Ce zic
clientii nostri?
Branding
deLivada
Descriere proiect
DeLivada este un business de familie din Foscani care produce, sorteaza si ambaleaza anual 2500 tone de fructe din livada de 45 de hectare in sistem olandez.
In urma procesului de audit, am stabilit pilonii in jurul carora graviteaza intregul concept al business-ului deLivada: alimentatia sanatoasa, grija pentru semeni, performanta si precizia procedeelor agricole, a standardelor de depozitare si de distributie.
Procesul de branding a fost desfasurat pe parcursul a 2 luni. Echipa care a participat la process a fost formata din: Dochita Zenoveiov, Ecaterina Gaman, Cristian Ghita, Valentin Ludu si Sabina Leonte.
Client
DELIVADA
Sector
Agricultura
Servicii
Analiza si audit
Naming
Identitate vizuala
Implementare branding
Online experience
Pozitionare
VIOREL CATANA
SEF UNITATE
Brandul constituie elementul cheie in procesul de dezvoltare al unei companii. Website-ul este interfata si oglinda virtuala a ceea ce reprezinta business-ul propriu.
Alegerea unor colaboratori pentru realizarea si dezvoltarea in timp a acestora este un pas foarte important. Alegerea echipei condusa de Dochita Z. a fost pentru noi o experienta foarte placuta. Acesti oameni ne-au completat acolo unde competentele noastre s-au oprit. Ne-au surprins continuu cu spiritul lor inovator, creativ, dinamic, mereu actual. Am avut incredere in abordarea lor in sensul ca ne-au implicat in procesul de constructie a brandului, am avut incredere in strategia propusa, in viziunea si in expertiza lor. Rezultatul acestei colaborari: un brand romanesc, construit de romani pentru romani care poate fi gasit la nivel national in retelele de hipermaketuri Cora, Carrefour, Auchan si Kaufland. Multumim intregii echipe pentru ca ati pus in imagini si cuvinte viziunea, pasiunea si munca noastra de zi cu zi de la Precistanu, Vrancea!