Scris de Dochita Zenoveiov

15 minute cu un antreprenor – Interviu ZF

Cateva din subiectele discutate la ZF Live cu Dochita Zenoveiov:

  • – Sunt mult mai multe nume româneşti care devin branduri faţă de acum câţiva ani.
  • – Brandul este o investiţie pe termen lung.
  • – In perioada de criza mulţi consumatori vor pivota spre produsele entry level sau vor reduce consumul.
  • – Consumatorul din acategoria de luxury este foarte loial atributelor de brand.

15 minute cu un antreprenor interviu ZF Dochita Zenoveiov INOVEO

Mai multe articole

INOVEO a facut

Teambuilding la Berlin pentru echipa INOVEO

Intreaga echipa INOVEO a participat recent intr-o misiune de descoperire si inspiratie la Berlin, ce a oferit totodata si un bun prilej de teambuilding inedit. Parte din strategia interna de dezvoltare si consolidare a coeziunii, [...]

Citeste tot articolul from 15 minute cu un antreprenor – Interviu ZF

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Co-branding si Co-marketing

Strategia de co-branding este o forma de colaborare intre doua sau mai multe branduri care isi unesc fortele pentru a crea un produs sau serviciu nou comun, care poarta amprenta ambelor branduri. Un exemplu in [...]

Citeste tot articolul from 15 minute cu un antreprenor – Interviu ZF

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a spus

Despre Branduri si Branding – Interviu TVBreak

Afla in interviul video de mai jos ce este brandul, cum se construieste, cum abordeaza antreprenorii aspectul brandingului si de ce e nevoie de branding de tara pentru Romania. [...]

Citeste tot articolul from 15 minute cu un antreprenor – Interviu ZF

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

1001 de intrebari despre modul nostru de lucru

1001 de nopti? Nu. 1001 de intrebari despre modul nostru de lucru si cate si mai cate… Nu sunt chiar 1001 aici, dar cu siguranta, de-a lungul timpului, am primit si mai multe. Ce intrebari [...]

Citeste tot articolul from 15 minute cu un antreprenor – Interviu ZF

Citeste tot articolul