Scris de Victor Calomfir

Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Constructia si implementarea unei identitati vizuale se desfasoara in mai multe „seturi” exact ca intr-un meci de ping-pong.

Fiecare etapa trebuie parcursa si niciodata sarita.

Astfel ca agentie ne este „servit” un brief iar noi pe rever venim cu:

Logo, supergraphic, typography, iconografie si imagerie.

In setul final se joaca implementarile.

E un meci strans, echilibrat, jucat in multe seturi dar din care ambele parti au de castigat.

Mai multe articole

Dochita Zenoveiov a scris

Touchpoints Workshop

Brandingul nu e doar numele si logo-ul. Este si despre touchpointuri. Saptamana trecuta un prospect mi-a dezvaluit ca s-a intalnit cu noi doar pentru ca un fost client de-al nostru a insistat sa ne cunoasca, [...]

Citeste tot articolul from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Nume evocativ

Cum isi construiesc asiaticii strategia de #naming. Cum isi aleg numele. Sa luam exemplul Samsung. E un nume descriptiv, evocativ sau abstract? Lee Byung-chull, fondatorul Samsung, a urmat cursurile Universitatii Waseda din Tokyo, Japonia, dar [...]

Citeste tot articolul from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Customer Journey Workshop

Acesta se refera la toate interactiunile si etapele prin care trece un client in timp ce interactioneaza cu un brand. Customer Journey-ul include toate punctele de contact si canalele prin care un client vine in [...]

Citeste tot articolul from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Customer experience

Saptamana trecuta m-a rugat un partener sa fac un workshop de brand cu echipa sa si cred ca a sosit momentul sa vorbesc despre workshopurile pe care le facem pentru ca sunt diverse, au obiective [...]

Citeste tot articolul from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul