Prieteni. Sfaturi. Branding

Consultarea prietenilor poate fi utila in multe aspecte ale vietii, insa cand vine vorba de identitatea de brand a unei companii, este important sa ai in vedere cateva aspecte. Iata de ce nu este intotdeauna recomandat sa te bazezi exclusiv pe consultarea prietenilor in aceasta situatie:

Subiectivitatea: Prietenii tai au o relatie personala cu tine si pot fi influentati de acest aspect in perceptia lor asupra identitatii de brand. Ei pot fi subiectivi in evaluarea propunerilor tale si pot incerca sa-ti ofere raspunsuri pozitive sau incurajatoare fara a-si exprima sinceritatea in totalitate.

Expertiza limitata: Prietenii tai pot fi bine intentionati, dar este putin probabil sa aiba expertiza necesara in branding sau in domeniul specific al companiei tale. Ei pot oferi sfaturi sau sugestii care nu iau in considerare aspecte cheie ale pozitionarii pe piata, strategiei de marketing sau preferintelor audientei tinta.

Biased feedback: Deoarece prietenii tai te cunosc si te-au vazut evoluand in timp, feedbackul lor poate fi influentat de preconceptii sau de cunostintele pe care le au despre tine. Acest lucru poate afecta obiectivitatea lor si poate duce la o evaluare partiala a propunerilor tale de branding.

Perspectiva limitata: In timp ce prietenii tai pot oferi opinii utile, ei reprezinta doar un esantion mic al audientei pe care vrei sa o atingi. Este important sa obtii feedback si perspective de la oameni diversi, reprezentativi pentru publicul tinta al companiei tale, pentru a te asigura ca propunerea ta de branding este relevanta si atractiva pentru audienta cheie.

Consultarea prietenilor poate fi utila pentru obtinerea unui punct de vedere informal sau pentru a primi feedback general, dar este important sa iti extinzi cercul de consultanti si sa incluzi profesionisti in branding, cercetatori de piata sau consultanti specializati pentru a obtine o perspectiva mai obiectiva si informatii relevante in luarea deciziilor legate de identitatea de brand.

Mai multe articole

INOVEO

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from Prieteni. Sfaturi. Branding

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding in 2024

Brandingul este despre optimism si incredere si orice antreprenor cu un business de 30 de ani, de 10 ani sau cu un start-up simte mai mult ca oricand nevoia sa-i dea brandului atentie. Vremurile grele [...]

Citeste tot articolul from Prieteni. Sfaturi. Branding

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Evaluarea brandului

Stiu, e perioada Galelor, a Premiilor, a Bilanturilor de final de an, a Petrecerilor de Craciun… dar scriu ce ma inspira din munca mea de zi cu zi… Dupa filmarile de saptamana trecuta la INOVEO, [...]

Citeste tot articolul from Prieteni. Sfaturi. Branding

Citeste tot articolul