De ce ai nevoie de un „landing page” convingator?

Daca iti propui sa cresti numarul de potentiali clienti sau cel al vanzarilor online, ai nevoie de un landing page convingator. Brandurile cu peste 30 de landing page-uri pot genera de sapte ori mai multe oportunitati decat cele cu mai putin de 10.

Pentru a pune lucruile in prespectiva, un landing page este o pagina web independenta, creata pentru a promova o anumita campanie de marketing sau care vizeaza un anumit termen (produs) de cautare. Aceste pagini reprezinta locul in care utilizatorii „aterizeaza” atunci cand fac clic pe un link din rezultatele cautarii, e-mail sau un anunt.

De obicei, landing page-urile incurajeaza utilizatorii sa finalizeze un anumit act, cum ar fi efectuarea unei achizitii sau abonarea la un serviciu. Un exemplu de landing page este Workshop Inoveo, usor accesata prin butonul de „Inscrie-te Acum” aflat pe inoveo.ro.

Pentru a putea crea landing page-uri care sa incurajeze utilizatorii sa actioneze, fara a recurge la tehnici manipulative, raspunsul consta intr-o combinatie de focus clar, titluri/descrieri convingatoare si proiectare/design fluid.

Cand utilizatorul acceseaza landing page-ul tau, media de timp necesara pentru a capta atentia este de aproximativ opt secunde. Asta inseamna ca un pas important in crearea unui landing page este acela de a intelege ce va oferi pagina si cum poti exprima mesajul in mod convingator si concis.

Un simplu mod de a realiza acest lucru este prin a scrie o fraza care comunica utilizatorului ceea ce oferiti. De exemplu, pe pagina de Workshop Inoveo, se regaseste fraza: „Inoveo te invita la un workshop care te va ajuta sa-ti faci un plan tactic care te va duce spre viziunea pe care o ai asupra brandului tau” . Aceasta fraza raspunde nevoilor utilizatorului de a intelege din start despre ce este vorba si ce ofera acest serviciu.

Un pas secundar este reprezentat prin stabilirea unei ierarhii vizuale puternice. Acest lucru ajuta ca utilizatorii sa vada informatiile importante la momentul potrivit si sa nu fie distrasi de continutul irelevant sau secundar.

Asa cum este reprezentat pe pagina de Workshop Inoveo, butonul de actiune „Participa la Workshop” se identifica printr-o culoare puternic diferita de fundal, ce denota instant actiunea de urmat.
Tine minte: simplifica-ti interfata. Cu cat sunt mai putine elemente amestecate in pagina, cu atat mai usor este pentru utilizator sa gaseasca ceea ce cauta si sa urmeze actiunea propusa in landing page-ul respectiv.

Daca si tu ai nevoie de un landing page inovativ, te asteptam la noi.

Mai multe articole

Dochita Zenoveiov a scris

Touchpoints Workshop

Brandingul nu e doar numele si logo-ul. Este si despre touchpointuri. Saptamana trecuta un prospect mi-a dezvaluit ca s-a intalnit cu noi doar pentru ca un fost client de-al nostru a insistat sa ne cunoasca, [...]

Citeste tot articolul from De ce ai nevoie de un „landing page” convingator?

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Nume evocativ

Cum isi construiesc asiaticii strategia de #naming. Cum isi aleg numele. Sa luam exemplul Samsung. E un nume descriptiv, evocativ sau abstract? Lee Byung-chull, fondatorul Samsung, a urmat cursurile Universitatii Waseda din Tokyo, Japonia, dar [...]

Citeste tot articolul from De ce ai nevoie de un „landing page” convingator?

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Customer Journey Workshop

Acesta se refera la toate interactiunile si etapele prin care trece un client in timp ce interactioneaza cu un brand. Customer Journey-ul include toate punctele de contact si canalele prin care un client vine in [...]

Citeste tot articolul from De ce ai nevoie de un „landing page” convingator?

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Customer experience

Saptamana trecuta m-a rugat un partener sa fac un workshop de brand cu echipa sa si cred ca a sosit momentul sa vorbesc despre workshopurile pe care le facem pentru ca sunt diverse, au obiective [...]

Citeste tot articolul from De ce ai nevoie de un „landing page” convingator?

Citeste tot articolul