Scris de Dochita Zenoveiov

Customer Journey Workshop

Acesta se refera la toate interactiunile si etapele prin care trece un client in timp ce interactioneaza cu un brand.

Customer Journey-ul include toate punctele de contact si canalele prin care un client vine in contact, incepand de la momentul cand devine constient de produsul sau serviciul oferit si pana la finalizarea tranzactiei sau depasirea obiectivelor propuse.

Customer Journey este de fapt o harta sau un flux al experientei clientului, care poate include atat interactiuni pozitive, cat si negative.

A nu se confunda Customer Journey cu Customer Experience despre care voi scrie zilele viitoare.

Ideal este sa dezvolti un asfel de workshop in acesti parametri:

  • cu aceeasi echipa de proiect, mixta cu reprezentanti din toate departamentele, care a fost implicata in proiectul de branding
  • e obligatoriu sa fie implicati si oameni din vanzari, nu numai din marketing
  • sa aloci o zi intreaga de lucru
  • sunt mai multe exercitii pe care le parcurgi pana la customer journey-ul propriu zis
  • demersul se poate folosi si in teambuilding-uri cand echipele gandesc out-of-the-box.

Outputurile din acest workshop se folosesc in strategia de comunicare si lansarea proiectului de re/branding intern si extern.

Customer Journey-ul poate fi si un exercitiu de sine statator, nefacand parte dintr-un proiect amplu de re/branding & design. Poate fi parte din demersul de strategie de brand, marketing sau de comunicare.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta continutului de calitate pe un website

Un website bine conceput si functional este esential in era digitala, dar continutul de calitate este ceea ce il transforma intr-un instrument eficient de comunicare si interactiune cu publicul. Indiferent de tipul de website pe [...]

Citeste tot articolul from Customer Journey Workshop

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Extindere brand in HORECA

Ai un business in segmentul premium de food delivery. Vrei sa iti dezvolti afacerea spre furnizarea de mancare buna la un pret corect? Exista cateva motive cheie pentru care ai lansa un brand mainstream in [...]

Citeste tot articolul from Customer Journey Workshop

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate [...]

Citeste tot articolul from Customer Journey Workshop

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un [...]

Citeste tot articolul from Customer Journey Workshop

Citeste tot articolul