Innoship
Daniel Nicolae
Co-founder & Managing Partner
O sa para amuzant, insa am reusit sa apreciez nevoia de branding la a 3-a companie creata. Cred ca cel mai mult am invatat din greseli, iar in opinia mea componenta de branding facuta la inceput nu doar ca iti va elimina mari batai de cap mai tarziu, dar iti va aduce o incredere suplimentara din partea clientilor si partenerilor.
Ne-am cunoscut cu INOVEO la recomandarea unui client de-al lor. Feedback-ul lui a fost atat de convingator incat astazi, dupa prima colaborare cu INOVEO, inteleg perfect.
Noi suntem un startup, nu putem spune ca am facut o tender si ca INOVEO a fost castigatorul raportat la anumite criterii clasice. Pentru noi criteriile au fost mult legate de oameni, abordarea lor, caldura si rabdarea lor in a intelege si creiona o strategie impreuna cu un startup, insa e drept ca am luat in calcul si portofoliul existent. Au contat de fapt doua componente: 1. Increderea primita la nivel personal; 2. Faptul ca urma sa facem tot proiectul folosind o metodologie clara. Procesul a descurs conform planului. Importanta a fost si disponibilitatea noastra in echipa cat mai completa conform calendarului, ceea ce am si reusit. Cu toate ca ne-am propus un calendar destul de strans am reusit sa-l respectam.
Rezultatul este wow si ne confera incredere deplina asupra intregului concept Innoship. Brandingul vine ca un nivel suplimentar de maturitate ceea ce pentru noi, echipa Innoship, este in directa legatura cu abordarea noastra personala cat si de business.