Scris de Dochita Zenoveiov

Rebranding Conacul Archia

Generatia milenistilor convinge parintii antreprenori ca prin rebranding se poate face diferenta in turism.

O solicitare pe mail ne-a determinat sa ne urcam in masina la 5 dimineata, sa conducem vreo 470 de kilometri pana la Archia. Cam cat de la Bucuresti la Radauti… peanuts. Era Deva, mai precis. Hunedoara, furnale, peisaj cam griut… ca sa avem cu totii aceeasi imagine. Pentru geografia noastra, de la momentul respectiv, Archia era doar un nume frumos. Nu era o asezare cum am descoperit mai tarziu. Site-ul putea fi imbunatatit, dar parte buna, aveau un nume foarte bun.

A urmat o discutie cu tanarul Horia si mama sa, Virginia Szabo, arhitectul afacerii, dar si cu stalpul familiei, domnul Szabo. Ne-a placut de ei. Povestea delicioasa a stat la baza intelegerii nevoii. Voiau dezvoltarea unui website contemporan. Nu voiau in ruptul capului sa schimbe logo-ul. Era doar dezvoltat la initiativa doamnei Szabo cu un designer. Si ce e creat de tine, e cel mai frumos, cel mai destept, cel mai cel.

Partea buna e ca am ajuns in momentul in care le-a fost greu sa aleaga dintre cele trei rute propuse. Pot confirma si ei. Tinem minte si acum… prezentarea a avut loc la Bucuresti, la birourile noastre din Baneasa, de la momentul respectiv. Au fost toti trei antreprenorii: parintii si fiul. Au venit cu emotie si au plecat cu incredere. Mama a fost decisa de la inceput. Si ca o femeie iscusita, cu argumente, a ajutat la luarea deciziei. Am avut si sincope. Nu le-a placut textul. Am fost nevoiti sa schimbam copywriterul. Am facut-o. Acest proiect a marcat si un lucru nou pentru echipa noastra. L-am cooptat pe Vali pentru programarea site-ului, care ulterior ne-a devenit si coleg. De la acest proiect ne-am dezvoltat divizia de online. Iar conacularchia.ro este primul nostru website facut inhouse.

Mai multe articole

Marius Chiriac a scris

Importanta alinierii unui website la brandul companiei

In era digitala in care traim, prezenta online este esentiala pentru succesul unei companii. Un website bine dezvoltat si gestionat corect poate fi un instrument puternic pentru a atrage si a angaja audienta. Insa, pentru [...]

Citeste tot articolul from Rebranding Conacul Archia

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Touchpoints Workshop

Brandingul nu e doar numele si logo-ul. Este si despre touchpointuri. Saptamana trecuta un prospect mi-a dezvaluit ca s-a intalnit cu noi doar pentru ca un fost client de-al nostru a insistat sa ne cunoasca, [...]

Citeste tot articolul from Rebranding Conacul Archia

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Nume evocativ

Cum isi construiesc asiaticii strategia de #naming. Cum isi aleg numele. Sa luam exemplul Samsung. E un nume descriptiv, evocativ sau abstract? Lee Byung-chull, fondatorul Samsung, a urmat cursurile Universitatii Waseda din Tokyo, Japonia, dar [...]

Citeste tot articolul from Rebranding Conacul Archia

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Customer Journey Workshop

Acesta se refera la toate interactiunile si etapele prin care trece un client in timp ce interactioneaza cu un brand. Customer Journey-ul include toate punctele de contact si canalele prin care un client vine in [...]

Citeste tot articolul from Rebranding Conacul Archia

Citeste tot articolul