Rebranding
envisia
Descrierea Proiectului
Provocare
ENVISIA este prima școală din România pentru board directors. În doar trei ani, a oferit educație de elită în domeniul guvernanței corporative și a crescut accelerat. Apoi a lansat în România singurul program de board practice and directorship care conferă acreditare academică la nivel mondial, recunoscut în U.E. Avea nevoie de un refresh al identității vizuale, care să comunice anvergura și misiunea ENVISIA din prezent.
Abordare
Am intervievat 10 persoane și am organizat un workshop cu 17, în căutarea elementului care unește absolvenții ENVISIA. Ne-am distrat serios. Au plecat epuizați, dar am găsit esența: un cerc al încrederii, format din lideri cu aceleași valori: integritate și grijă pentru binele societății. Prin redesign de logo și imagerie de brand, am transmis că în guvernanța corporativă nu este loc de zone gri, dar este vorba despre oameni. Care vor să facă bine.
Rezultate
ENVISIA și-a consolidat poziționarea ca primă școală de business pentru board directors din România. Au lansat un nou program educațional pentru actorii din piața de capital, în parteneriat cu Bursa de Valori București. Programul “Guvernanța corporativă care crează valoare” a înrolat de la prima ediția 40 de lectori și 400 de studenți.