INAPOI

conacul archia portofoliu inoveo
conacul archia portofoliu inoveo stationary
conacul archia portofoliu inoveo stamp
conacul archia portofoliu inoveo revista
conacul archia portofoliu inoveo
conacul archia portofoliu inoveo tricou
conacul archia portofoliu inoveo semn
conacul archia portofoliu inoveo media
conacul archia portofoliu inoveo ulei
conacul archia portofoliu inoveo flyer
conacul archia portofoliu inoveo flyer
conacul archia portofoliu inoveo flyer
conacul archia portofoliu inoveo flyer
conacul archia portofoliu inoveo flyer
conacul archia portofoliu inoveo website
manual de brand conacul archia
conacul archia brandbook

Ce zic
clientii nostri?

Citeste aici

Rebranding
Conacul Archia

Descrierea proiectului

Conacul Archia, un business de familie din Deva ce recupereaza valorile transilvanene si promoveaza spiritul boierului contemporan. – Provocarea echipei a constat in transpunerea combinatiei dintre vechi si nou in identitatea lor vizuala. Designerii au pornit de la ideea logo-ului sub forma unei monograme, traducand insemnele unei familii de nobili. Cu toate acestea, reprezentarea s-a realizat intr-un stil modern, urban, cu caractere hand-painted, sugerand tocmai imbinarea celor doua directii esentiale: valori stravechi din zona recuperate si readuse in atentia turistului de azi si tehnologia ce sustine si da nota contemporana business-ului. Cromatica alb-negru trimite cu gandul la trecut, lasand ca imaginile din prezent sa dea culoare brandului.

Client

CONACUL ARCHIA

Sector

Turism

Servicii

Analiza si audit

Platforma de brand

Identitate vizuala

Brand guidelines

Online experience

Dezvoltare si programare website

Brand book

HORIA SZABO

MARKETING DIRECTOR

Generatia milenistilor convinge parintii antreprenori ca prin rebranding se poate face diferenta in turism.

O solicitare pe mail ne-a determinat sa ne urcam in masina la 5 dimineata, sa conducem vreo 470 de kilometri pana la Archia. Cam cat de la Bucuresti la Radauti… peanuts. Era Deva, mai precis. Hunedoara, furnale, peisaj cam griut… ca sa avem cu totii aceeasi imagine. Pentru geografia noastra, de la momentul respectiv, Archia era doar un nume frumos. Nu era o asezare cum am descoperit mai tarziu. Site-ul putea fi imbunatatit, dar parte buna, aveau un nume foarte bun.

A urmat o discutie cu tanarul Horia si mama sa, Virginia Szabo, arhitectul afacerii, dar si cu stalpul familiei, domnul Szabo. Ne-a placut de ei. Povestea delicioasa a stat la baza intelegerii nevoii. Voiau dezvoltarea unui website contemporan. Nu voiau in ruptul capului sa schimbe logo-ul. Era doar dezvoltat la initiativa doamnei Szabo cu un designer. Si ce e creat de tine, e cel mai frumos, cel mai destept, cel mai cel.

Partea buna e ca am ajuns in momentul in care le-a fost greu sa aleaga dintre cele trei rute propuse. Pot confirma si ei. Tinem minte si acum… prezentarea a avut loc la Bucuresti, la birourile noastre din Baneasa, de la momentul respectiv. Au fost toti trei antreprenorii: parintii si fiul. Au venit cu emotie si au plecat cu incredere. Mama a fost decisa de la inceput. Si ca o femeie iscusita, cu argumente, a ajutat la luarea deciziei. Am avut si sincope. Nu le-a placut textul. Am fost nevoiti sa schimbam copywriterul. Am facut-o. Acest proiect a marcat si un lucru nou pentru echipa noastra. L-am cooptat pe Vali pentru programarea site-ului, care ulterior ne-a devenit si coleg. De la acest proiect ne-am dezvoltat divizia de online. Iar conacularchia.ro este primul nostru website facut inhouse.

Brandul tau vrea sa fie INOVat?