first bank portofoliu inoveo logo
first bank portofoliu inoveo symbol
first bank portofoliu inoveo papetarie
first bank portofoliu inoveo antet
first bank portofoliu inoveo agende
first bank portofoliu inoveo envelope
first bank portofoliu inoveo carti vizita
first bank portofoliu inoveo carti vizita
first bank portofoliu inoveo credit card
first bank portofoliu inoveo credit card
first bank portofoliu inoveo logo deboss
first bank portofoliu inoveo logo gold
first bank portofoliu inoveo logo leather
first bank portofoliu inoveo poster stradal
first bank portofoliu inoveo fatada
first bank portofoliu inoveo fatada istorice
first bank portofoliu inoveo fatada istorice
first bank portofoliu inoveo fatada istorice
first bank portofoliu inoveo fatada istorice
first bank portofoliu inoveo caseta luminoasa
first bank portofoliu inoveo fatada istorice
first bank portofoliu inoveo fatada istorice
first bank portofoliu inoveo cani
first bank portofoliu inoveo pin
first bank portofoliu inoveo app-icon
first bank portofoliu inoveo brandbook
first bank portofoliu inoveo brandbook
first bank portofoliu inoveo brandbook
first bank portofoliu inoveo brandbook
first bank portofoliu inoveo brandbook
first bank portofoliu inoveo brandbook
first bank portofoliu inoveo brandbook
Curios de
parerea clientului?

Rebranding
First Bank

Client

FIRST BANK

Sector

Banking

Servicii

Analiza si audit

Platforma de brand

Identitate vizuala

Implementare branding

Strategie comunicare

Brand book

Online experience

Loredana Antohi

SR. ADVERTISING COORDINATOR

Recunosc ca inainte de a incepe proiectul de Rebranding, nu stiam cine este Dochita Zenoveiov si nici echipa INOVEO.

Dar am devenit curioasa… pe langa numele care nu este unul des intalnit, m-am intrebat: „ce reprezinta INOVEO?” Si am aflat! Nu punand intrebari sau cautand articole despre ei, ci din practica. Pentru ca practica ne omoara. La propriu! Prin urmare, intr-un timp scurt, a trebuit sa transmitem un brief complex Dochitei, care in timp a devenit si mai complex.

Pentru ca pe parcurs, am aflat ca in afara de ID Manual, mai ai nevoie de atatea materiale de branding necesare intr-un proces de Rebranding: panouri sucursale, pazii, casete luminase, totemuri, materiale necesare pentru diverse evenimente la care am fost prezenti cu logo-ul nou (vizual stand, roll-up bannere, spidere, pliante, materiale promotionale) etc.

A fost o perioada alerta, de munca asidua, de brief-uri si prezentari peste noapte. Am apreciat profesionalismul intregii echipe INOVEO, promptitudinea si mai ales intelegerea de care au dat dovada. Fara toate acestea, nu cred ca am fi definitivat pana acum nici un sfert din proiecte…

Si ce am apreciat cel mai mult a fost faptul ca desi proiectul se terminase, dupa perioada contractuala, in momentul in care am sunat-o pe Dochita si i-am spus ca in practica, ne-am lovit de o problema si ca exemplele ne-ar ajuta sa o preintampinam in viitor, nu a zis nu. Din contra! A stabilit o intalnire in care au fost prezenti toti cei implicati in proiect, am dezbatut problemele si am adaugat exemplele in ID Manual. Desi subliniez: proiectul se terminase de ceva timp!

Prin urmare, e minunat sa stii ca te poti baza oricand pe un colaborator!

Recomand INOVEO oricarei companii care urmeaza sa se afle intr-o proces de Rebranding si nu numai, iar pentru acest proiect, eu ii voi numi INOVEto (drept de veto pentru inovatie)!

Brandul tau vrea sa fie INOVat?