Branding
WELLINGTON
Client
WELLINGTON
Sector
Wellness
Servicii
Analiza si audit
Platforma de brand
Naming
Arhitectura de brand
Identitate vizuala
Implementare branding
Online experience
ALINA GROZESCU
CEO
Am inceput proiectul cu Dochita crezand ca avem nevoie de rebranding si am descoperit impreuna ca era, de fapt, necesara lansarea unui brand nou. Unul care sa simtim ca reprezinta, in totalitate, directiile noastre de dezvoltare.
Adica trebuia pornit de la zero. O identitate noua, cu o imagine fresh calibrata astfel incat sa ne ajute in cresterea cifrei de afaceri intr-un mod coerent. Si s-a intamplat mai repede si mai frumos decat anticipam. De la denumire, la logo si apoi la intreaga identitate vizuala, lucrurile au prins tot mai mult contur si s-au cristalizat exact asa cum ne doream. La nici un an de la lansare, Wellington face deja parte din cultura noastra, ca si cum ar fi fost acolo dintotdeauna. Si asta pentru ca metoda pe care ei o folosesc este atat de puternica, incat toata echipa Wellington se regaseste in acest nou brand creat de ei. Materialele sunt foarte puternice. Wellington este azi o atitudine de viata sanatoasa pe care o simtim, o respiram si o insuflam clientilor. Este o realizare pe care sunt sigura ca numai cu ei puteam sa o ating.