Continental Hotels
Adina Marculescu
Director Sales & Marketing
Ce inseamna sa fii un brand in domeniul hotelier?
Pentru noi, pentru Continental Hotels, activand pe piata de peste 30 de ani brand-ul este o filozofie. Pentru ca atunci cand vorbim despre servicii vorbim despre experienta pe care oaspetii o au in hotel, experienta care vine din produsul in sine. Dar mare parte in aceasta experienta se datoreaza oamenilor. Oamenii fac diferenta in ceea ce priveste experienta oaspetelui. Si atunci este o filozofie in care noi credem si o impartasim mai departe cu oaspetii nostri.
De ce ati recurs la rebranding?
Motivul pentru care am recurs la rebranding este pandemia. Post pandemie comportamentul clientilor s-a schimbat. Rabdarea este mult mai mica, pretentiile sunt diferite si atunci am simtit nevoia de o evaluare a noastra si de un sfat, un ajutor in a ne adapta noilor trenduri.
Cum ati ales agentia de branding?
Am ales sa lucram cu INOVEO datorita oamenilor din INOVEO pe care ii indragim, care au reusit sa ajunga la sufletele noastre si care au tool-uri care reusesc sa scaneze foarte bine oamenii si reusesc sa redea valorile, misiunea si viziunea companiei.
Cum v-a ajutat metodologia INOVEO?
Metodologia ajuta prin faptul ca reuseste sa interpreteze foarte bine ceea ce noi simtim. Cum a decurs la noi, au fost cinci interviuri la inceput cu top management-ul si cu ownerii companiei de unde INOVEO a reusit sa sustraga viziunea pe termen lung a companiei. A reusit sa transpuna in cuvinte ceea ce noi traim si experimentam zi de zi si valorile in care noi credem.
Ce asteptari aveati de la agentia de branding?
Ne doream sa inteleaga cultura noastra organizationala. Sa inteleaga cine este Continental si cine ne dorim sa fie Continental in viitor. Iar INOVEO a raspuns extraordinar. INOVEO a reusit sa sustraga esenta oamenilor care reprezinta compania.
Ce va amintiti din procesul de branding?
Fiecare dintre noi, dintre cei care am participat la workshop, a trebuit sa spunem cateva emotii pe care le-am trait pe parcursul carierei noastre in Continental. Am aflat lucruri despre noi pe care nu le stiam. Am aflat emotii pe care le-am trait unii dintre noi separat si nu le impartasisem intre noi si ne-am adus aminte de experiente comune pe care le-am trait si ne-au unit.
Ce mesaj aveti pentru antreprenori?
Sa intre cu mult curaj in acest proces pentru ca este util si pentru ca vor afla lucruri despre oameni lor pe care, cel putin dupa experienta noastra, sunt convinsa ca nu le stiau pentru ca si noi am aflat lucruri despre noi care erau acolo dar noi nu le vedeam.
Ce este procesul de rebranding?
Pe scurt, este o radiografie prin care se vede tot organismul viu al brand-ului.