Rolul animatiilor

Animatia web este o modalitate puternica de a exprima idei, mesaje și concepte. Aplicata corect, trezeste la viata un site. Ca atare, principalul motiv pentru care se utilizeaza animatia web este cresterea gradului de utilizare, permitandu-i utilizatorului sa interactioneze mai usor cu aplicatia ta.

Pentru a fi inteles corect, animatia web nu trebuie confundata cu animatia cinematografica. Spectrul sub care este definit acest termen poate varia de la a face un buton sa “tremure” atunci cand faci clic, cum se face tranzitia de la o pagina la alta pana la proiectarea unui joc complex.

Termenul de animatie web include in general multe metode diferite de a forma o animatie. Printre aceste metode, le regasim pe cele mai cunoscute: CSS si JavaScript. Ca atare, animatia web modifica o proprietate pe o perioadă de timp. De exemplu, acestea pot include si schimbarea opacitatii sau a culorii unui obiect.

Animatiile simple pot fi moduri de ghidare numai bune pentru a ajuta utilizatorii sa inteleaga ce butoane trebuie sa faca clic sau unde sa mearga mai departe. Unul dintre primele lucruri pe care trebuie sa le iei in considerare la definirea animatiilor este durata unei actiuni: cat timp ii ia unui obiect sa se miste sau sa se transforme. Desi poate parea simplu, obtinerea corecta a timpului poate fi de multe ori dificila. O animatie rapida poate fi brusca si socanta in timp ce una lenta plictiseste utilizatorul.

Intr-o nota finala, expun un trend al anului 2021 foarte raspandit in web design: 3D and Depth Effect. O creștere 3D, de la fonturi la imagini. Adancimea (cunoscuta ca si pespective) si senzatia total captivanta creata 3D atrag utilizatorii din ce in ce mai mult dat fiind si popularitatea in crestere a virtual reality.

Mai multe articole

Dochita Zenoveiov a scris

Touchpoints Workshop

Brandingul nu e doar numele si logo-ul. Este si despre touchpointuri. Saptamana trecuta un prospect mi-a dezvaluit ca s-a intalnit cu noi doar pentru ca un fost client de-al nostru a insistat sa ne cunoasca, [...]

Citeste tot articolul from Rolul animatiilor

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Nume evocativ

Cum isi construiesc asiaticii strategia de #naming. Cum isi aleg numele. Sa luam exemplul Samsung. E un nume descriptiv, evocativ sau abstract? Lee Byung-chull, fondatorul Samsung, a urmat cursurile Universitatii Waseda din Tokyo, Japonia, dar [...]

Citeste tot articolul from Rolul animatiilor

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Customer Journey Workshop

Acesta se refera la toate interactiunile si etapele prin care trece un client in timp ce interactioneaza cu un brand. Customer Journey-ul include toate punctele de contact si canalele prin care un client vine in [...]

Citeste tot articolul from Rolul animatiilor

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Customer experience

Saptamana trecuta m-a rugat un partener sa fac un workshop de brand cu echipa sa si cred ca a sosit momentul sa vorbesc despre workshopurile pe care le facem pentru ca sunt diverse, au obiective [...]

Citeste tot articolul from Rolul animatiilor

Citeste tot articolul