Splendid
Iulia Farauanu
Marketing & Ecommerce
Reprezentam un business de familie din Bacau si credem ca suntem o companie mica, chiar daca ne apropiem de o cifra de afaceri de 2 milioane euro. Businessul este cel de-al treilea copil al parintilor mei, au pus si pun suflet in serviciile pe care le ofera clientilor, in alegerea produselor pe care le comercializeaza, in relatia cu colegii si furnizorii lor si in general, in tot ceea ce fac. Ne dorim sa crestem, sa ne promovam mai mult, motiv pentru care era necesara o schimbare de imagine. Doi ani am ales caile usoare, am cautat ”un logo”, impreuna cu diversi specialisti, respectiv graficieni, dar nu am ajuns la niciun rezultat. Dupa doi ani, obositi, am decis sa cautam un adevarat specialist in domeniu, o agentie cu mai multe persoane implicate, nu doar noi si graficianul si ne-am oprit la INOVEO, pentru ca am observat ca promovau in online solutii de branding pentru antreprenori.
Modesti si timizi si fara sa le spunem parintilor, ca doi copii mici, am avut o prima intalnire cu o parte din echipa INOVEO, intr-un mediu inovator, prietenos, cu oameni placuti si relaxati, dispusi sa ne ajute, indiferent de dimensiunea firmei noastre. Dupa ce ne-am intors acasa, le-am trimis brieful nostru si l-am convins pe unul dintre cofondatori, respectiv, pe mama, sa mearga cu noi la a doua intalnire, ceea ce a reprezentat prezentarea planului lor pentru procesul nostru de branding, impreuna cu oferta. Oferta a fost cum ma asteptam si putin peste, insa am inteles ce implica tot acest proces, de aceea am si indraznit sa cerem o intalnire cu o agentie. Am discutat impreuna cu ei pe baza ofertei si ceea ce ofereau si am reusit sa o personalizam pe nevoile noastre. Pe langa asta, din frustrarile adunate inainte, am simtit nevoia sa ii ”avertizez” de cat de pretentiosi suntem si cata atentie la detalii avem nevoie.
Procesul de branding ne-a surprins placut de la prima regula: ”trebuie implicate toate persoanele de decizie din firma”, asadar toata familia a participat la slefuirea imaginii noastre si crearea logo-ului cel mult ravnit. A fost prima oara cand toti patru am fost implicati cu adevarat in acest proces, la fiecare pas, iar asta s-a vazut in rezultate. Implicarea Dochitei, care pe langa faptul ca este un specialist desavarsit in acest domeniu, stie sa fie aproape de clientii sai si sa explice notiunile de branding chiar si persoanelor cu putina experienta in domeniu, in asa fel incat sa scoatem la suprafata viziunea fiecaruia dintre noi. Ceea ce mi-a placut a fost ca nu s-a limitat in a ne ajuta doar cu ceea ce am discutat initial, iar daca ne-am gasit in anumite momente intr-un impas, a stiut sa fie alaturi de noi si sa ne ajute cu recomandari, pentru a ajunge la luminita pe care o cautam.
Rezultatul final ne-a placut tuturor. Toti patru suntem diferiti, tata e tehnic si vede firma ca pe un vin vechi si bun, mama e romantica si o vede ca pe ceva frumos si deosebit, fratele meu este cel mai tanar si m-a surprins cu viziunea lui well put together, iar eu aveam mereu in minte viitorul prosper si culmile inalte pe care imi doresc sa ajungem. Poate fiecare dintre noi a facut un mic compromis, insa cel mai important este ca rezultatul final ne multumeste pe toti patru si ca suntem mandri sa ne prezentam clientilor cu o imagine curata, moderna, indrazneata si profesionista, dar care inspira caldura. Fiind o afacere B2B, mereu am crezut ca trebuie sa avem o atitudine serioasa, iar creatia INOVEO pentru noi este de departe de a fi ceva prea serios, prea rece, prea old. Mai mult decat atat, ma inspira in a avea o comunicare cu clientii nostri profesionista, dar relaxata si prietenoasa.