Klinic
Dr. Lucian Ionescu
Fondator
Un brand pleaca de la o idee si orice brand are o poveste sau este o poveste in sine. Aici intervine INOVEO, “povestitorul”.
Este foarte greu sa pui la punct o afacere. O afacere de familie in cazul nostru. Resurse proprii. Doi medici. Un inceput de drum nou, foarte nou.
Experienta cu INOVEO a inceput dupa ce am cautat mai multe firme de branding. Am avut emotii. Multe. Nu o sa mintimim. Ne-am dorit sa lucram cu o firma cu experienta, cu proiecte reale, cu brand-uri care exista (nu doar niste proiecte fictive afisate on-line care nu s-au materializat niciodata). Tot timpul ne-am gandit ca niste oameni cu experienta nu ar vrea sa se ocupe de proiectul nostru. Sau ca nu vor trata proiectul nostru ca pe al altor firme cu notorietate. Ne-am inselat.
Abordarea a fost diferita. Calduroasa am putea spune. Proiectul s-a bazat pe mai multe intalniri fizice. O abordare diferita fata de multe alte studiou-uri/firme. Fara briefing-uri seci, reci, de duzina (“..trebuie sa compeltati acest formular de N pagini si apoi ne ocupam noi. Stim noi..”). Fara abordari strict on-line, on-call sau strict pe mail.
Pentru noi aceasta abordare a fost mult mai importanta pentru pastrarea unicitatii unei idei, a unei povesti. A unei identitati. Toti brand-ownerii vor sa se remarce cu ceva fata de multime. Toata lumea isi doreste pastrarea identitatii. Brand DNA-ul acela (in cazul in care va intrebati “Ce inseamna brand DNA-ul?”).
Le multumim TUTUROR celor din echipa INOVEO pentru timpul alocat (ne pare rau daca am fost prea cicalitori/obositori). Le multumim pentru brand-ul creat si pentru site. Ii multumim Dochitei, responsabilul pentru brandul nostru, pentru rabdare si atentia la detaliile din discutiile noastre. Totul se imbina frumos sau, cum ne place noua sa spunem, “prinde viata”.
“Pentru noi toti clientii sunt importanti.” – Marius Chiriac, webinnovator