INAPOI
Scris de Dochita Zenoveiov

Rebranding Conacul Archia

Generatia milenistilor convinge parintii antreprenori ca prin rebranding se poate face diferenta in turism.

O solicitare pe mail ne-a determinat sa ne urcam in masina la 5 dimineata, sa conducem vreo 470 de kilometri pana la Archia. Cam cat de la Bucuresti la Radauti… peanuts. Era Deva, mai precis. Hunedoara, furnale, peisaj cam griut… ca sa avem cu totii aceeasi imagine. Pentru geografia noastra, de la momentul respectiv, Archia era doar un nume frumos. Nu era o asezare cum am descoperit mai tarziu. Site-ul putea fi imbunatatit, dar parte buna, aveau un nume foarte bun.

A urmat o discutie cu tanarul Horia si mama sa, Virginia Szabo, arhitectul afacerii, dar si cu stalpul familiei, domnul Szabo. Ne-a placut de ei. Povestea delicioasa a stat la baza intelegerii nevoii. Voiau dezvoltarea unui website contemporan. Nu voiau in ruptul capului sa schimbe logo-ul. Era doar dezvoltat la initiativa doamnei Szabo cu un designer. Si ce e creat de tine, e cel mai frumos, cel mai destept, cel mai cel.

Partea buna e ca am ajuns in momentul in care le-a fost greu sa aleaga dintre cele trei rute propuse. Pot confirma si ei. Tinem minte si acum… prezentarea a avut loc la Bucuresti, la birourile noastre din Baneasa, de la momentul respectiv. Au fost toti trei antreprenorii: parintii si fiul. Au venit cu emotie si au plecat cu incredere. Mama a fost decisa de la inceput. Si ca o femeie iscusita, cu argumente, a ajutat la luarea deciziei. Am avut si sincope. Nu le-a placut textul. Am fost nevoiti sa schimbam copywriterul. Am facut-o. Acest proiect a marcat si un lucru nou pentru echipa noastra. L-am cooptat pe Vali pentru programarea site-ului, care ulterior ne-a devenit si coleg. De la acest proiect ne-am dezvoltat divizia de online. Iar conacularchia.ro este primul nostru website facut inhouse.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Branding global – America, Asia, Europa: unde se află România?

Branding global: America domină povestea, Asia tehnologia, Europa designul. Unde se poziționează România și cum pot brandurile românești urca global? Trăim într-o lume în care brandurile au devenit adevărați ambasadori geopolitici. Marile puteri globale nu [...]

Citeste tot articolul from Rebranding Conacul Archia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Antreprenor vs management: doua feluri de a gandi un brand

Unul creeaza sens. Celalalt il administreaza. Iar brandurile mari se nasc cand cele doua forte gasesc echilibrul. Exista doua feluri de oameni care conduc businessuri: cei care vad lumea prin ochii posibilului si cei care [...]

Citeste tot articolul from Rebranding Conacul Archia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Top 10 autori de branding care ne-au schimbat modul de a privi brandurile

Ca sa devii bun practician, trebuie sa citesti tot ce s-a scris. Restul e doar exercitiu. Brandingul nu l-am invatat din tutoriale. L-am invatat de la oameni care au vazut mai departe. Pentru noi, Walter [...]

Citeste tot articolul from Rebranding Conacul Archia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Rebranding Conacul Archia

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.