
Viata de agentie (I)
Robert la butoane, cu cateva scurte despre viata de agentie. Se mai poarta sa vorbim despre ce facem? Cum ar fi viata la birou. Ce mai invatam, ce mai aflam, ce mai stricam si indreptam. […]
Robert la butoane, cu cateva scurte despre viata de agentie. Se mai poarta sa vorbim despre ce facem? Cum ar fi viata la birou. Ce mai invatam, ce mai aflam, ce mai stricam si indreptam. […]
Principiile de functionare ale obiectivelor fotografice seamana mult cu felul in care are loc perceptia vizuala umana. […]
Citeste tot articolul from Blind spot si aplicarea modelelor mentale in branding
In termeni simpli, combinatorii CSS sunt un mod care se pot „combina” selectorii bazat pe locatia unuia fata de celalalt in document. Acestia sunt: 1. Selectorul descendend, reprezentat printr-un singur spatiu intre selectorii folositi. In […]
La INOVEO intotdeauna cautam metode inovative si frumoase de a crea website-uri moderne si dinamice. Experimentarea in crearea de animatii CSS si JS este ceva ce eu fac saptamanal pentru a ma familiariza cu tehnologii […]
Citeste tot articolul from Animatie JS si CSS pentru prezentarea de continut la scroll
Una din functionalitatile CSS dorite de toti programatorii web era declararea de variabile, cunoscute acum si sub numele de proprietati personalizate. Inainte de introducerea lor nativa in CSS acum cativa ani, era necesara folosirea de […]
Citeste tot articolul from Utilizarea de variabile CSS in stilizarea website-urilor
Cautarea online in care folosim doar vocea noastra este o tehnologie care se imbunatateste enorm de la an la an. Odata cu cresterea enorma in numarul de smartphone-uri si dispozitive IoT (Internet of Things), a […]
Citeste tot articolul from Optimizari SEO pentru Google Voice Search
Daca ai un website, in special unul care primeste update-uri, atunci trebuie sa ii faci backup cat de des poti. Pe internet circula multe povesti „horror” in care lumea si-a pierdut munca de ani de […]
Citeste tot articolul from Moduri de a face backup la un website WordPress
Deschiderea unui magazin online nu este o decizie ce poate fi luata fara a avea un plan bine pus la punct. Un website cu o componenta de magazin online precum WordPress impreuna cu Woocommerce nu […]
Citeste tot articolul from Considerente inainte de a deschide un magazin online
Entuziasm. Emotie. Curaj. Surprindere. Curiozitate. Asa se descriu sentimentele experimentate in primele zile. Au variat in procentaj pe parcurs ce treceau zilele. La inceput, au predominat entuazismul dar si emotiile. Noi colegi, o noua atmosfera […]
Citeste tot articolul from Un inceput INOVATIV – Junior Brand Designer
Animatiile dintr-un website pot transforma un layout simplu si plictisitor intr-unul dinamic si interesant ce va persista in mintea vizitatorului pentru multa vreme dupa ce a terminat umblat pe site-ul tau. O animatie populara este […]
Scopul designului unei pagini de comert online este de a crea o interfata care nu va impiedica experienta generala de cumparaturi si tinteste spre a ajuta clientii sa ajunga mai rapid si fara efort la […]
Citeste tot articolul from Practici bune de stiut pentru design-ul unei pagini de comert online
Nu putem nega ca oamenii adora continutul video. Spre exemplu, aplicatia de continut TikTok inregistreaza cresteri spectaculoase, iar clipurile scurte depasesc engagement-ul imaginilor distribuite pe Facebook. Lucrurile care se misca sunt de departe mai atragatoare […]
Citeste tot articolul from Importanta videoclip-urilor in fundal
Nu este usor sa ramai productiv ca dezvoltator. In general, este un job care iti poate epuiza rapid mintea si, de asemenea, necesita multa atentie. Intelegerea modului in care te poti concentra asupra task-ului si […]
Citeste tot articolul from Sfaturi de productivitate pentru dezvoltatori web
Impactul retelelor de socializare asupra afacerilor, atat pozitiv, cat si negativ, este imens. Fie ca esti un startup sau o afacere mica, indiferent daca administrezi un magazin online sau o intreprindere, social media este vitala […]
Citeste tot articolul from Moduri in care retelele de socializare impacteaza afacerea ta
Daca iti propui sa cresti numarul de potentiali clienti sau cel al vanzarilor online, ai nevoie de un landing page convingator. Brandurile cu peste 30 de landing page-uri pot genera de sapte ori mai multe […]
Citeste tot articolul from De ce ai nevoie de un „landing page” convingator?
Cand punem o imagine in website in general folosing formatele JPG, PNG si GIF, dar acestea nu sunt singurele formate ce pot fi introduse. Recent, WebP, un format creat de catre Google, a primit in […]
Citeste tot articolul from Cum sa folosesti noile formate de imagini pentru web
CSS poate fi folosit in multe moduri intr-un website: inline (scris direct in fisierul sursa php sau html), extern (se creeaza un fisier extern separat), intern (scrierea codului in sectiunea de <head>), sau prin alte […]
Citeste tot articolul from Diversele moduri de a introduce CSS in website
Aceste întrebări pertinente te vor ajuta să-ti găsesti agenția potrivită de branding care-ti va propulsa afacerea către succes. Drumul de la dezvoltarea unei afaceri pana la un brand nu e usor, indiferent in ce nisa […]
Citeste tot articolul from Ce intrebari ar trebui sa-ti pui inainte sa lucrezi cu o agentie
Scrierea de cod curat este una in cele mai valoroase atribute a oricarui programator. Este diferenta dintre un programator bun si unul excelent. Codul curat este un cod usor de citit, usor de modificat, usor […]
Trendurile in UI se schimba des. Unele rezista in timp altele sunt uitate foarte rapid. Am vorbit in alt articol despre Neumorphism care, desi inca este folosit ocazional, nu a devenit foarte popular in randul […]
Website-urile care au un design de tipul o singura pagina (one-page) sunt perfecte pentru brand-urile personale, produse specifice, startup-uri, portofolii sau freelanceri. Sunt usor de creat si pot fi gazuite pe servere mici care nu […]
„Lazy loading” este un mod de incarcare a imaginilor intr-un website care ajuta cu viteza a unei pagini web prin decalarea incarcarii pozelor pana cand acestea intra in zona vizibila a ferestrei la scroll. Acest […]
Citeste tot articolul from Lazy loading nativ pentru imaginile din website
HTTP Stric Transport Security sau pe scurt HSTS este o metoda prin care un site ce foloseste HTTPS sa fie fortat sa foloseasca conexiuni securizate. Este un best practice pentru website-urile wordpress (si orice alt […]
Generatia milenistilor convinge parintii antreprenori ca prin rebranding se poate face diferenta in turism. O solicitare pe mail ne-a determinat sa ne urcam in masina la 5 dimineata, sa conducem vreo 470 de kilometri pana […]
„Daca in offline concurenta e mare la nivel de share voice si share of pocket, in online gradul de intensitate este la maximum, pentru ca iti imparti secunda nu numai cu competitorii tai directi, ci […]
Mallul este, practic, interpretarea occidentala si contemporana a ceea ce era odinioara – si mai este in multe orase – targul sau talciocul, in cultura micilor orase romanesti, adica acel eveniment saptamanal, intr-o zi specifica, […]
Datele structurate sunt o metoda de a descrie site-ul tau pentru un motor de cautare precum Google Search. Il poti folosi pentru carti, filme, produse dintr-un magazin si multe alte categorii. Pentru acest lucru a […]
Manipuland de multe ori blocuri mari de cod, o modalitate simpla de a evita greselile repetand codul de mai multe ori este folosirea unui shortcode. Un shortcode WordPress este o bucatica de cod dinamica si […]
Citeste tot articolul from Shortcode-uri si cum ne fac codul mai scurt
Deoarece exista multe unitati de masura diferite in CSS, deseori iti pui intrebarea: care este cea mai buna varianta in acest moment? Cele mai populare unitati sunt px și %, insa nu trebuie sa ramanem […]
Animatia web este o modalitate puternica de a exprima idei, mesaje și concepte. Aplicata corect, trezeste la viata un site. Ca atare, principalul motiv pentru care se utilizeaza animatia web este cresterea gradului de utilizare, […]
“Your brand, fundamentally, is the bundle of thoughts, feelings, actions and impulses about you that people have out there in the world – and that’s why it’s so powerful.” Robert Jones Brandingul, din punctul meu […]
Unul din cele mai populare trend-uri din ultimul an este adaugarea a unei variante „dark” al temei unui website sau aplicatii. Dar acest trend nu este ceva nou ci este o revenire a look-ului pe […]
Fontul reprezintă 95% din design. Pare greu de crezut. Nu de putine ori m-am aflat in situatia in care un font specific sau o spatiere diferita a shimbat complet aspectul paginii. Este nevoie de multa […]
Citeste tot articolul from Importanta font-urilor in design-ul web
Pentru a castiga fidelitatea clientului, nu este de ajuns sa ai un continut de calitate, bogat sau bine structurat. Nu este de ajuns nici sa ai un design atragator, plin de animatii si culori. Mai […]
Clientii nostri ne intreaba des la meeting-uri de ce folosim WordPress ca platforma principala de dezvoltare a website-urilor noastre. Lansat in 2001, WordPress a ajuns sa fie CMS-ul (Content Management System) numarul 1 din lume […]
Citeste tot articolul from De ce folosim WordPress, cel mai popular CMS
Ce este arhitectura de brand? Pe scurt, arhitectura de brand se ocupa cu gestionarea perceptiilor. Este tehnica folosita in strategia de branding pentru a organiza si structura portofoliul unei companii. Acesta poate include produse, servicii, […]
Initial create pentru folosirea impreuna cu SVG-uri, filtrele CSS sunt o metoda foarte puternica de manipulare a elementelor din website prin post-procesare, in special acum cu trend-urile de folosire de mult blur sau culori mute […]
Citeste tot articolul from CSS filters si puterea lor in webdesign
Crearea unui website este un pas important pentru orice afacere, dar putina lume stie ce implica crearea acestuia si ce este necesar. In primul rand trebuie sa decizi ce fel de website doresti. Este magazin […]
Citeste tot articolul from Ce este necesar pentru crearea unui website?
Un pas important pentru orice afacere este crearea unui website. Fie ca ai un business mic local sau o afacere multi-nationala, prezenta online a ajuns sa fie esentiala tuturor, ea fiind cheia succesului. Dar de […]
„Advertising people who ignore research are as dangerous as generals who ignore decodes of enemy signals.” – David Ogilvy Pentru o buna intelegere, trebuie sa vizualizezi. In procesul de branding sau rebranding, intelegerea proiectului provine […]
Citeste tot articolul from Analiza vizuala in procesul de branding
Exista multe motive pentru care unele aplicatii web sau website-uri continua sa foloseasca tehnologii web invechite sau nepotrivite. Principalele sunt lipsa de dezvoltare continua focusata pe updatarea tehnologiilor folosite si dorinta de a mentine compatibilitatea […]
O data cu aparitia primelor smartphone-uri, design-ul site-urilor s-a schimbat radical. Unul din cele mai folosite buzzword-uri cand vine vorba de crearea de website-uri este „responsive”. El reprezinta o metoda sau filozofie de dezvoltare a […]
Citeste tot articolul from Design responsive pentru website-uri
Cand planeta s-a oprit in martie si aprilie, brandurile au mers mai departe. Care au fost strategiile pe care le-au adoptat companiile in acea perioada? Daca vorbim strict de perioada de urgenta deciziile de marketing […]
Constructia si implementarea unei identitati vizuale se desfasoara in mai multe „seturi” exact ca intr-un meci de ping-pong. Fiecare etapa trebuie parcursa si niciodata sarita. Astfel ca agentie ne este „servit” un brief iar noi […]
Citeste tot articolul from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong
Cand dezvoltam namingul sau look&feel-ul – cele 2 etape creative intr-un proces de re/branding avem multe idei care pleaca din ADN-ul brandului. Cand zic multe, chiar sunt multe. Daca dezvolti 100 de idei, una dintre […]
Alaturi de logo/logotype, supergraphic, layout, paleta cromatica, familia de fonturi si iconografie, imageria isi are rolul ei bine definit in crearea unei identitati vizuale. Ca vorbim de un stil intreg de fotografie sau de un […]
Citeste tot articolul from Imageria si rolul ei in crearea unei identitati vizuale
Stau de vorba cu multe startup-uri. Drumul unui antreprenor e sinuos. Mai ales daca vine dintr-o multinationala. Din exterior pare simplu. Cantaretii au voce. S-au nascut cu talent. Pictorii, la fel. Hagi, Nadia sau Halep […]
Fata de inceputurile sale din anii 90, CSS-ul (Cascading Style Sheets) a evoluat enorm cu functii din ce in ce mai puternice care ofera multe tool-uri dezvoltatorilor de website sa isi vada vizunea lor pusa […]
Citeste tot articolul from Sintaxe noi puternice CSS pentru web development
Confruntată cu o adevărată revoluție anul trecut, industria de retail a traversat modificări majore ale comportamentelor de consum, a descoperit universul online și a fost presată să adopte tool-uri digitale și să conecteze canalele de […]
Citeste tot articolul from Trenduri ce vor defini industria de retail în 2021
Pop art este un curent nascut in anii ’50 in Marea Britanie si America, ca revolta a tinerilor asupra perspectivei traditionale asupra artei. Acestia au integrat elemente comerciale intalnite in viata de zi de zi, […]
Alaturi de logo/logotype, supergraphic, paleta cromatica, familia de fonturi, layout si imagerie, iconografia isi are rolul ei bine definit in alcatuirea identitatii vizuale. Ca vorbim de un set de iconuri, de pictograme, de semne si […]
Citeste tot articolul from Iconografia si rolul ei in definirea identitatii vizuale
Sincer, nici nu stiu cand au trecut. De indata ce totul era set up si am inceput sa lucrez la primul proiect, am ramas lipit de tastatura. Atat de mult m-a captivat si ma captiveaza […]
Citeste tot articolul from Primele mele zile Junior Web Developer
Suprarealismul este un curent aparut la inceputul secolului 20, poetul avangardist Guillaume Apollinaire fiind primul care a folosit acest termen. Andre Breton, reprezentant al curentului, spune in manifestul sau din 1924 ca suprarealismul este o […]
Este foarte usor ca un website care functioneaza perfect astazi sa inceapa sa faca probleme maine. In cele mai urate cazuri te poti trezi cu un el complet nefunctional, cu datele pierdute si daca nu […]
Citeste tot articolul from Problemele tipice website-urilor neingrijite
Daca exista o tehnologie care va schimba fundamental modul in care interactionam cu internetul aceasta este mai mult ca sigur realitatea mixta, mai precis realitatea virtuala (VR) si augmentata (AR). 2020 a fost un an […]
Citeste tot articolul from Viitorul internetului #2 – Mixed reality
Acest material s-a nascut in urma mailurilor primite de la clienti. Primim briefuri complete care se intind pe pagini intregi si care ne ajuta sa construim o abordare cu timing si buget. Primim si mailuri […]
Citeste tot articolul from Manual de brand. La kilogram sau la bucata?
Atunci cand nu stii ce s-a facut inaintea ta, cum poti invata din ce a mers bine si, mai ales, de unde vine inovatia? Pablo Picasso spunea ca trebuie sa inveti “regulile ca un profesionist, […]
In aceasta serie de articole vom discuta despre viitorul internetului si tehnologiile care vor ajunge in curand in calculatoarele si telefoanele tuturor. HTML-ul, mai exact HyperText Markup Language, este limbajul internetului dezvoltat de catre WHATWG […]
Atunci cand nu stii ce s-a facut inaintea ta, cum poti invata din ce a mers bine si, mai ales, de unde vine inovatia? Pablo Picasso spunea ca trebuie sa inveti “regulile ca un profesionist, […]
Atunci cand nu stii ce s-a facut inaintea ta, cum poti invata din ce a mers bine si, mai ales, de unde vine inovatia? Pablo Picasso spunea ca trebuie sa inveti “regulile ca un profesionist, […]
Fie că vorbim de branding de produs, de companie sau de angajator, 2020 a venit cu lecții de neuitat pentru ownerii de branduri. Anul care se încheie a fost dominat de responsabilitate socială și sustenabilitate, […]
Când companiile pun ideile, valorile și credințele mai presus de produsele lor, iar consumatorii se identifică cu acestea la nivel personal, rezultatul poate fi uimitor. Clienții se transformă în cumpărători loiali, iar numărul fanilor adevărați […]
Citeste tot articolul from Cum creezi afinitate față de brand
Noutate, brand, design, statut. Așa se poate rezuma pe scurt procesul de selecție a unui brand de către membrii Generației Z, iar criteriile lor aparte de selecție determină companiile să își adapteze produsele și campaniile. […]
Citeste tot articolul from Cum influențează brandingul Generația Z
Crescut, dospit in criza. Proaspat scos din cuptor azi. Homebakers. Acesta e unul din acele proiecte nascute in plina pandemie. Cand a sunat @Daniel Nicolae sa ne intrebe daca vrem un proiect misto… am trait […]
Acum antreprenorii primesc bani pentru branding prin OUG130 pana la sfarsitul anului. Ce tip de IMM-uri pot accesa acesti bani? IMM-urile afectate de pandemie pot face branding pe Capital de lucru. Pe langa chirie, echipamente, […]
La o discutie cu un client am fost surprinsa ca departamentul de contabilitate a inregistrat factura serviciilor noastre de branding in cheltuieli de reclama / publicitate. Daca brandul este acel activ intangibil in care investesti […]
Citeste tot articolul from Brandul, incadrat la investitie sau cheltuiala?
Fara o comunitate de consumatori, un brand nu exista decat pe hârtie. Brandul, chintesenta unui set de valori, aduna in jurul lui un grup de oameni care cred in aceleasi lucruri, asadar fidelizarea clientilor este […]
Citeste tot articolul from Fidelizarea consumatorilor, parte integrantă din branding
In teorie, e simplu sa transformi un magazin intr-o destinatie de shopping. Nu trebuie decat sa creezi o comunitate, sa oferi clientilor un mediu interactiv si sa iti comunici corect brandul. De Dochita Zenoveiov Peste […]
Citeste tot articolul from Cum transformi un magazin intr-un brand
Pare simplu, accesibil si rapid sa construiesti un brand in online, dar in realitate nu este deloc asa. Online-ul este un mediu sofisticat si fragmentat, in care metrics-urile se schimba permanent, iar consumatorii sunt supusi […]
Citeste tot articolul from False mituri despre branding in online
Pe post de madlena lui Proust Azi, am fost oprita dupa 4 confcall-uri de dezvoltare de brand CHIAR de brandul insusi… Stiti cum iti sare inima din piept cand te trage un politist pe dreapta, […]
Citeste tot articolul from Painea Borodinski de la Grain Trip
De ce e bine sa se implice brandurile in comunitate in perioada afectata de Covid-19? De ce e bine sa comunice ca se implica? Si cum ar trebui sa-si aleaga brandurile actiunile in care se […]
Citeste tot articolul from Brand management in perioada COVID-19
Proiectul BIOFARM a fost pentru mine prima mare companie listata la Bursa de Valori Bucuresti. Pana la acel moment nu stiam de bunele practici in domeniu si recomandarea celor de la BVB de a comunica […]
Într-o criză fără precedent ce creează multă panică în rândul consumatorilor, comunicarea trebuie bazată pe empatie. Orice brand care vrea să rămână relevant în piață și să supraviețuiască coronavirusului va comunica și va demonstra grija […]
Citeste tot articolul from Empatia a devenit cuvantul de ordine in lumea brandurilor
De la o simplă etichetă la un brand strategic Mult timp, private label a fost asociat cu imaginea unor produse ieftine, care răspund unor nevoi de bază ale consumatorilor, incapabile de a crea emoție prin […]
Marius Chiriac Web Innovator Sunt printe putinii fericiti care au un job ce nu este legat automat de o cladire anume. Ca programator nu am avut probleme cu tranzitia de la birou la munca acasa […]
Fie ca vrem sau nu, suntem nevoiti sa folosim un browser ca sa accesam internetul. Din acest motiv trebuie sa avem grija de ce facem, ce vizitam, ce instalam si cum le folosim ca sa […]
Comunitatea de web designeri cauta tot timpul lucruri noi pe care le pot folosi in constructia de aplicatii web si website-uri. Unul din trendurile de UI cele mai noi si mai discutate in 2019 si […]
Cu siguranta si voua vi s-a mai spus “relaxeaza-te, lucrurile bune vor veni atunci cand te astepti mai putin”. Mereu am privit indoielnic aceasta zicala, insa acum, cu riscul de a suna a cliseu, este […]
Inca din bancile facultatii sau ca proaspat absolvent, designerul are mai multe optiuni, mai multe directii ce poate urma, profesional vorbind. Cum vorbeam intr-un articol anterior (Emotia primului ambalaj desenat) profesia de designer a fost […]
Citeste tot articolul from Munca de designer in agentii de branding vs agentii de publicitate
In ultimul deceniu profesia de graphic designer a fost segmentata in cat mai multe ramuri, UI designer, UX designer, web designer, brand corporate identity, brand product identity, layout designer, game designer, si lista poate continua, […]
Impreuna cu Javascript, CSS este una din tehnologiile care a evoluat multa vreme fara standarde bine definite si reguli care sa fie urmate de toti cei care le-au implementat. Fiecare browser are modul lui diferit […]
Citeste tot articolul from Framerwork-uri CSS de urmarit in 2020
In multe foarte multe domenii scoala reprezinta baza, punctul de plecare, rampa de lansare pentru viitoarea cariera. Meseria de designer nu face nici ea exceptie. Pentru cei ce opteaza pentru cariera de designer asteptarile sunt […]
Internetul a ajuns sa fie prezent in viata tuturor printr-o evolutie rapida a technologiilor care formeaza tot ce stim noi despre acesta. Cu viteze din ce in ce mai mari oferite de providerii de internet […]
A fi poliglot inseamna, in cei mai simpli termeni, a castiga un salariu mai mare. Cineva care stie germana si engleza poate castiga cu pana la 25% mai mult decat cineva care stie doar engleza. […]
Ce genereaza emotie in interactiunea brandului cu consumatorul? Emotia este cea care, de multe ori, ne guverneaza gandurile, actiunile si deciziile, inclusiv cele legate de achizitiile pe care le facem. Iar importanta acesteia in crearea […]
Da! In acest articol iti vom impartasi cateva din secretele care stau la baza unei identitati vizuale reusite. Insa pentru ca nu poti pregati o reteta fara sa stii ce anume gatesti, hai sa vedem […]
Citeste tot articolul from 3 SECRETE ALE IDENTITATII VIZUALE
In primul articol din serie v-am povestit despre „intrarea” mea in lumea programarii web. In postarea de astazi va voi povesti despre cum am reusit sa capitalizez informatia acumulata in perioada de descoperire. Ca orice […]
Citeste tot articolul from Povestea unui web developer – partea II
JavaScript este cel mai popular limbaj de programare din lume. Daca e sa ne luam dupa cei de la W3Techs, JS sta in spatele a 95% din website-uri care folosesc client-side scripting. Explozia in popularitate […]
Numele meu este Dan, iar in seria urmatoare de articole o sa va povestesc parcursul carierei mele de programator. Aceste randuri pot fi folosite ca motivator sau ghid pentru cei ce vor sa descopere tainele […]
Citeste tot articolul from Povestea unui web developer – partea I
Tu iti pastrezi anumite preferinte cromatice in propria vestimentatie, dar cu timpul, ai inceput sa te imbraci totusi potrivit varstei si pozitiei tale sociale. Nu ar fi ciudat sa iesi imbracat pe strada cu hainele […]
Citeste tot articolul from 7 motive pentru care ai nevoie de un rebranding
Brandingul este mai mult decat un logo atractiv sau un nume sonor. A creste un brand inseamna a comunica eficient povestea acestuia. Zi de zi. An de an. Insa, in era digitala, este putin descurajant […]
Doua din legile nescrise pe care toti programatorii ar trebui sa le urmeze sunt in primul rand sa nu se opreasca niciodata din programare si in al doilea sa nu se opreasca niciodata din invatat. […]
Manualul de brand, Brand book, Brand guidelines, Brand standards sau Style Guide este acel document oficial de manifestare a identitatii vizuale, un ghid de folosire al logo-ului, un set de reguli bine stabilit de pozitionare, […]
Citeste tot articolul from 7 avantaje de a avea un manual de brand
In functie de complexitatea unui proiect un programator trebuie sa stie ce aplicatii, hardware si resurse online trebuie sa foloseasca ca sa fie eficient. Incepatorii se lovesc des de un zid urias de informatii online […]
Citeste tot articolul from Resurse folositoare pentru web development
Businessul nostru este foarte corect. Ne recrutam angajatii, nu ii furam de la competitie asa cum fac altii. Ne platim corect angajatii. Produsele noastre sunt de cea mai buna calitate. Dar sunt cativa jucatori in […]
Arhitectura creierului aparent simpla cu ochiul liber devine tot mai complexa la microscop. Materia cenusie consta in miliarde de neuroni. Ca o antena ea primeste mesaje de la alti neuroni cu ajutorul dendritelor care sunt […]
Calatoresc mult in tara. Mergeam la o intalnire pe timp de noapte. Limita de viteza 90 km/h. In fata mea un tir. In stanga linie continua. Tirul facea regulile pe sosea. Singurul plus era ca […]
Momentan nu suntem o fundatie. Trebuie sa ne platim echipa, chiria, utilitatile, sa investim in echipa. A plati ore de consultanta este o forma de respect. Timpul alocat unui proiect indiferent in ce faza este […]
Citeste tot articolul from De ce orele de consultanta sunt contra-cost
Am cerut o oferta de pret, iar persoana de la celalalt fir al telefonului imi spune ca imi va pregati o metodologie. Ce e metodologia asta? De ce am nevoie de ea cand eu vreau […]
Se vorbeste foarte mult in ultima perioada la conferinte, pe youtube, in posturile de pe linkedin despre experiente de brand [brand experience]. De ce avem nevoie de experiente? Sau care e legatura? Doar experienta e […]