Brand Talks
Ce zice
clientul nostru
Branding
Novatik
Descrierea Proiectului
Context
Compania prahoveana Final Distribution, lider al pietei de acoperisuri premium cu acoperire de piatra naturala, un partener cu care echipa Seed Consultants* a colaborat strans si pentru redefinirea brandului corporate, a identificat o categorie de piata neexploatata de catre producatorii romani din zona constructiilor – productia de sisteme pluviale.
Provocare
Managementul Final Distribution a decis intrarea pe acest segment de produse prin lansarea unui brand propriu de ansambluri pluviale performante, cu un sistem inovator, in urma unei investitii considerabile intr-o noua linie de productie performanta. Noul brand trebuia sa poata fi integrat cu usurinta in portofoliul companiei si sa fie aliniat cu platforma strategica a Final Distribution. Echipa de conducere a companiei a apelat la Seed pentru realizarea numelui, pozitionarii si identitatii vizuale ale noii linii de produse.
Abordare
Dupa identificarea principalilor competitori din aceasta piata, echipa Seed a creat platforma de brand, a carei esenta rezida in jurul ideii de inovatie si aspiratie, iar numele compus creativ, Novatik, a fost alcatuit prin alipirea cuvintelor: “nou/novator” – facand trimitere la caracterul inovativ al produselor – si “atic” – cu polivalenta “parte superioara a acoperisului” si “frumusete, bun-gust”. La nivel grafic, conceptul general al logo-ului poate fi descris ca reprezentand ideea de progres, de aspiratie si inovatie. Simbolul aspirational si utilizarea culorilor vii, alaturi de logotipul simplu, fara serife, creeaza o identitatea vizuala diferentiatoare, cu o imagine contemporana. Aplicatiile de comunicare de brand dezvoltate transmit aceleasi valori si imagine a premium a brandului, de la nivelul fotografiilor folosite si pana la calitatea materialelor si a tiparului.
*Denumirea sub care a operat agentia noastra de branding in perioada 2007 – 2015 a fost Seed Consultants. Suntem mandri de radacinile noastre.