Brand Talks

In spatele oricarui brand e povestea antreprenorului care a gasit el cumva o poteca nebatatorita... si a ajuns pe ea pana aici. Iar de aici nu mai stie incotro. Inainte? La stanga? Sau dreapta? Care e calea cea buna?

In spatele fiecarui brand e omul care a avut o idee. Si nu a stat cu mana in san, ci a implemetat-o. Asa cum a stiut. Si nu e gresit. E foarte bine. Toti avem idei. Dar putini ajung sa le implementeze.

E Povestea lui. Initiala... sau de cele mai multe ori, cea adaptata la ceea ce i s-a intamplat bun sau nebun. E povestea lui si noi alegem sa facem parte din ea. E o poveste spusa intr-o limba cu arhaisme. Uneori la un birou frumos. Alteori intr-un birou auster. Inghesuit. Cu un scaun adus din biroul de alaturi. Un birou incalzit. Uneori nu. O poveste spusa intr-o zi de lucru. Dar poate fi si intr-o zi de sarbatoare. Sau o sambata. Ca atunci isi face timp antreprenorul sa aiba grija de brandul lui, adica de povestea lui. Brandingul nu e o prioritate. Pentru ca productia merge. Vanzarile la fel. ii genereaza cash. Are cu ce sa-si plateasca darile, angajatii. Deci brandingul nu arde. Stie ca il ajuta pe viitor. Ca poate are competitorul lui o imagine mai buna. Ca a implementat niste idei pe care le-a avut si el si poate chiar el le-a spus cuiva la o bere. Si uite ca celalalt le-a implementat inaintea lui. Si il doare. Dar n-are timp de branding... Ca mereu e altceva mai important si arzator. Si business-ul merge si asa.

E o poveste plasata in spatiu si timp. Asa invatam geografia Romaniei. Distante. Timp petrecut in masina. Locuri pana la urmatoarea benzinarie. Asta e adevarata harta brandurilor romanesti. Si parca ne aducem aminte de profesorul de geogra care ne scotea la Zamca sa ne arate Obcinile Bucovinei si padurile de fag din jurul Sucevei. Putine lectii experentiale. Dar memorabile.

Ne place fiecare om cu care vorbim pentru ca nici o poveste nu e la fel cu cealalta. Dar toate au ceva in comun. Ne fascineaza. Asta cautam! Fascinatia. Si de asta tratam orice proiect cu cea mai mare atentie. Indiferent cat de mic ar fi. Visam sa prindem toate aceste povesti, candva, la pensie, intr-o culegere de branduri. Si fiecare va avea pagina lui. Pentru ca brandurile sunt despre povesti, emotie. Creeaza nostalgii in timp. Si amintiri frumoase. Si ne bucuram ca am intalnit pana acum sute de povesti si o asteptam si pe a ta in cartea brandurilor frumoase.

Innoship

Daniel Nicolae

Co-Founder

Enache Pirtea & Asociatii

Simona Pirtea Enache

Managing Partner

UNIKAT

Gabriel Muntean

CEO

Novatik

Dan Mircescu

CEO

INFINEXA

Radu Tudor

Senior Partner

INFINEXA

Adrian Lotrean

Managing Partner

Envisia

Carmen Micu

Founding Member & CEO