De ce ai nevoie de un „landing page” convingator?

Daca iti propui sa cresti numarul de potentiali clienti sau cel al vanzarilor online, ai nevoie de un landing page convingator. Brandurile cu peste 30 de landing page-uri pot genera de sapte ori mai multe oportunitati decat cele cu mai putin de 10.

Pentru a pune lucruile in prespectiva, un landing page este o pagina web independenta, creata pentru a promova o anumita campanie de marketing sau care vizeaza un anumit termen (produs) de cautare. Aceste pagini reprezinta locul in care utilizatorii „aterizeaza” atunci cand fac clic pe un link din rezultatele cautarii, e-mail sau un anunt.

De obicei, landing page-urile incurajeaza utilizatorii sa finalizeze un anumit act, cum ar fi efectuarea unei achizitii sau abonarea la un serviciu. Un exemplu de landing page este Workshop Inoveo, usor accesata prin butonul de „Inscrie-te Acum” aflat pe inoveo.ro.

Pentru a putea crea landing page-uri care sa incurajeze utilizatorii sa actioneze, fara a recurge la tehnici manipulative, raspunsul consta intr-o combinatie de focus clar, titluri/descrieri convingatoare si proiectare/design fluid.

Cand utilizatorul acceseaza landing page-ul tau, media de timp necesara pentru a capta atentia este de aproximativ opt secunde. Asta inseamna ca un pas important in crearea unui landing page este acela de a intelege ce va oferi pagina si cum poti exprima mesajul in mod convingator si concis.

Un simplu mod de a realiza acest lucru este prin a scrie o fraza care comunica utilizatorului ceea ce oferiti. De exemplu, pe pagina de Workshop Inoveo, se regaseste fraza: „Inoveo te invita la un workshop care te va ajuta sa-ti faci un plan tactic care te va duce spre viziunea pe care o ai asupra brandului tau” . Aceasta fraza raspunde nevoilor utilizatorului de a intelege din start despre ce este vorba si ce ofera acest serviciu.

Un pas secundar este reprezentat prin stabilirea unei ierarhii vizuale puternice. Acest lucru ajuta ca utilizatorii sa vada informatiile importante la momentul potrivit si sa nu fie distrasi de continutul irelevant sau secundar.

Asa cum este reprezentat pe pagina de Workshop Inoveo, butonul de actiune „Participa la Workshop” se identifica printr-o culoare puternic diferita de fundal, ce denota instant actiunea de urmat.
Tine minte: simplifica-ti interfata. Cu cat sunt mai putine elemente amestecate in pagina, cu atat mai usor este pentru utilizator sa gaseasca ceea ce cauta si sa urmeze actiunea propusa in landing page-ul respectiv.

Daca si tu ai nevoie de un landing page inovativ, te asteptam la noi.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta designului sustenabil in branding

Daca toata lumea vorbeste despre sustenabilitate, nu putem sa nu vorbim si noi, din perspectiva brandingului. Constientizarea ecologica a fost dintotdeauna o tendinta in crestere. Acum, mai mult ca niciodata, brandurile se afla sub presiunea [...]

Citeste tot articolul from De ce ai nevoie de un „landing page” convingator?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Fonturile sans serif „ciudate”: Trendul anului 2024

Evolutia si schimbarile tendintelor de la un sezon la altul sunt cele mai pregnante atunci cand vine vorba de design. In ceea de priveste designul grafic, printre altele, anul acesta ne aduce in prim-plan o [...]

Citeste tot articolul from De ce ai nevoie de un „landing page” convingator?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat de complex trebuie sa fie website-ul tau?

Este clar ca website-urile devin din ce in ce mai mari si complexe si de vina sunt atat programatorii, cat si clientii. Programatorii vor sa arate ca pot face lucuri complicate, iar clientii vor website-uri [...]

Citeste tot articolul from De ce ai nevoie de un „landing page” convingator?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from De ce ai nevoie de un „landing page” convingator?

Citeste tot articolul