INAPOI
Continental Hotels

Continental Hotels

Adina Marculescu

Director Sales & Marketing

Ce inseamna sa fii un brand in domeniul hotelier?

Pentru noi, pentru Continental Hotels, activand pe piata de peste 30 de ani brand-ul este o filozofie. Pentru ca atunci cand vorbim despre servicii vorbim despre experienta pe care oaspetii o au in hotel, experienta care vine din produsul in sine. Dar mare parte in aceasta experienta se datoreaza oamenilor. Oamenii fac diferenta in ceea ce priveste experienta oaspetelui. Si atunci este o filozofie in care noi credem si o impartasim mai departe cu oaspetii nostri.

De ce ati recurs la rebranding?

Motivul pentru care am recurs la rebranding este pandemia. Post pandemie comportamentul clientilor s-a schimbat. Rabdarea este mult mai mica, pretentiile sunt diferite si atunci am simtit nevoia de o evaluare a noastra si de un sfat, un ajutor in a ne adapta noilor trenduri.

Cum ati ales agentia de branding?

Am ales sa lucram cu INOVEO datorita oamenilor din INOVEO pe care ii indragim, care au reusit sa ajunga la sufletele noastre si care au tool-uri care reusesc sa scaneze foarte bine oamenii si reusesc sa redea valorile, misiunea si viziunea companiei.

Cum v-a ajutat metodologia INOVEO?

Metodologia ajuta prin faptul ca reuseste sa interpreteze foarte bine ceea ce noi simtim. Cum a decurs la noi, au fost cinci interviuri la inceput cu top management-ul si cu ownerii companiei de unde INOVEO a reusit sa sustraga viziunea pe termen lung a companiei. A reusit sa transpuna in cuvinte ceea ce noi traim si experimentam zi de zi si valorile in care noi credem.

Ce asteptari aveati de la agentia de branding?

Ne doream sa inteleaga cultura noastra organizationala. Sa inteleaga cine este Continental si cine ne dorim sa fie Continental in viitor. Iar INOVEO a raspuns extraordinar. INOVEO a reusit sa sustraga esenta oamenilor care reprezinta compania.

Ce va amintiti din procesul de branding?

Fiecare dintre noi, dintre cei care am participat la workshop, a trebuit sa spunem cateva emotii pe care le-am trait pe parcursul carierei noastre in Continental. Am aflat lucruri despre noi pe care nu le stiam. Am aflat emotii pe care le-am trait unii dintre noi separat si nu le impartasisem intre noi si ne-am adus aminte de experiente comune pe care le-am trait si ne-au unit.

Ce mesaj aveti pentru antreprenori?

Sa intre cu mult curaj in acest proces pentru ca este util si pentru ca vor afla lucruri despre oameni lor pe care, cel putin dupa experienta noastra, sunt convinsa ca nu le stiau pentru ca si noi am aflat lucruri despre noi care erau acolo dar noi nu le vedeam.

Ce este procesul de rebranding?

Pe scurt, este o radiografie prin care se vede tot organismul viu al brand-ului.

Cele mai recente

Envisia Andreea Filip

Envisia

Andreea Filip

Senior Marketer

Fusion

Fusion

Ionela Rotaru

General Manager

Teilor

Teilor

Iulia Novac

Marketing Director

INOVEO Brand Talks – Stellaris

Stellaris

Romeo Ghica

COO

INOVEO Brand Talks – Envisia

Envisia

Adela Jansen

Board Member

NIMET

NIMET

Samy Numan

Managing Director & Founder

Enache Pirtea & Asociatii – Madalin Enache

Enache Pirtea & Asociatii

Madalin Enache

Senior Partner

Lyset

Lyset

Carmen Draghici

Co-Founder

Today

Today

Nadia Visan

Gifts Experience Creator

Radio Zu – Mihai Morar

Radio Zu

Mihai Morar

Founding Member & Host

Envisia Gabriela Hartescu

Envisia

Gabriela Hartescu

Dean, COO & Board Member

Envisia

Envisia

Adriana Lobda

Founding Member

Innoship

Innoship

Daniel Nicolae

Co-Founder

Enache Pirtea & Asociatii

Enache Pirtea & Asociatii

Simona Pirtea Enache

Managing Partner

UNIKAT

UNIKAT

Gabriel Muntean

CEO

Novatik

Novatik

Dan Mircescu

CEO

INFINEXA

INFINEXA

Radu Tudor

Senior Partner

INFINEXA

INFINEXA

Adrian Lotrean

Managing Partner

Envisia

Envisia

Carmen Micu

Founding Member & CEO

Brandul tau vrea sa fie INOVat?

    INSCRIE-TE ACUM