„Daca in offline concurenta e mare la nivel de share voice si share of pocket, in online gradul de intensitate este la maximum, pentru ca iti imparti secunda nu numai cu competitorii tai directi, ci cu oricine vrea sa-ti castige atentia, cea putina pe care o ai”, spune Dochita Zenoveiov, brand innovator in cadrul agentiei de branding INOVEO.
Scris de Dochita Zenoveiov
24.05.2021
Cum s-au folosit brandurile de mediul online in cele doua luni de stare de urgenta?
Blog/branding
Daca toata lumea vorbeste despre sustenabilitate, nu putem sa nu vorbim si noi, din perspectiva brandingului. Constientizarea ecologica a fost dintotdeauna o tendinta in crestere. Acum, mai mult ca niciodata, brandurile se afla sub presiunea [...]
Evolutia si schimbarile tendintelor de la un sezon la altul sunt cele mai pregnante atunci cand vine vorba de design. In ceea de priveste designul grafic, printre altele, anul acesta ne aduce in prim-plan o [...]
Este clar ca website-urile devin din ce in ce mai mari si complexe si de vina sunt atat programatorii, cat si clientii. Programatorii vor sa arate ca pot face lucuri complicate, iar clientii vor website-uri [...]
Ti-a placut? Da share!
Mai multe articole
INOVEO a scris
Importanta designului sustenabil in branding
INOVEO a scris
Fonturile sans serif „ciudate”: Trendul anului 2024
INOVEO a scris
Cat de complex trebuie sa fie website-ul tau?
Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]