
Teilor
Analiza si audit
Brand DNA
Platforma de brand
Offline basic brand experience
Brandbook
Liderul pietei de bijuterii din Romania, Teilor avea de rezolvat o problema foarte precisa. Avea nevoie de un manual de brand riguros si detaliat, care sa asigure coerenta comunicarii vizuale in diferite medii si pe sute de declinari vizuale. In magazine, outdoor-uri, printuri si online.
Abordare
Am pornit de la mantra TEILOR, pe care am descoperit-o impreuna in timpul workshop-ului de brand DNA: indraznet, autentic, de neoprit. Am explorat apoi teritorii vizuale care depasesc cu mult regulile de utilizare a logo-ului in diverse contexte (a se citi: super multe contexte). Ne place sa ne uitam la imagini, sa le analizam valentele de a transmite emotie. Pentru TEILOR, am ales doua imagini din cateva mii.


Rezultate
TEILOR se extinde in Romania si in Europa, la nivel regional. In prezent brandul este prezent cu 53 de magazine in marile malluri din Romania, 2 magazine în Polonia, unul in Ungaria si unul in Bulgaria. In timp ce tu citesti aceasta text, ei se pregatesc sa intre si pe piata din vestul Europei. In decembrie 2021, TEILOR Holding a listat la Bursa de Valori Bucuresti obligatiuni in valoare de 9M €.


