Scris de Victor Calomfir

Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Constructia si implementarea unei identitati vizuale se desfasoara in mai multe „seturi” exact ca intr-un meci de ping-pong.

Fiecare etapa trebuie parcursa si niciodata sarita.

Astfel ca agentie ne este „servit” un brief iar noi pe rever venim cu:

Logo, supergraphic, typography, iconografie si imagerie.

In setul final se joaca implementarile.

E un meci strans, echilibrat, jucat in multe seturi dar din care ambele parti au de castigat.

Mai multe articole

INOVEO

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding in 2024

Brandingul este despre optimism si incredere si orice antreprenor cu un business de 30 de ani, de 10 ani sau cu un start-up simte mai mult ca oricand nevoia sa-i dea brandului atentie. Vremurile grele [...]

Citeste tot articolul from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Evaluarea brandului

Stiu, e perioada Galelor, a Premiilor, a Bilanturilor de final de an, a Petrecerilor de Craciun… dar scriu ce ma inspira din munca mea de zi cu zi… Dupa filmarile de saptamana trecuta la INOVEO, [...]

Citeste tot articolul from Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Citeste tot articolul