Prieteni. Sfaturi. Branding

Consultarea prietenilor poate fi utila in multe aspecte ale vietii, insa cand vine vorba de identitatea de brand a unei companii, este important sa ai in vedere cateva aspecte. Iata de ce nu este intotdeauna recomandat sa te bazezi exclusiv pe consultarea prietenilor in aceasta situatie:

Subiectivitatea: Prietenii tai au o relatie personala cu tine si pot fi influentati de acest aspect in perceptia lor asupra identitatii de brand. Ei pot fi subiectivi in evaluarea propunerilor tale si pot incerca sa-ti ofere raspunsuri pozitive sau incurajatoare fara a-si exprima sinceritatea in totalitate.

Expertiza limitata: Prietenii tai pot fi bine intentionati, dar este putin probabil sa aiba expertiza necesara in branding sau in domeniul specific al companiei tale. Ei pot oferi sfaturi sau sugestii care nu iau in considerare aspecte cheie ale pozitionarii pe piata, strategiei de marketing sau preferintelor audientei tinta.

Biased feedback: Deoarece prietenii tai te cunosc si te-au vazut evoluand in timp, feedbackul lor poate fi influentat de preconceptii sau de cunostintele pe care le au despre tine. Acest lucru poate afecta obiectivitatea lor si poate duce la o evaluare partiala a propunerilor tale de branding.

Perspectiva limitata: In timp ce prietenii tai pot oferi opinii utile, ei reprezinta doar un esantion mic al audientei pe care vrei sa o atingi. Este important sa obtii feedback si perspective de la oameni diversi, reprezentativi pentru publicul tinta al companiei tale, pentru a te asigura ca propunerea ta de branding este relevanta si atractiva pentru audienta cheie.

Consultarea prietenilor poate fi utila pentru obtinerea unui punct de vedere informal sau pentru a primi feedback general, dar este important sa iti extinzi cercul de consultanti si sa incluzi profesionisti in branding, cercetatori de piata sau consultanti specializati pentru a obtine o perspectiva mai obiectiva si informatii relevante in luarea deciziilor legate de identitatea de brand.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Prieteni. Sfaturi. Branding

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Prieteni. Sfaturi. Branding

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Prieteni. Sfaturi. Branding

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Prieteni. Sfaturi. Branding

Citeste tot articolul