Un inceput INOVATIV – Junior Brand Designer

Entuziasm. Emotie. Curaj. Surprindere. Curiozitate. Asa se descriu sentimentele experimentate in primele zile. Au variat in procentaj pe parcurs ce treceau zilele. La inceput, au predominat entuazismul dar si emotiile. Noi colegi, o noua atmosfera de lucru si mult galben care sa ma energizeze la inceputul fiecarei zile de lucru. 


Mai cu timiditate incet incet, in cateva zile deja simteam ca fac parte de aici. Cu mult curaj, toate sentimentele au inceput sa se mixeze perfect in buna organizare a agentiei. Am luat proiectele din plin cu multa curiozitate. Am meditat asupra cunostiintelor in grafica deja dobandite pe parcursul meu creativ, am adaugat noile tehnici si strategii INOVEO si vedeam deja in fata ochiilor cum se contureaza un design si o poveste de brand.

M-am bucurat chiar de la inceput sa pot sa aduc aportul meu in proiectele cu clientii: sa iau un brief, sa il inteleg si sa pornesc cu o documentare in detaliu – fundatia importanta fiecarui rezultat de succes. In toate acestea i-am avut-o alaturi si pe Catinca si pe Bam, designeri seniori, saritori au stiut mereu cum sa ma indrume. Am colaborat pe diferite task-uri, iar cu ghidarea Dochitai, ideile s-au concretizat.

M-am simtit primita cu bratele deschise, pe cat de cliseic ar putea suna, dar pe atat de adevarat este. Pana si tachinarile lui Marius la ping-pong, unde este campion in agentie, le primeam ca de la un frate mai mare. Apoi dupa ce m-am mai antrenat, am jucat toti patru in pauzele de lucru si cu Matei si Catinca. Niste endorfine bine venite in procesul creativ. 
Bogdan a fost acolo pentru mine sa ma invete cum mai merg obiceiurile de zi cu zi in firma, dupa cateva incercari, stiu sa fac si o cafea foarte buna la aparat.


Din primele saptamani, cateva atribute imi vin in minte cand ma gandesc la INOVEO, sigur, pe langa cuvantul de baza: Inovatie, agentia se cladeste si pe Organizare, Prietenie, Empatie, Intelegere, Perseverenta, Profesionalism si Caracter.

Mai multe articole

Dochita Zenoveiov a scris

Touchpoints Workshop

Brandingul nu e doar numele si logo-ul. Este si despre touchpointuri. Saptamana trecuta un prospect mi-a dezvaluit ca s-a intalnit cu noi doar pentru ca un fost client de-al nostru a insistat sa ne cunoasca, [...]

Citeste tot articolul from Un inceput INOVATIV – Junior Brand Designer

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Nume evocativ

Cum isi construiesc asiaticii strategia de #naming. Cum isi aleg numele. Sa luam exemplul Samsung. E un nume descriptiv, evocativ sau abstract? Lee Byung-chull, fondatorul Samsung, a urmat cursurile Universitatii Waseda din Tokyo, Japonia, dar [...]

Citeste tot articolul from Un inceput INOVATIV – Junior Brand Designer

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Customer Journey Workshop

Acesta se refera la toate interactiunile si etapele prin care trece un client in timp ce interactioneaza cu un brand. Customer Journey-ul include toate punctele de contact si canalele prin care un client vine in [...]

Citeste tot articolul from Un inceput INOVATIV – Junior Brand Designer

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Customer experience

Saptamana trecuta m-a rugat un partener sa fac un workshop de brand cu echipa sa si cred ca a sosit momentul sa vorbesc despre workshopurile pe care le facem pentru ca sunt diverse, au obiective [...]

Citeste tot articolul from Un inceput INOVATIV – Junior Brand Designer

Citeste tot articolul