UNIKAT

UNIKAT

Gabriel Muntean

CEO

Ce este procesul de branding?

Imi aduc aminte cand mi-am dat seama ca avem nevoie de un rebranding. La un moment dat un colaborator de al nostru din Germania a venit la noi pentru prima data. Bineinteles pentru prima data si in Romania. Si era surprins ca pe drumurile nationale a intalnit caruta cu cai si din momentul in care a intrat la noi in fabrica se simte ca in Germania. Adica nu face o diferenta ca este in Romania si nu este in Germania. De ce nu comunicam treaba asta? Si atunci mi-am dat seama ca de fapt noi nu prezentam ceea ce suntem. Nu prezentam ceea ce avem si vorbim doar despre produse. M-am gandit la brand si branding, bineinteles nu stiam foarte multe despre treaba asta si am ajuns la concluzia ca va trebui sa iau legatura cu cei mai buni.

Cine este UNIKAT azi?

S-a plecat de la un atelier care incet, incet prin produse, cum ziceam mai devreme unice, a inceput sa castige piata. A inceput sa fie cautat. Dupa rebranding a inceput sa fie si vizibil. Noi tot timpul am avut aproape 90% sau peste 90% din capacitatea de productie ocupata fara sa facem prea mari eforturi in vanzare. Important ca si imaginea ne-a ajutat foarte mult. Si brandul ne-a ajutat foarte mult. Adica a fost o claritate intre ceea ce am produs si ceea ce am prezentat. Ne-am propus sa facem produse unice. Le-am numit Unikat si asta au primit si clienti. Cererea ne-a impins catre dezvoltare. Iar in momentul de fata avem atat o fabrica de productie tamplarie PVC, una pentru sticla si avem a treia fabrica care produce tamplarie din aluminiu.

Ce s-a schimbat dupa rebranding?

Piata ne vedea altfel. Nu mai eram vazuti ca un atelier sau nu mai eram vazuti ca niste amatori, deja eram vazuti ca niste profesionisti.

Un mesaj pentru antreprenorii ce nu au facut branding?

Timpul asta de asteptare este timp pierdut pe care nu il vei mai recupera niciodata. Cu cat faci mai repede procesul de branding sau de rebranding, cu atat dezvoltarea ta incepe mai repede. Un antreprenor primeste multe carti de vizita, le pune pe un birou. De ce ar alege-o pe a ta? La asta ar trebui sa se gandeasca antreprenorii care nu au deja un brand sau chiar un rebranding actualizat. De ce te-ar alege pe tine dintr-o varietate atat de mare asa cum exista in ziua de astazi?

Cand este momentul pentru rebranding?

Unul dintre aspecte este cel pe care l-am spus mai devreme, atunci cand constati ca lumea nu te percepe la reala ta imagine. Stii unde vrei sa fii, stii cum vrei sa arati dar nu stii cum sa le prezinti treaba asta. Si atunci ai nevoie de un specialist care sa te ajute sa puna in realitate ceea ce vrei tu sa arati.

Cele mai recente

Envisia Andreea Filip

Envisia

Andreea Filip

Senior Marketer

Fusion

Fusion

Ionela Rotaru

General Manager

Teilor

Teilor

Iulia Novac

Marketing Director

INOVEO Brand Talks – Stellaris

Stellaris

Romeo Ghica

COO

INOVEO Brand Talks – Envisia

Envisia

Adela Jansen

Board Member

NIMET

NIMET

Samy Numan

Managing Director & Founder

Enache Pirtea & Asociatii – Madalin Enache

Enache Pirtea & Asociatii

Madalin Enache

Senior Partner

Lyset

Lyset

Carmen Draghici

Co-Founder

Today

Today

Nadia Visan

Gifts Experience Creator

Radio Zu – Mihai Morar

Radio Zu

Mihai Morar

Founding Member & Host

Envisia Gabriela Hartescu

Envisia

Gabriela Hartescu

Dean, COO & Board Member

Envisia

Envisia

Adriana Lobda

Founding Member

Continental Hotels

Continental Hotels

Adina Marculescu

Director Sales & Marketing

Innoship

Innoship

Daniel Nicolae

Co-Founder

Enache Pirtea & Asociatii

Enache Pirtea & Asociatii

Simona Pirtea Enache

Managing Partner

Novatik

Novatik

Dan Mircescu

CEO

INFINEXA

INFINEXA

Radu Tudor

Senior Partner

INFINEXA

INFINEXA

Adrian Lotrean

Managing Partner

Envisia

Envisia

Carmen Micu

Founding Member & CEO

Brandul tau vrea sa fie INOVat?

    INSCRIE-TE ACUM