Brand Talks

Acest proiect s-a nascut dintr-o mahnire.
Si ulterior s-a transformat intr-o bucurie.

Sa le luam pe rand.

Avem o procedura. Dar ea se intampla uneori. La finalul proiectului de branding ii rugam pe clientii nostri (care intre timp aproape ca ne devin prieteni – e importanta paranteza asta), sa ne lase un testimonial.

Si multi o fac. Isi rup din timpul lor si ne scriu cateva randuri.
Si le multumim si acum.

Parte din cei care vor sa ne ajute, din dorinta de a ne ajuta si mai mult ne zic ceva de genul “Scrieti voi. Trimiteti-ne. Si noi dam OK-ul”. Si la acest raspuns ne blocam.
Ne blocam pentru ca vrem emotie. Vrem ca feedbackul sa vina direct de la ei. Direct din sufletul lor. Direct din cum au trait ei experienta cu noi. Noi ne comportam la fel cu toti clientii. Dar nu toti traiesc la fel experienta primirii a ceea ce noi transmitem. Vrem sa fie pe bune. Acesta este si motivul pentru care nu avem testimonial de la toti clientii. Sunt multe proiecte care raman fara. Intr-un fel, nu respectam procedura. Dar mai bine asa, decat cu feedbackuri despre noi, scrise de noi.

O alta chestiune e ca cei care citesc testimonialele ne zic: “Eee, am mai vazut noi testimoniale. Stim noi cum sunt scrise!”
Si asta ne mahneste.
Ne mahneste rau. Pentru ca ale noastre sunt muncite. O data de noi, cu milogeli (“Ne dati, va rog, un testimonial?”). Doi, de ei. Iti trebuie un minim de focus si de timp sa scrii ceva din corasonul tau. Daca n-am fi avut calculator, s-ar fi vazut macar diferenta de caligrafie. Dar calculatorul sterge acest element de minima personalizare… Va intrebam: cum am fi putut noi sa scoatem acest testimonial “Nu stiu cum sa ma exprim, dar am exact acelasi sentiment pe care l-am avut atunci cand Clara mi l-a daruit pe Leo Junior.”? Niciodata. Cu cel mai cel copywriter premiat cu Oscar.

Da, recunoastem, companiile mari lasa scrisul testimonialului nostru la departamentul de PR si Comunicare… Si se simte si asta. Dar e scris de ei. Deci pentru noi e la limita procedurii.

Si suparati rau ca lumea nu ne crede… am zis sa ii filmam pe antreprenori si marketeri. Cei care ne-au ales. Care ne-au oferit increderea lor. Cei care au muncit cot la cot cu noi. Cei care au trecut prin durerile facerii cu noi. Cei care ne-au apreciat. Cei pe care noi ii apreciem atat de tare.

Da. Dintr-o mahnire de a nu fi crezuti. Asa s-a nascut Brand Talks.
Si am ajuns sa ne bucuram.

Si bucurie mai mare nu e sa-ti revezi clientii din 2006, din 2009, din 2014 sau cei din 2023. Clienti care la un telefon au zis prezent. Si nu sunt din Bucuresti toti. Multi vin din toate colturile tarii. Din Intorsura Buzaului, din Baicoi, din Targoviste, din te miri ce tinuturi in care se munceste romaneste si se trudeste la bunastarea brandurilor romanesti.

Sa nu fii surprins cand iti vom cere un testimonial… sau mai mult o invitatie la Brand Talks.
Asta vine la pachet cu serviciile INOVEO.

Curios de parerile antreprenorilor?
Urmareste-i.
Sunt reali.
Nu sunt AI-uri. Nu inca…

Enache Pirtea & Asociatii

Madalin Enache

Senior Partner

Envisia

Adriana Lobda

Founding Member

Continental Hotels

Adina Marculescu

Director Sales & Marketing

NIMET

Samy Numan

Managing Director & Founder

Innoship

Daniel Nicolae

Co-Founder

Enache Pirtea & Asociatii

Simona Pirtea Enache

Managing Partner

UNIKAT

Gabriel Muntean

CEO

Novatik

Dan Mircescu

CEO

INFINEXA

Radu Tudor

Senior Partner

INFINEXA

Adrian Lotrean

Managing Partner

Envisia

Carmen Micu

Founding Member & CEO