Envisia
Gabriela Hartescu
Dean, COO & Board Member
De ce ai fost sceptica la inceputul procesului de branding?
Cand am inceput procesul de branding intr-adevar am fost sceptica dar am fost sceptica datorita faptului ca nu parcursesem inainte un astfel de proces. Si atunci venind dintr-un mediu destul de reglementat, cu branduri deja vechi, traditionale, implementate in piata nu intelegeam foarte bine acest proces de branding. Impreuna cu INOVEO am descoperit ca este un proces placut. Un proces de descoperire si de cunoastere. Un proces de transformare, un proces pe care il recomand tuturor cu atat mai mult cu cat in vremurile de provocari pe care le parcurgem, atat evolutia in mediul economic, geopolitic, in mediul de business, fiecare in sectorul de activitate pe care il are. Cred ca un proces de branding si de rebranding se impune cu regularitate facut.
Ce avantaje prezinta un brand puternic?
Ca decan al unei scoli de afaceri consider ca un brand puternic este cel mai important activ al scolii pentru ca acest brand puternic este cartea ta de vizita atunci cand iti propui sa ai parteneriate atat interne cat si internationale pentru ca te uiti dupa facilitatori care sunt profesionisti de top recunoscuti pe plan intern si pe plan international pentru ca poti sa aduci alaturi de tine acei experti impreuna cu care poti sa construiesti acele programe educationale unice care sa raspunda scopului, misiunii si viziunii pe care ti le-ai propus ca scoala de business. Deci brandul este un activ la fel de important ca si calitatea programelor ca si calitatea facilitatorilor si a parteneriatelor pe care scoala de afaceri le are.
Ce a contat cand ati ales partenerul de branding?
Cred ca atunci cand alegi un partener de branding cum este INOVEO si orice partener de branding, te uiti la credentiale. Te uiti la ce a facut pana atunci dar cred ca foarte important in acest proces este si empatia si modul in care relationezi cu capitanul care conduce vasul in aceste vremuri. Deci cred ca relatia personala e la fel de importanta ca si toate credentialele pe care compania cu care faci branding are.
Ce a adus proiectul de branding pentru ENVISIA?
Cand incepi constructia unui brand, eu o consider ca pe o constructie de cunoastere. O cunoastere atat interna cat si impreuna cu stakeholderii externi. Si atunci este foarte important pentru ca brand-ul nu este numai pentru tine. Este si pentru cui te adresezi. Si in momentul in care incepe acest proces daca nu faci din el un proces integrat si coroborat cu viziuni ale tuturor participantilor, atat interni cat si externi cred ca rezultatul final nu este cel asteptat nici pentru tine nici pentru cei carora te adresezi. Pentru ca de fapt noi ce facem prin educatie? Noi deservim o nevoie. Noi construim o comunitate de lideri care sunt certificati, care sunt profesionisti si alaturi de care noi toti credem ca putem sa avem un impact.