Stellaris
Romeo Ghica
COO
Care este diferenta dintre un produs si un brand?
Pot sa spun ce inseamna pentru mine. Produsul este nimic fara un brand. Putem sa ne consideram produsele cat de bune vrem noi. Pana cand clientul nu ne considera produsul bun, nu e valabila niciun fel de evaluare. Si brandingul cu asta ne ajuta. Ne ajuta sa avem un canal si o deschidere cu clientul.
La ce ajuta brandingul?
Incerc acum sa ma gandesc la mine inainte sa luam decizia sa facem un brand din Stellaris. Incerc sa gasesc un argument care m-ar fi convins pe mine si mi-e foarte greu. Cred ca cel mai bun argument ar fi prin prisma produselor. Este pacat de produsele pe care le avem in piata sa nu le promovam cum merita si oamenii pe care ii avem sa nu ii promovam si sa ii inglobam cum merita si companiile in care activam sa nu le promovam asa cum merita. E mare pacat.
Cum a fost pentru tine ca COO workshopul de brand?
A fost pentru prima data cand in fata voastra s-au identificat in primul rand ca o companie si in al doilea rand ca un departament. A fost prima data cand s-a intamplat lucrul asta si nu stiu, a ramas. Adica a trecut cred ca un an si jumatate de cand am facut, poate chiar mai bine si a ramas senzatia asta. A fost un castig fabulos dar a fost un proces de descoperire.
Cum a fost pentru tine participarea echipei in workshop?
Insist ca sunt foarte importante si e bine sa fie promovate si sa le avem cat mai des. Asta a fost unul dintre putinele momente cand diversitatea asta a reprezentat una atu. Cand ne bazam pe celalalt, pe faptul ca e diferit. Chestiunea asta genereaza un spirit de echipa, o nevoie de spirit de echipa in primul rand, incredibila. Si ce a fost extraordinar de ciudat, a fost ciudat ca s-a cristalizat in cateva ore. Adica ma asteptam ca momentele de genul asta să dureze zile, saptamani de training-uri, de team building-uri, de vizite, de drumetii, de eforturi, de transpiratii. Si s-a intamplat in doua ore.
Cu ce v-a ajutat INOVEO?
Colaborarea cu voi a fost asa, eu mi-o imaginez ca o clepsidra, stii? Incep cateva firisoare de nisip sa treaca si dupa asta din ce in ce mai multe, din ce in ce mai multe si exista un punct cand incepe sa devina vizibil nisipul de jos. A aparut o persoana, au aparut doua persoane, trei persoane, patru persoane pana cand la un moment dat s-a simtit nevoia colaborarii cu voi si atunci ca un magnet asa, absolut toata firma a vrut sa aiba ceva cu voi. Sa participe intr-un fel. Sa lase o amprenta, sa simta ca acolo a fost ceva. Sa lase fiecare din el cate ceva acolo. Cam asta a fost senzatia. Asta este partea neplacut a colaborarii cu INOVEO. De acum o sa evaluam absolut orice activitate de branding prin prisma experientei pe care am avut-o cu voi. Nu stiu daca este cea mai inteleapta decizie dar astazi asa simt ca vom face. Vom incerca sa evaluam tot ce avem de facut de aici incolo prin prisma acestei experiente. Dar prima decizie in lansarea unui produs ar fi sa facem branding.