Scris de Dochita Zenoveiov

Customer Journey Workshop

Acesta se refera la toate interactiunile si etapele prin care trece un client in timp ce interactioneaza cu un brand.

Customer Journey-ul include toate punctele de contact si canalele prin care un client vine in contact, incepand de la momentul cand devine constient de produsul sau serviciul oferit si pana la finalizarea tranzactiei sau depasirea obiectivelor propuse.

Customer Journey este de fapt o harta sau un flux al experientei clientului, care poate include atat interactiuni pozitive, cat si negative.

A nu se confunda Customer Journey cu Customer Experience despre care voi scrie zilele viitoare.

Ideal este sa dezvolti un asfel de workshop in acesti parametri:

  • cu aceeasi echipa de proiect, mixta cu reprezentanti din toate departamentele, care a fost implicata in proiectul de branding
  • e obligatoriu sa fie implicati si oameni din vanzari, nu numai din marketing
  • sa aloci o zi intreaga de lucru
  • sunt mai multe exercitii pe care le parcurgi pana la customer journey-ul propriu zis
  • demersul se poate folosi si in teambuilding-uri cand echipele gandesc out-of-the-box.

Outputurile din acest workshop se folosesc in strategia de comunicare si lansarea proiectului de re/branding intern si extern.

Customer Journey-ul poate fi si un exercitiu de sine statator, nefacand parte dintr-un proiect amplu de re/branding & design. Poate fi parte din demersul de strategie de brand, marketing sau de comunicare.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta designului sustenabil in branding

Daca toata lumea vorbeste despre sustenabilitate, nu putem sa nu vorbim si noi, din perspectiva brandingului. Constientizarea ecologica a fost dintotdeauna o tendinta in crestere. Acum, mai mult ca niciodata, brandurile se afla sub presiunea [...]

Citeste tot articolul from Customer Journey Workshop

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Fonturile sans serif „ciudate”: Trendul anului 2024

Evolutia si schimbarile tendintelor de la un sezon la altul sunt cele mai pregnante atunci cand vine vorba de design. In ceea de priveste designul grafic, printre altele, anul acesta ne aduce in prim-plan o [...]

Citeste tot articolul from Customer Journey Workshop

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat de complex trebuie sa fie website-ul tau?

Este clar ca website-urile devin din ce in ce mai mari si complexe si de vina sunt atat programatorii, cat si clientii. Programatorii vor sa arate ca pot face lucuri complicate, iar clientii vor website-uri [...]

Citeste tot articolul from Customer Journey Workshop

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from Customer Journey Workshop

Citeste tot articolul