novatik portofoliu branding business card
novatik portofoliu branding letterhead
novatik portofoliu branding pen
novatik portofoliu branding envelope
novatik portofoliu branding cup
novatik portofoliu branding cd
novatik portofoliu branding car
novatik portofoliu branding head protection
novatik portofoliu branding window logo
novatik portofoliu branding brandbook
novatik portofoliu branding brandbook
novatik portofoliu branding brandbook
novatik portofoliu branding brandbook
novatik portofoliu branding brandbook

Branding
Novatik

Descrierea Proiectului

Context

Compania prahoveana Final Distribution, lider al pietei de acoperisuri premium cu acoperire de piatra naturala, un partener cu care echipa Seed Consultants* a colaborat strans si pentru redefinirea brandului corporate, a identificat o categorie de piata neexploatata de catre producatorii romani din zona constructiilor – productia de sisteme pluviale.

Provocare

Managementul Final Distribution a decis intrarea pe acest segment de produse prin lansarea unui brand propriu de ansambluri pluviale performante, cu un sistem inovator, in urma unei investitii considerabile intr-o noua linie de productie performanta. Noul brand trebuia sa poata fi integrat cu usurinta in portofoliul companiei si sa fie aliniat cu platforma strategica a Final Distribution. Echipa de conducere a companiei a apelat la Seed pentru realizarea numelui, pozitionarii si identitatii vizuale ale noii linii de produse.

Abordare

Dupa identificarea principalilor competitori din aceasta piata, echipa Seed a creat platforma de brand, a carei esenta rezida in jurul ideii de inovatie si aspiratie, iar numele compus creativ, Novatik, a fost alcatuit prin alipirea cuvintelor: “nou/novator” – facand trimitere la caracterul inovativ al produselor – si “atic” – cu polivalenta “parte superioara a acoperisului” si “frumusete, bun-gust”. La nivel grafic, conceptul general al logo-ului poate fi descris ca reprezentand ideea de progres, de aspiratie si inovatie. Simbolul aspirational si utilizarea culorilor vii, alaturi de logotipul simplu, fara serife, creeaza o identitatea vizuala diferentiatoare, cu o imagine contemporana. Aplicatiile de comunicare de brand dezvoltate transmit aceleasi valori si imagine a premium a brandului, de la nivelul fotografiilor folosite si pana la calitatea materialelor si a tiparului.

*Denumirea sub care a operat agentia noastra de branding in perioada 2007 – 2015 a fost Seed Consultants. Suntem mandri de radacinile noastre.

Client

NOVATIK

Sector

Constructii

Servicii

Analiza si audit

Platforma de brand

Naming

Identitate vizuala

Implementare branding

Strategie comunicare

Online experience

Brandul tau vrea sa fie INOVat?