul si afacerea ta si ca pentru orice organism pot aparea probleme de sanatate. Acestea […]
Povestea incepe acum doua luni, atunci cand am inceput sa simt cum viata mea se afla intr-un inechilibru tot mai accentuat. Pe atunci nu mai lucrasem de peste 1 an de zile si simteam nevoia […]
Dochita Zenoveiov: Brandurile vor incerca sa ne vanda “timp” Suntem pe drumul cel bun in ceea ce priveste interesul pentru branding in Romania, spune Dochita Zenoveiov, Brand Consultant INOVEO, care are o experienta de 20 […]
Competiția Progresiv Awards 2019 și-a desemnat câștigătorii în cadrul Galei Progresiv Awards desfășurate la Casino Sinaia, în seara de 14 martie, care a reunit peste 470 de profesioniști din retail & FMCG. Research Partner în […]
În ultimul an mi-am îndreptat atenția spre design-ul de afiș ca exercițiu de relaxare în timpul liber și îmi doream să vizitez Elveția sau Polonia, pentru a afla cât mai multe. Primul contact cu o […]
Dochița Zenoveiov: O construcție care nu are integritate și bine în ea se va destrama mai devreme sau mai târziu. Absolventă a unui MBA, Dochița Zenoveiov are o experiență de 20 de ani în branding […]
Intr-o industrie extrem de dinamica precum cea a bunurilor de larg consum, retailerii si producatorii sunt constransi sa tina piept schimbarilor de comportament de consum prin investitii masive in zona de tehnologie, inovatie sau servicii de branding si pozitionare. […]
Compania Megagen a fost fondata in anul 2002 de catre o echipa de dentisti experimentati care erau in cautarea unor solutii moderne pentru pacientii lor. Megagen a revolutionat piata cu produse de calitate superioara, de la implanturi dentare pana la echipamente de ultima generatie pentru dentisti. […]
Un website nu va fi niciodata gata, el evolueaza dupa nevoile clientilor si se adapteaza cerintelor utilizatorilor. Mai jos gasiti 3 pasi de baza pentru mentenanta unui website. […]
Citeste tot articolul from Mic ghid de mentenanta a website-ului
Decizia de expansiune in Romania a fost cursul firesc al businessului dupa ce timp de 20 de ani colegii au dezvotat intensiv businessul din Franta. […]
Este foarte mult de lucrat la o platforma online. A traduce paragrafele de text in simboluri nu este usor, necesita o echipa care sa lucreze DOAR la asta, la transcrieri. Daca vrei sa oferi o experienta de brand, sa aliniezi pachetul vizual, site, comunicare, reprezentarea comenzilor, a tot ce inseaman experienta unui magazin online, trebuie sa fie aliniate la culoare, tipul tau de font si asa mai departe. […]
Citeste tot articolul from Urmeaza proiecte interesante din zona de online!
Berea Zăganu, cafeaua de la 5 to Go sau salata de la Fru Fru sunt câteva dintre expresiile aproape zilnice care au intrat în limbajul comun şi s-au instalat în percepţia publicului, de parcă ar fi fost acolo dintotdeauna. […]
Produsele sunt făcute în fabrică, iar brandurile în mintea consumatorului”, spunea inovatorul în branding Walter Landor, reperul agenției INOVEO în branding. Extrapolând, nu orice produs devine brand. Și aceasta este decizia anteprenorului. Un produs nou lansat devine brand în momentul în care coagulează în jurul promisiunii sale o comunitate constantă de clienți care crește în timp. Iar un client preferă un brand atunci când are mai multe opțiuni și alege unul, uneori chiar cu un preț mai mare. […]
Companiile româneşti apelează acum mai mult decât înainte de 2010 la rebranding pentru a-şi majora cifra de afaceri, iar rezultatele unui astfel de proces se pot vedea şi în nivelul profitabilităţii, al numărului de clienţi […]
Citeste tot articolul from Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult
In cei 10 ani de branding am intrat in contact cu branduri din varii industrii si sectoare. Si daca e ceva ce ne face sa mergem mai departe si sa rezistam este “nebunia optimista” care ne-o inspira orice om de afaceri cu care intram in contact. […]
Citeste tot articolul from Liderii merg mai departe atunci cand oamenii obisnuiti se opresc
Dochita Zenoveiov, managing director, a fost invitata in cadrul emisiunii moderata de Amedeo Ene la Realitatea Plus pentru a aborda cateva notiuni legate de branding. […]
Indiferent daca ai incercat sa ii prinzi pe toti pentru tine, sau ai fost pur si simplu intrigat de numarul mare de oameni care se perinda prin cartier cu telefonul in mana si afiseaza tot felul de fete caraghioase, te-ai intersectat in mod inevitabil cu Pokemon Go. […]
Citeste tot articolul from Patru lectii pe care le pot invata brandurile de la Pokemon Go
Ce este Brandathlon? Brandathlon este o competitie pentru fiecare antreprenor care este interesat sa treaca la un alt nivel al business-ul sau, implicit, sa-si creasca vanzarile. Se adreseaza brand-urilor romanesti care s-au pus la punct […]
Citeste tot articolul from Despre Brandathlon, interviu cu Dochita Zenoveiov
07:15 Intr-un mod cu totul surprinzator ma trezesc la a treia alarma. Le dezactivez pe celalalte doua si ma transport pana in dus. Imi promit in fiecare seara ca nu o sa ma mai lungesc si ca o sa ma culc mai devreme, dar degeaba, pasiunea ma tine treaza uneori pana spre dimineata. […]
Citeste tot articolul from O zi din viata unui graphic designer
Poate ai observat ca brandurile isi reimprospateaza ambalajele mult mai frecvent decat inainte. Cel mai vizibil, in ultimii 4-5 ani, viteza pe piata a reimprospatarii ambalajului pare sa joace un rol important in activitatea de […]
Citeste tot articolul from Scoate ce e mai bun din brandul tau prin packaging
Tony Robbins imbina cu maiestrie cele patru ingrediente ale brandingului: Relevanta + Diferentiere livrate Coerent + Consecvent. Pozitionarea seminarului lui Tony Robbins: stiinta livrata prin spectacol. Stiinta = content de Business, Finance, HR, Marketing, Sales, […]
Constructia unui brand ar trebui sa fie asemenea construirii masei musculare, un proces bine cantarit si centrat pe pastrarea egalitatii de brand pe lunga durata. Majoritatea celor care au incercat in mod serios sa isi […]
Citeste tot articolul from Cum sa iti tonifiezi muschii brandului in timp
deLivada este un business de familie din Foscani care produce, sorteaza si ambaleaza anual 2500 tone de fructe din livada de 45 de hectare in sistem olandez. In urma procesului de audit, specialistii in branding INOVEO au […]
Citeste tot articolul from Sustinem produsele 100% romanesti
De la trenduri generice care pozitioneaza angajatii in centrul campaniei de marketing, pana la trenduri ce mizeaza pe specificitatea industriei , precum branduri caracterizate de ospitalitate ce reusesc sa seduca turistii asiatici, brandingul va continua […]
Citeste tot articolul from Previziunile trendurilor din 2016 in viziunea Landor
Conacul Archia, un business de familie din Deva ce recupereaza valorile transilvanene si promoveaza spiritul boierului contemporan. Rezultatele auditului au permis specialistilor de branding de la INOVEO sa defineasca esenta brandului Conacul Archia – prima […]
Citeste tot articolul from Am deschis sezonul de rebranding in turism
Recent fiul meu m-a intrebat: “Tati, tu ce faci la munca?” Eu, obosit dupa o zi plina, sunt tentat sa dau un raspuns rapid gen, “lucrez intr-un loc unde desenez lucruri pe produsele pe care le cumpara […]
Citeste tot articolul from Cum sa explici brandingul unui copil
Intr-una din cartile sale Gladwell vorbeste despre diferenta dintre cultura occidentala si cea orientala si zice ca vine si din agricultura. Orez versus grau. Succesul unei culturi de orez consta in efortul depus. Ce inseamna asta? […]
Citeste tot articolul from Ce-are agricultura cu brandingul?
Chiar si in cele mai bune cazuri, procesul de naming ramane subiectiv si bazat pe emotii. Fie ca iti denumesti copilul, barca sau brandul, procesul poate crea nenumarate discutii. Tine minte aceste principii in timp ce cauti […]
Citeste tot articolul from Opt principii de naming in branding
Începe Cel Mai Promiţător Brand Românesc, Ediţia a V-a! Cel Mai Promițător Brand Românesc, prima competiție adresată brandurilor locale, ajunge la ediția a cincea. La final, câștigătorul va beneficia de un program de branding […]
Citeste tot articolul from Cel Mai Promitator Brand Romanesc V
Animax – Cel Mai Promitator Brand Românesc Ediţia a IV-a Seed Consultants şi-a desemnat ieri câştigătorul celei de-a IV-a ediţii a programului “Cel Mai Promiţător Brand Românesc” – lanţul de magazine pentru animale, Animax. Pentru acest […]
Seed Consultants a pus pe hartă cele mai iubite branduri românești Harta Brandurilor Românești cartografiază cele mai iubite branduri de pe teritoriul țării. Timp de o lună, românii au putut să nominalizeze, în primă […]
Cel Mai Promițător Brand Românesc ajunge la a IV-a ediție Agenţia de branding şi design Seed Consultants lansează a patra ediţie a programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc, cea mai importantă competiţie adresată IMM-urilor românești, […]
Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV
Cura de rebranding Aliphia by Seed Consultants Brandul Aliphia imbina printr-o metoda ingenioasa si originala beneficiile naturii cu cercetarea stiintifica in folosul sanatatii noastre. Oamenii din spatele brandului si-au dedicat munca din cercetare de […]
Seed Consultants triplu medaliată la Olimpiada de Branding! Bucureşti, 9 august 2012. Seed Consultants este triplu premiată în cadrul competiţiei internaţionale de branding şi design American Design Awards Agenţia românească de branding şi design […]
În această vară, Cel Mai Promiţător Brand Românesc ajunge la a 3-a ediţie! Agenţia de branding și design Seed Consultants lansează a treia ediţie a programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc, cea mai importantă competiţie […]
Citeste tot articolul from Cel Mai Promiţător Brand Românesc III
Noua identitate ANDU semnata de Seed Consultants Seed Consultants a finalizat procesul de branding pentru ANDU, un business 100% romanesc din Sibiu de articole sportive. Pornind de la rezultatele auditului, Seed a definit platforma […]
Seed Consultants, singura agentie romaneasca dublu premiata la competitia REBRAND™ 100® Global Awards in 2012 Seed demonstreaza ca in Romania se poate face branding de calibru international: doua branduri romanesti dezvoltate in 2010-2011, Scandia […]
CISEROM, brandul de sosete romanesti a fost desemnat Cel Mai Promitator Brand Romanesc, la a doua editie a programului Cel Mai Promitator Brand Romanesc, competitia adresata companiilor si brandurilor autohtone, a ajuns la finalul […]