INFINEXA

INFINEXA

Radu Tudor

Senior Partner

De ce branding?

In primul rand cred ca un proces de branding inseamna ca te iei in serios. In al doilea rand vrei sa transmiti o imagine cat mai clara despre tine si vrei sa arati celorlalti faptul ca te intereseaza modul in care te prezinti in fata lor.

De ce implicarea echipei in branding?

Avantajele sunt date de faptul ca o companie nu este ownerul ei. O companie sunt toti oamenii care vin zi de zi si pun caramida cu caramida la temelia acelei companii. Mi se pare un demers foarte periculos sa te duci in zona in care asumi unii personal branduirea unei companii care are in spate oameni. Putem vorbi de un cabinet de avocatura in schimb, unde este one man show. In schimb pentru o companie de servicii in care fiecare om are relatia cu exteriorul, mi se pare extrem de important sa participe la acest proces. Sa inteleaga ca atat pentru el poate fi o oportunitate de a-si lasa o mica amprenta pentru 50 de ani sau pentru 10 ani in compania respectiva si pentru antreprenor din nou poate descoperi ceva in echipa, lucruri pe care nu le cunostea.

Un mesaj pentru antreprenori?

Be bold, just do it!

Ce este procesul de branding?

Cred ca cea mai buna definire a procesului de branding este in primul rand un proces de autocunoastere. Foarte putini dintre noi realizam faptul ca brand-ul este ceva dincolo de logo. Brand-ul este o suma de concepte cu care exteriorul are primul impact. Brand-ul este lucru care se vede din cea mai mare departare, care are cel mai mare reach. El intotdeauna va trebui sa fie sustinut si de catre experienta pe care o va avea clientul in momentul in care acceseaza acel brand.

De ce INOVEO?

Factorul decisiv, inclinatia a fost in proportie de 75%, ok, mergem cu INOVEO. In schimb procentul de 25% care ne-a dus la 100% a fost evident, prima intalnire in care ne-am dat seama de faptul ca avem chimie. Suntem intelesi, ne sunt intelese asteptarile si poate ne si sunt impuse anumite asteptari pe care trebuie sa le avem si nu le cunosteam. Am aflat lucruri despre noi si atunci evident existand acest transfer de incredere, inclusiv faptul ca ne-am dat seama ca dincolo de un lucru care arata foarte clean de un site, de un istoric in spate, de un portofoliu de clienti. Repet in spate sunt oameni si atunci in momentul in care descoperi ca exista o aliniere de viziuni si de poate si de mentalitate ca daca bine mi-aduc aminte cred ca la prima intalnire asta vreau patru ore ceva de genul asta. Atunci evident ca se creeaza o relatie de transfer de incredere si in care vrei sa mergi mai departe si sa continui demersul si sa vezi ce surprize te asteapta pe parcurs.

Ce este procesul de branding cu INOVEO?

Am trecut as putea spune prin doua experiente de genul asta intr-adevar din posturi diferite. Branding-ul cu INOVEO are acel human touch. Si nu as vrea sa spun mai mult.

Cele mai recente

Envisia Andreea Filip

Envisia

Andreea Filip

Senior Marketer

Fusion

Fusion

Ionela Rotaru

General Manager

Teilor

Teilor

Iulia Novac

Marketing Director

INOVEO Brand Talks – Stellaris

Stellaris

Romeo Ghica

COO

INOVEO Brand Talks – Envisia

Envisia

Adela Jansen

Board Member

NIMET

NIMET

Samy Numan

Managing Director & Founder

Enache Pirtea & Asociatii – Madalin Enache

Enache Pirtea & Asociatii

Madalin Enache

Senior Partner

Lyset

Lyset

Carmen Draghici

Co-Founder

Today

Today

Nadia Visan

Gifts Experience Creator

Radio Zu – Mihai Morar

Radio Zu

Mihai Morar

Founding Member & Host

Envisia Gabriela Hartescu

Envisia

Gabriela Hartescu

Dean, COO & Board Member

Envisia

Envisia

Adriana Lobda

Founding Member

Continental Hotels

Continental Hotels

Adina Marculescu

Director Sales & Marketing

Innoship

Innoship

Daniel Nicolae

Co-Founder

Enache Pirtea & Asociatii

Enache Pirtea & Asociatii

Simona Pirtea Enache

Managing Partner

UNIKAT

UNIKAT

Gabriel Muntean

CEO

Novatik

Novatik

Dan Mircescu

CEO

INFINEXA

INFINEXA

Adrian Lotrean

Managing Partner

Envisia

Envisia

Carmen Micu

Founding Member & CEO

Brandul tau vrea sa fie INOVat?

    INSCRIE-TE ACUM