INAPOI

Portofoliu de produse vs portofoliu de branduri

Portofoliul de produse se refera la gama de produse individuale pe care o companie le ofera intr-un anumit moment. Acesta cuprinde toate produsele sau serviciile pe care le comercializeaza o companie, fie ele similare sau diferite. De exemplu, in cazul unui producator de alimente, portofoliul de produse poate include diverse categorii de produse alimentare, cum ar fi paste, conserve, dulciuri, bauturi etc.

Pe de alta parte, portofoliul de branduri se refera la colectia de branduri detinute de o companie. Fiecare brand din portofoliu poate avea propria sa identitate, pozitionare si valoare distinctiva. Brandurile pot fi dezvoltate si gestionate pentru a adresa nevoi si segmente de piata specifice sau pentru a acoperi diferite categorii de produse. In portofoliul de branduri al unei companii alimentare, de exemplu, pot exista marci separate pentru produsele de baza pentru gatit, micul dejun sanatos si gustarile sanatoase mentionate in intrebare.

Cu alte cuvinte, portofoliul de produse reprezinta gama de produse individuale, in timp ce portofoliul de branduri reprezinta colectia de marci sub care aceste produse sunt comercializate. Un portofoliu de branduri eficient si bine gestionat poate permite unei companii sa-si atinga obiectivele de marketing si sa-si consolideze pozitia pe piata, prin crearea de valoare pentru consumatori si diferentiere fata de concurenta.

Mai multe articole

INOVEO a scris

INOVEO semneaza proiectul de rebranding pentru GURSK

Companie de distributie de implanturi si solutii complete pentru medicii stomatologi. Bucuresti, iunie 2025 – INOVEO, agentie de branding cu 25 de ani de experienta, a semnat proiectul de rebranding pentru GURSK, prima companie care [...]

Citeste tot articolul from Portofoliu de produse vs portofoliu de branduri

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Ce ramane viu intr-o lume care invata sa mimeze viata?

Acest articol pleaca de la ideile care s-au conturat in timpul si imediat dupa recentele discutii de la IQ Digital, editia proaspat incheiata, desfasurata intr-un loc cu totul special: Cazinoul din Constanta – o bijuterie [...]

Citeste tot articolul from Portofoliu de produse vs portofoliu de branduri

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Logo-ul nu conteaza

… chiar atat de mult cat crezi Spune pe bune, ai alocat ore intregi sau zile sau poate chiar saptamani in dezvoltarea unui logo pentru compania ta sau brandul tau? Cu siguranta ca da. Gandeste-te [...]

Citeste tot articolul from Portofoliu de produse vs portofoliu de branduri

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat costa luxul

Pretul nu e o simpla eticheta. E o declaratie. Si, cel mai important, e parte integranta din procesul de constructie a brandului. Brandurile de lux nu vand produse. Vand statut, aspiratie, apartenenta la un cerc [...]

Citeste tot articolul from Portofoliu de produse vs portofoliu de branduri

Citeste tot articolul