Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Cel Mai Promițător Brand Românesc ajunge la a IV-a ediție

 

Agenţia de branding şi design Seed Consultants lansează a patra ediţie a programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc, cea mai importantă competiţie adresată IMM-urilor românești, la finalul căreia o companie beneficiază de un proiect de branding gratuit.

Companiile româneşti se pot înscrie în competiţie începând cu 7 martie 2013 pe www.celmaipromitatorbrand.ro. “Credem că prin efortul nostru continuu de a promova brandurile româneşti emergente contribuim la dezvoltarea IMM-urilor, a mediului de afaceri autohton, ajutând indirect brandul de ţară. Emulaţia generată în jurul acestui program ne oferă satisfacţia de a face branding în Romania şi ne arată că direcţia pe care mergem e cea bună. Suntem mândri că avem produse româneşti sănătoase şi oameni de afaceri încrezători în viitorul lor şi al produselor lor.”  a declarat Dochiţa Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

Câştigătorii primelor ediţii au fost Laboratoarele Vorel, Ciserom şi Librăriile Alexandria. Seed a dezvoltat şi lansat pe piaţă branduri din rândul celor nominalizaţi pentru Cel Mai Promiţător Brand Românesc, printre care câteva branduri româneşti regionale: Andu, Aliphia, Careless Beauty şi Pic Flavours.

Printre membrii juriului la ediţiile anterioare s-au numărat nume sonore precum: Niels Schnecker, Elena Cristian, Income Magazine, Dan Tudoroiu, Income Magazine, Cristian Popa, CCSB, Emma Beckmann, Landor Associates şi Dochiţa Zenoveiov (Seed Consultants).

Cel Mai Promiţător Brand Românesc este un demers iniţiat de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates în România. Obiectivul acestui program este (1) să crească notorietatea industriei româneşti de consultanţă de brand şi a rolului semnificativ pe care branding-ul îl are în succesul oricărei afaceri şi (2) susţinerea dezvoltării brandurilor româneşti de valoare. Regulamentul competiţiei şi toate detaliie pentru înscriere sunt disponibile pe www.celmaipromitatorbrand.ro.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta continutului de calitate pe un website

Un website bine conceput si functional este esential in era digitala, dar continutul de calitate este ceea ce il transforma intr-un instrument eficient de comunicare si interactiune cu publicul. Indiferent de tipul de website pe [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Extindere brand in HORECA

Ai un business in segmentul premium de food delivery. Vrei sa iti dezvolti afacerea spre furnizarea de mancare buna la un pret corect? Exista cateva motive cheie pentru care ai lansa un brand mainstream in [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul