Scris de Marius Chiriac

Website-uri de tipul one-page

Website-urile care au un design de tipul o singura pagina (one-page) sunt perfecte pentru brand-urile personale, produse specifice, startup-uri, portofolii sau freelanceri. Sunt usor de creat si pot fi gazuite pe servere mici care nu necesita resurse multe. In acelasi timp ele sunt usor de navigat si pot aduce trafic sanatos si relevant cu putini vizitatori care se pierd pe site sau care ies repede de el.

Trendu-ul din 2021 este de a crea website-uri dinamice si usor de navigat, lucru perfect pentru site-urile de acest gen. Ajuta la mentinerea focusului pe content-ul relevant si vizitatorii au acces imediat cu putine click-uri. Alte beneficii imediate sunt costurile reduse de dezvoltare si nivelul redus de complexitate al administrarii site-ului.

Oricine vrea sa-si creeze un astfel de site trebuie totusi sa tina cont si de dezavantajele lui. Uneori un astfel de website poate fi prea simplu si nu se pot intrduce toate informatiile dorite in el, lucru care poate conduce la pierderea vizitatorilor ce ar fi fost altfel interesati. Avand mai putin content poate fi si o problema SEO unde nu o sa existe indeajunsi termeni cheie care sa fie relevanti in cautarile de pe google. Cel mai mare dezavantaj este totusi lipsa posibilitatii de a folosi strategii avansate de marketing si SEO unde ai nevoie de pagini in plus care sa iti creasca ranking-ul sau pagini care sa fie folosite drept „landing pages” pentru campanii de marketing.

Fie ca ai deja un website general de prezentare sau magazin online, website-urile de tipul one-page pot fi folosite drept landing pages si ar trebui sa fie luate in considerare la fiecare campanie de marketing. Ele sunt folosite foarte des de catre brand-urile mari precum Coca-Cola si Chio in campaniile lor cu premii sau oferte speciale.

Ai nevoie de un website la brand-ul sau produsul tau? Nu stii ce fel de website ai nevoie? Contacteaza-ne si noi te vom ajuta.

Mai multe articole

Marius Chiriac a scris

Importanta alinierii unui website la brandul companiei

In era digitala in care traim, prezenta online este esentiala pentru succesul unei companii. Un website bine dezvoltat si gestionat corect poate fi un instrument puternic pentru a atrage si a angaja audienta. Insa, pentru [...]

Citeste tot articolul from Website-uri de tipul one-page

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Touchpoints Workshop

Brandingul nu e doar numele si logo-ul. Este si despre touchpointuri. Saptamana trecuta un prospect mi-a dezvaluit ca s-a intalnit cu noi doar pentru ca un fost client de-al nostru a insistat sa ne cunoasca, [...]

Citeste tot articolul from Website-uri de tipul one-page

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Nume evocativ

Cum isi construiesc asiaticii strategia de #naming. Cum isi aleg numele. Sa luam exemplul Samsung. E un nume descriptiv, evocativ sau abstract? Lee Byung-chull, fondatorul Samsung, a urmat cursurile Universitatii Waseda din Tokyo, Japonia, dar [...]

Citeste tot articolul from Website-uri de tipul one-page

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Customer Journey Workshop

Acesta se refera la toate interactiunile si etapele prin care trece un client in timp ce interactioneaza cu un brand. Customer Journey-ul include toate punctele de contact si canalele prin care un client vine in [...]

Citeste tot articolul from Website-uri de tipul one-page

Citeste tot articolul