Rebranding
Galador
Descrierea Proiectului
Context
Pasiunea unui antreprenor local din Transilvania pentru produsele naturale l-a motivat sa experimenteze si sa cerceteze ani de-a randul formule si retete proprii de creare de cosmetice naturale, manufacturate din elemente vegetale, in baza unor procese naturale, diferite de cele sintetice. In timp, hobby-ul sau a devenit o mica afacere, in 2006 acesta lansand pe piata o gama de sapunuri naturale sub marca “Galador”.
Provocare
Galador a devenit in timp cunoscut si apreciat pentru calitatea produselor si a proprietatilor lor, iar in anul 2009 proprietarul afacerii a decis crearea unui design de ambalaj atractiv, care sa transmita atributele produsului. Un alt obiectiv era si schimbarea designului structural de ambalaj, astfel incat sa permita impachetarea rapida a sapunurilor, intrucat ambalarea se realiza manual.
Abordare
Echipa Seed Consultants* a realizat o analiza a pietei, identificand punctele de diferentiere si beneficiile acestui tip de produse naturale, bazate pe elemente 100% vegetale. Au fost facute vizite la punctul de creare a sapunurilor, o zona idilica de la poalele muntilor Cindrelului pentru a se intelege intreg procesul de manufacturare. Esenta brandului a fost articulata apoi in mod firesc, “Mai aproape de natura!”. Acesta este mesajul care isi propune sa transmita apropierea, atat fata de natura, cat si fata de consumator, datorita grijii cu care sunt prelucrate si dozate ingredientele si aromele, produsul fiind fabricat manual, prin proces la rece. Prin folosirea unei palete de culori naturale in designul de ambalaj este exprimata ideea de produs vegetal, ecologic, fabricat manual, in timp ce maiestria cu care sunt manufacturate sapunurile este redata prin hartia speciala de ambalaj, care sa para confectionata manual. Grafica aminteste de forma sapunului – o forma unica, patentata de Galador – si de ingredientele vegetale. Noul design a fost primit cu entuziasm de clientii Galador si a atras un numar impresionant de noi clienti, in urma re-brandingului cota de piata crescand cu 250%, iar profitul cu 400%. Aceasta performanta a adus in portofoliul Seed Consultans si un premiu de eficienta in design, acordat de prestigioasa competitie “ReBrand 100” din Statele Unite ale Americii, la inceputul anului 2011.
*Denumirea sub care a operat agentia noastra de branding in perioada 2007 – 2015 a fost Seed Consultants. Suntem mandri de radacinile noastre.