Teilor portofoliu INOVEO
Teilor portofoliu INOVEO
Teilor portofoliu INOVEO
Teilor portofoliu INOVEO
Teilor portofoliu INOVEO
Teilor portofoliu INOVEO
Teilor portofoliu INOVEO
Teilor portofoliu INOVEO
Teilor portofoliu INOVEO
Teilor portofoliu INOVEO
Teilor portofoliu INOVEO
Teilor portofoliu INOVEO
Teilor portofoliu INOVEO
Teilor portofoliu INOVEO
Curios de
parerea clientului?

Rebranding
Teilor

Descrierea Proiectului

Provocare

Liderul pietei de bijuterii din Romania, Teilor avea de rezolvat o problema foarte precisa. Avea nevoie de un manual de brand riguros si detaliat, care sa asigure coerenta comunicarii vizuale in diferite medii si pe sute de declinari vizuale. In magazine, outdoor-uri, printuri si online.

Abordare

Am pornit de la mantra TEILOR, pe care am descoperit-o impreună in timpul workshop-ului de brand DNA: indraznet, autentic, de neoprit. Am explorat apoi teritorii vizuale care depasesc cu mult regulile de utilizare a logo-ului in diverse contexte (a se citi: super multe contexte). Ne place sa ne uitam la imagini, sa le analizam valentele de a transmite emotie. Pentru TEILOR, am ales doua imagini din cateva mii.

Rezultate

TEILOR se extinde in Romania si in Europa, la nivel regional. In prezent brandul este prezent cu 53 de magazine in marile mall-uri din Romania, 2 magazine în Polonia, unul in Ungaria si unul in Bulgaria. In timp ce tu citesti aceasta text, ei se pregatesc sa intre si pe piata din vestul Europei. In decembrie 2021, TEILOR Holding a listat la Bursa de Valori Bucuresti obligatiuni in valoare de 9M €.

Client

Teilor

Sector

Luxury

Servicii

Analiza si audit

Platforma de brand

Identitate vizuala

Implementare branding

Brandbook

Online experience

Brandul tau vrea sa fie INOVat?