Branding
Novatik
Descrierea Proiectului
Context
Compania prahoveana Final Distribution, lider al pietei de acoperisuri premium cu acoperire de piatra naturala, un partener cu care echipa Seed Consultants* a colaborat strans si pentru redefinirea brandului corporate, a identificat o categorie de piata neexploatata de catre producatorii romani din zona constructiilor – productia de sisteme pluviale.
Provocare
Managementul Final Distribution a decis intrarea pe acest segment de produse prin lansarea unui brand propriu de ansambluri pluviale performante, cu un sistem inovator, in urma unei investitii considerabile intr-o noua linie de productie performanta. Noul brand trebuia sa poata fi integrat cu usurinta in portofoliul companiei si sa fie aliniat cu platforma strategica a Final Distribution. Echipa de conducere a companiei a apelat la Seed pentru realizarea numelui, pozitionarii si identitatii vizuale ale noii linii de produse.
Abordare
Dupa identificarea principalilor competitori din aceasta piata, echipa Seed a creat platforma de brand, a carei esenta rezida in jurul ideii de inovatie si aspiratie, iar numele compus creativ, Novatik, a fost alcatuit prin alipirea cuvintelor: “nou/novator” – facand trimitere la caracterul inovativ al produselor – si “atic” – cu polivalenta “parte superioara a acoperisului” si “frumusete, bun-gust”. La nivel grafic, conceptul general al logo-ului poate fi descris ca reprezentand ideea de progres, de aspiratie si inovatie. Simbolul aspirational si utilizarea culorilor vii, alaturi de logotipul simplu, fara serife, creeaza o identitatea vizuala diferentiatoare, cu o imagine contemporana. Aplicatiile de comunicare de brand dezvoltate transmit aceleasi valori si imagine a premium a brandului, de la nivelul fotografiilor folosite si pana la calitatea materialelor si a tiparului.
*Denumirea sub care a operat agentia noastra de branding in perioada 2007 – 2015 a fost Seed Consultants. Suntem mandri de radacinile noastre.