Scris de Dochita Zenoveiov

Rebranding Conacul Archia

Generatia milenistilor convinge parintii antreprenori ca prin rebranding se poate face diferenta in turism.

O solicitare pe mail ne-a determinat sa ne urcam in masina la 5 dimineata, sa conducem vreo 470 de kilometri pana la Archia. Cam cat de la Bucuresti la Radauti… peanuts. Era Deva, mai precis. Hunedoara, furnale, peisaj cam griut… ca sa avem cu totii aceeasi imagine. Pentru geografia noastra, de la momentul respectiv, Archia era doar un nume frumos. Nu era o asezare cum am descoperit mai tarziu. Site-ul putea fi imbunatatit, dar parte buna, aveau un nume foarte bun.

A urmat o discutie cu tanarul Horia si mama sa, Virginia Szabo, arhitectul afacerii, dar si cu stalpul familiei, domnul Szabo. Ne-a placut de ei. Povestea delicioasa a stat la baza intelegerii nevoii. Voiau dezvoltarea unui website contemporan. Nu voiau in ruptul capului sa schimbe logo-ul. Era doar dezvoltat la initiativa doamnei Szabo cu un designer. Si ce e creat de tine, e cel mai frumos, cel mai destept, cel mai cel.

Partea buna e ca am ajuns in momentul in care le-a fost greu sa aleaga dintre cele trei rute propuse. Pot confirma si ei. Tinem minte si acum… prezentarea a avut loc la Bucuresti, la birourile noastre din Baneasa, de la momentul respectiv. Au fost toti trei antreprenorii: parintii si fiul. Au venit cu emotie si au plecat cu incredere. Mama a fost decisa de la inceput. Si ca o femeie iscusita, cu argumente, a ajutat la luarea deciziei. Am avut si sincope. Nu le-a placut textul. Am fost nevoiti sa schimbam copywriterul. Am facut-o. Acest proiect a marcat si un lucru nou pentru echipa noastra. L-am cooptat pe Vali pentru programarea site-ului, care ulterior ne-a devenit si coleg. De la acest proiect ne-am dezvoltat divizia de online. Iar conacularchia.ro este primul nostru website facut inhouse.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta designului sustenabil in branding

Daca toata lumea vorbeste despre sustenabilitate, nu putem sa nu vorbim si noi, din perspectiva brandingului. Constientizarea ecologica a fost dintotdeauna o tendinta in crestere. Acum, mai mult ca niciodata, brandurile se afla sub presiunea [...]

Citeste tot articolul from Rebranding Conacul Archia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Fonturile sans serif „ciudate”: Trendul anului 2024

Evolutia si schimbarile tendintelor de la un sezon la altul sunt cele mai pregnante atunci cand vine vorba de design. In ceea de priveste designul grafic, printre altele, anul acesta ne aduce in prim-plan o [...]

Citeste tot articolul from Rebranding Conacul Archia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat de complex trebuie sa fie website-ul tau?

Este clar ca website-urile devin din ce in ce mai mari si complexe si de vina sunt atat programatorii, cat si clientii. Programatorii vor sa arate ca pot face lucuri complicate, iar clientii vor website-uri [...]

Citeste tot articolul from Rebranding Conacul Archia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from Rebranding Conacul Archia

Citeste tot articolul