In spatele oricarui brand e povestea antreprenorului care a gasit el cumva o poteca nebatatorita... si a ajuns pe ea pana aici. Iar de aici nu mai stie incotro. Inainte? La stanga? Sau dreapta? Care e calea cea buna?
In spatele fiecarui brand e omul care a avut o idee. Si nu a stat cu mana in san, ci a implemetat-o. Asa cum a stiut. Si nu e gresit. E foarte bine. Toti avem idei. Dar putini ajung sa le implementeze.
E Povestea lui. Initiala... sau de cele mai multe ori, cea adaptata la ceea ce i s-a intamplat bun sau nebun. E povestea lui si noi alegem sa facem parte din ea. E o poveste spusa intr-o limba cu arhaisme. Uneori la un birou frumos. Alteori intr-un birou auster. Inghesuit. Cu un scaun adus din biroul de alaturi. Un birou incalzit. Uneori nu. O poveste spusa intr-o zi de lucru. Dar poate fi si intr-o zi de sarbatoare. Sau o sambata. Ca atunci isi face timp antreprenorul sa aiba grija de brandul lui, adica de povestea lui. Brandingul nu e o prioritate. Pentru ca productia merge. Vanzarile la fel. ii genereaza cash. Are cu ce sa-si plateasca darile, angajatii. Deci brandingul nu arde. Stie ca il ajuta pe viitor. Ca poate are competitorul lui o imagine mai buna. Ca a implementat niste idei pe care le-a avut si el si poate chiar el le-a spus cuiva la o bere. Si uite ca celalalt le-a implementat inaintea lui. Si il doare. Dar n-are timp de branding... Ca mereu e altceva mai important si arzator. Si business-ul merge si asa.
E o poveste plasata in spatiu si timp. Asa invatam geografia Romaniei. Distante. Timp petrecut in masina. Locuri pana la urmatoarea benzinarie. Asta e adevarata harta brandurilor romanesti. Si parca ne aducem aminte de profesorul de geogra care ne scotea la Zamca sa ne arate Obcinile Bucovinei si padurile de fag din jurul Sucevei. Putine lectii experentiale. Dar memorabile.
Ne place fiecare om cu care vorbim pentru ca nici o poveste nu e la fel cu cealalta. Dar toate au ceva in comun. Ne fascineaza. Asta cautam! Fascinatia. Si de asta tratam orice proiect cu cea mai mare atentie. Indiferent cat de mic ar fi. Visam sa prindem toate aceste povesti, candva, la pensie, intr-o culegere de branduri. Si fiecare va avea pagina lui. Pentru ca brandurile sunt despre povesti, emotie. Creeaza nostalgii in timp. Si amintiri frumoase. Si ne bucuram ca am intalnit pana acum sute de povesti si o asteptam si pe a ta in cartea brandurilor frumoase.
Prima intalnire cu echipa INOVEO a fost în 2016. Imi aduc aminte ca m-au impresionat cu entuziasmul
Experienta cu INOVEO si in special cu Dochita ne-a marcat intr-un mod foarte pozitiv.
TEILOR – o poveste reala, inceputa acum doua decenii, pe Strada Teilor, in Pitesti.
Sunt multe agentii de branding, rebranding si marketing pe piata in 2021
Colaborarea cu INOVEO pentru proiectul de rafinare a identitatii vizuale
Credeam ca brandingul e un proces in care se intalnesc niste baieti si fete din agentie, deseneaza ceva si ne trimit.
Entuziasm, pasiune, deschidere si autenticitate dublate de experienta si profesionalism pe toate le-am gasit
Inca de la prima interactiune cu echipa INOVEO am avut o chimie perfecta
La trei luni dupa implementarea noului rebranding realizat de echipa INOVEO
Cand am ales INOVEO, i-am ales pentru metoda si structura, o oferta comprehensiva si detaliata.
Cand ceea ce cauti este creativitate si continut original, este foarte dificil sa iti conturezi specific cerintele.
Ma intreb cateodata cum descrii ceva MAGIC? Si functie de stare si moment gasesc raspunsuri de tot felul... Cateodata, asociez MAGIA cu un UNICORN.
Colaborarea cu INOVEO a inceput la sfarsitul anului 2009, cand am ales sa facem un parteneriat
Entuziasm, pasiune, deschidere si autenticitate dublate de experienta si profesionalism pe toate le-am gasit inglobate la echipa INOVEO.
O sa para amuzant, insa am reusit sa apreciez nevoia de branding la a 3-a companie creata.
Am inceput colaborarea cu INOVEO in mai 2019, cand eram in cautarea unei echipe profesioniste
Am pornit la drum in proiectul de rebranding fara sa stim cu adevarat ce este branding-ul.
Pentru mine interactiunea cu echipa INOVEO ramane ca un manual nescris de bune practici
Nu stiu cum sa ma exprim, dar am exact acelasi sentiment pe care l-am avut atunci cand Clara mi l-a daruit pe Leo junior
Am plecat la drumul schimbarii cumva cu frana de mana trasa, avand atasamente fata de identitatea vizuala veche
My Word Is, ca multe alte proiecte antreprenoriale, a pornit de la un vis… apoi o idee… apoi o multime de idei care au schitat un business plan.
Pentru noi a fost o experienta interesanta si foarte placuta sa lucram cu INOVEO la brandingul nostru.
Pana sa cunosc echipa INOVEO eram convins ca nu voi lucra cu o agentie. Parea ceva sofisticat
Un brand pleaca de la o idee si orice brand are o poveste sau este o poveste in sine.
Cand Dochita m-a rugat sa scriu 2 randuri pentru acest testimonial, a fost pentru prima data cand
In momentul in care incepi sa colaborezi cu o firma al carei portofoliu este impresionant
Nevoia de o identitate vizuala omogena si un concept unitar de brand a venit la noi dupa 15 ani
Lasand la o parte tot ce inseamna profesionalism, structura si eficienta
Acesta a fost cel de-al treilea proiect de colaborare cu INOVEO (primul fiind in 2013)
Am lucrat cu echipa INOVEO branding-ul unui probiotic pe care l-am lansat in Romania
Reprezentam un business de familie din Bacau si credem ca suntem o companie mica
Chiar daca, pe hartie, eu sunt fondatorul Dumbrawa Raw Vegan, in realitate sunt co-fondator alaturi de INOVEO.
Noi lucram cu companii de talie mondiala care ne-au ales pe noi pentru ca suntem buni
Am intalnit echipa INOVEO in momentul in care, dupa 18 ani de activitate, am decis
Vine un moment cand e nevoie de o schimbare. Nu stii exact ce anume ar trebui sa faci
Am cautat un partener cu multa experienta care sa ne inteleaga si sa ne ofere identitatea
I-am revazut pe cei de la INOVEO in pitchul aniversar Austral. Am lucrat cu ei anterior
Am inceput colaborarea cu INOVEO in toiul lockdown-ului COVID-19 din primavara lui 2020
Recunosc ca inainte de a incepe proiectul de Rebranding, nu stiam cine este Dochita Zenoveiov
Sunt foarte multumit de modul în care s-a derulat colaborarea cu Dochita si echipa sa
Pe Dochita am vanat-o literlamente, mi-am dorit colaborarea cu ea. Consider, acum dupa ce procesul de branding este finalizat
In urma discutiilor cu actionarii companiei Megagen, era clar ca aveam nevoie
Primul nostru contact cu INOVEO a fost in 2016, atunci cand am inceput o campanie de rebranding
Cand am apelat prima oara la Dochita pentru crearea unui brand pentru Kooperativa, nu stiam
Colaborarea dintre Progresiv si INOVEO a fost a match made in heaven si spun asta gandindu-ma
Am ales sa lucram cu INOVEO deoarece a avut cea mai convingatoare metodologie de lucru
Cu Dochita m-am cunoscut cu multi ani in urma, am fost colegi in cadrul unui program EMBA.
Desi a fost prima colaborare cu INOVEO, pe un proiect destul de complex, am gasit o echipa disponibila
Raiman este al doilea proiect pe care l-am dezvoltat cu echipa INOVEO.
Ne-am dorit sa fim UNIKAT si sa ne diferentiem pe o piata atat de competitiva, sa avem o identitate bine conturata
Sunt mai bine de 12 luni de cand ne-am cunoscut si daca ma gandesc la colaborarea noastra
Inca din faza de pregatire a proiectului am pornit la drum cu un gand: daca vrei sa te faci vizibil
Profesionalismul alaturi de creativitate si pasiune sunt cruciale. Am gasit in INOVEO un partener valoros
Intotdeauna o companie isi vinde serviciile atunci cand intruneste un raport calitate-pret desavarsit.
Am apelat la Dochita & Co deoarece aveam nevoie de un nume puternic pentru compania noastra
Impreuna cu familia mea, am cunoscut-o pe Dochita in 2017, cand noi, unii din cei mai mari
Am citit foarte mult despre branding si m-am super documentat inainte sa aleg pe cineva
Pentru mine INOVEO a aparut providential in momentul in care cautam, fara sa stiu foarte bine
Cand am hotarit sa fac un brand Patisseries Gourmandes pentru Romania, nu mi-a fost foarte clar
Eram in cautarea unei agentii de branding care sa ne ajute sa creionam un produs nou
Echipa INOVEO mi-a captat atentia la un seminar BVB, de Branding si Identitate de brand.
Intalnirea cu INOVEO a fost pentru mine primul pas spre ceea ce inseamna sa lucrezi cu profesionistii
Imaginati-va inceputul: o intreaga echipa de patru profesionsti ascultand in patru intalniri lungi
Brandul constituie elementul cheie in procesul de dezvoltare al unei companii.
Am inceput proiectul cu Dochita crezand ca avem nevoie de rebranding si am descoperit impreuna ca era
Tinerii antreprenori investesc in rebranding mai usor.
Generatia milenistilor convinge parintii antreprenori ca prin rebranding se poate face diferenta
Un startup are nevoie mai mare de branding decat un brand deja consacrat.
Marketingul e al generatiei tinere. Productia si HR-ul e in curtea parintilor.
Sunt proprietarul brandului Enzo Margi, brand care nu ar fi existat astazi fara cei de la INOVEO.
Fiind la inceput de drum si cautand o echipa care ar putea sa ma ajute in construirea unui brand am ajuns la Dochita si INOVEO.