INAPOI

vulping branding by inoveo business cards
vulping branding by inoveo stationery
vulping branding by inoveo stationery
vulping branding by inoveo stationery
vulping branding by inoveo signage
vulping branding by inoveo bag
vulping branding by inoveo bag
vulping branding by inoveo bag
vulping branding by inoveo car

Branding
Vulping

Descrierea Proiectului

Context

Gazeta Sporturilor, liderul ziarelor de sport din Romania, a decis extinderea portofoliului de produse media prin lansarea unui site de reduceri, iar echipa Seed Consultants* a fost aleasa pentru realizarea numelui, pozitionarii si identitatii vizuale a brandului.

Provocare

Notorietatea ridicata si deschiderea consumatorilor fata de site-urile de profil deja consacrate faceau misiunea de pozitionare a unui nou brand pe aceasta piata foarte dificila. Cu toate acestea, echipa Seed avea sa transforme acest brand intr-unul dintre cele mai efervescente pe o piata atat de aglomerata.

Abordare

Dupa identificarea obiceiurilor de consum si a principalilor competitori din aceasta piata, Seed Consultants* a initiat workshop-uri cu echipa de proiect a Gazetei Sporturilor, in baza carora a fost articulata pozitionarea brandului: “Parcul tau de distractii smart”. Pe o piata in care competitia comunica intens pe “reduceri irezistibile”, a fost identificata o nisa a consumatorilor care isi doresc idei si oferte pentru petrecerea timpului liber, din dorinta de a impartasi cu prietenii aceste experiente. Esenta platformei de brand rezida in jurul ideii de distractie si group-buying, iar numele Vulping, face trimitere la siretenie, inteligenta, intr-un cuvant o alegere perfecta, inspirata, care nu da gres niciodata. La nivel grafic, conceptul general al logo-ului inspirat din design-ul britanic, poate fi descris ca reprezentand ideea de smart buying, o experienta unica, pe care o traiesti atunci cand ti se ofera alternative surprinzatoare si oferte irezistibile de petrecere a timpului liber. Identitatea vizuala vorbeste in culorile bucuriei despre diversitatea de optiuni pe care le ai in oras pentru a-ti petrece timpul liber si de viteza cu care se intampla lucrurile in parcul de distractii. Am apelat la stilul britanic de design prin suprapunerea formelor geometrice oranj, ocru, magenta, grej, care se contopesc si formeaza literele Vulping intr-un ton modern, tonic, jucaus si incitant. Inca de la lansare, Vulping a avut un succes impresionant, avand cea mai bine vanduta oferta a unui site de profil din Romania.

*Denumirea sub care a operat agentia noastra de branding in perioada 2007 – 2015 a fost Seed Consultants. Suntem mandri de radacinile noastre.

Client

VULPING

Sector

Online

Servicii

Analiza si audit

Platforma de brand

Identitate vizuala

Naming

Implementare branding

Brandul tau vrea sa fie INOVat?