Splendid
Iulia Farauanu
Marketing & Ecommerce
Reprezentăm un business de familie din Bacău și credem că suntem o companie mică, chiar dacă ne apropiem de o cifră de afaceri de 2 milioane euro. Businessul este cel de-al treilea copil al părinților mei, au pus și pun suflet în serviciile pe care le oferă clienților, în alegerea produselor pe care le comercializează, în relația cu colegii și furnizorii lor și în general, în tot ceea ce fac. Ne dorim să creștem, să ne promovăm mai mult, motiv pentru care era necesară o schimbare de imagine. Doi ani am ales căile ușoare, am căutat ”un logo”, împreună cu diverși specialiști, respectiv graficieni, dar nu am ajuns la niciun rezultat. După doi ani, obosiți, am decis să căutăm un adevărat specialist în domeniu, o agenție cu mai multe persoane implicate, nu doar noi și graficianul și ne-am oprit la INOVEO, pentru că am observat că promovau în online soluții de branding pentru antreprenori.
Modești și timizi și fără să le spunem părinților, ca doi copii mici, am avut o primă întâlnire cu o parte din echipa INOVEO, într-un mediu inovator, prietenos, cu oameni plăcuți și relaxați, dispuși să ne ajute, indiferent de dimensiunea firmei noastre. După ce ne-am întors acasă, le-am trimis brieful nostru și l-am convins pe unul dintre cofondatori, respectiv, pe mama, să meargă cu noi la a doua întâlnire, ceea ce a reprezentat prezentarea planului lor pentru procesul nostru de branding, împreună cu oferta. Oferta a fost cum mă așteptam și puțin peste, însă am înțeles ce implică tot acest proces, de aceea am și îndrăznit să cerem o întâlnire cu o agenție. Am discutat împreună cu ei pe baza ofertei și ceea ce ofereau și am reușit să o personalizăm pe nevoile noastre. Pe lângă asta, din frustrările adunate înainte, am simțit nevoia să îi ”avertizez” de cât de pretențioși suntem și câtă atenție la detalii avem nevoie.
Procesul de branding ne-a surprins plăcut de la prima regulă: ”trebuie implicate toate persoanele de decizie din firmă”, așadar toată familia a participat la șlefuirea imaginii noastre și crearea logo-ului cel mult râvnit. A fost prima oară când toți patru am fost implicați cu adevărat în acest proces, la fiecare pas, iar asta s-a văzut în rezultate. Implicarea Dochiței, care pe lângă faptul că este un specialist desăvârșit în acest domeniu, știe să fie aproape de clienții săi și să explice noțiunile de branding chiar și persoanelor cu puțină experiență în domeniu, în așa fel încât să scoatem la suprafață viziunea fiecăruia dintre noi. Ceea ce mi-a plăcut a fost că nu s-a limitat în a ne ajuta doar cu ceea ce am discutat inițial, iar dacă ne-am găsit în anumite momente într-un impas, a știut să fie alături de noi și să ne ajute cu recomandări, pentru a ajunge la luminița pe care o căutam.
Rezultatul final ne-a plăcut tuturor. Toți patru suntem diferiți, tata e tehnic și vede firma ca pe un vin vechi și bun, mama e romantică și o vede ca pe ceva frumos și deosebit, fratele meu este cel mai tânăr și m-a surprins cu viziunea lui well put together, iar eu aveam mereu în minte viitorul prosper și culmile înalte pe care îmi doresc să ajungem. Poate fiecare dintre noi a făcut un mic compromis, însă cel mai important este că rezultatul final ne mulțumește pe toți patru și că suntem mândri să ne prezentăm clienților cu o imagine curată, modernă, îndrăzneață și profesionistă, dar care inspiră căldură. Fiind o afacere B2B, mereu am crezut că trebuie să avem o atitudine serioasă, iar creația INOVEO pentru noi este de departe de a fi ceva prea serios, prea rece, prea old. Mai mult decât atât, mă inspiră în a avea o comunicare cu clienții noștri profesionistă, dar relaxată și prietenoasă.