Branding
Aliphia
Descrierea Proiectului
Context
Compania Exhelios a luat fiinta in 1991, comercializand pentru prima data unguentul Boicil Forte, binecunoscutul unguent antireumatic inventat de doctorul timisorean Boici Vasile. Desi compania era foarte cunoscuta in zona banatului, nu beneficia de o notorietate semnificativa in Romania.
Provocare
Provocarea agentiei Seed Consultants* a fost de a dezvolta o platforma de brand romanesc, modern si plin de prospetime, intr-o piata dominata de produse de import. Drept urmare, procesul de rebranding si actualizare a imaginii Exhelios s-a facut prin nasterea noului brand Aliphia, umbrela sub care produsele deja existente vor fi puse.
Abordare
In urma unei abordari metodologice complexe a proiectului, procesul de rebranding s-a demarat printr-un audit al consumatorilor si a competitiei urmat de unul organizational. In urma analizelor a fost determinata platforma de brand Aliphia. Identitatea vizuala a fost rezultatul unui important proces de evolutie creativa pentru echipa Seed, care a reusit sa surprinda esenta valorilor dorite de catre Exhelios: frumusete, puritate si naturalete. Aceste elemente caracterizeaza intr-un mod unic noul brand timisorean.
*Denumirea sub care a operat agentia noastra de branding in perioada 2007 – 2015 a fost Seed Consultants. Suntem mandri de radacinile noastre.