„Daca in offline concurenta e mare la nivel de share voice si share of pocket, in online gradul de intensitate este la maximum, pentru ca iti imparti secunda nu numai cu competitorii tai directi, ci cu oricine vrea sa-ti castige atentia, cea putina pe care o ai”, spune Dochita Zenoveiov, brand innovator in cadrul agentiei de branding INOVEO.

Cum s-au folosit brandurile de mediul online in cele doua luni de stare de urgenta?
Blog/branding
Brandingul nu e doar numele si logo-ul. Este si despre touchpointuri. Saptamana trecuta un prospect mi-a dezvaluit ca s-a intalnit cu noi doar pentru ca un fost client de-al nostru a insistat sa ne cunoasca, [...]
Cum isi construiesc asiaticii strategia de #naming. Cum isi aleg numele. Sa luam exemplul Samsung. E un nume descriptiv, evocativ sau abstract? Lee Byung-chull, fondatorul Samsung, a urmat cursurile Universitatii Waseda din Tokyo, Japonia, dar [...]
Acesta se refera la toate interactiunile si etapele prin care trece un client in timp ce interactioneaza cu un brand. Customer Journey-ul include toate punctele de contact si canalele prin care un client vine in [...]
Saptamana trecuta m-a rugat un partener sa fac un workshop de brand cu echipa sa si cred ca a sosit momentul sa vorbesc despre workshopurile pe care le facem pentru ca sunt diverse, au obiective [...]
Ti-a placut? Da share!
Mai multe articole
Dochita Zenoveiov a scris
Touchpoints Workshop
Dochita Zenoveiov a scris
Nume evocativ
Dochita Zenoveiov a scris
Customer Journey Workshop
Dochita Zenoveiov a scris