INAPOI

Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Cel Mai Promițător Brand Românesc ajunge la a IV-a ediție

 

Agenţia de branding şi design Seed Consultants lansează a patra ediţie a programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc, cea mai importantă competiţie adresată IMM-urilor românești, la finalul căreia o companie beneficiază de un proiect de branding gratuit.

Companiile româneşti se pot înscrie în competiţie începând cu 7 martie 2013 pe www.celmaipromitatorbrand.ro. “Credem că prin efortul nostru continuu de a promova brandurile româneşti emergente contribuim la dezvoltarea IMM-urilor, a mediului de afaceri autohton, ajutând indirect brandul de ţară. Emulaţia generată în jurul acestui program ne oferă satisfacţia de a face branding în Romania şi ne arată că direcţia pe care mergem e cea bună. Suntem mândri că avem produse româneşti sănătoase şi oameni de afaceri încrezători în viitorul lor şi al produselor lor.”  a declarat Dochiţa Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

Câştigătorii primelor ediţii au fost Laboratoarele Vorel, Ciserom şi Librăriile Alexandria. Seed a dezvoltat şi lansat pe piaţă branduri din rândul celor nominalizaţi pentru Cel Mai Promiţător Brand Românesc, printre care câteva branduri româneşti regionale: Andu, Aliphia, Careless Beauty şi Pic Flavours.

Printre membrii juriului la ediţiile anterioare s-au numărat nume sonore precum: Niels Schnecker, Elena Cristian, Income Magazine, Dan Tudoroiu, Income Magazine, Cristian Popa, CCSB, Emma Beckmann, Landor Associates şi Dochiţa Zenoveiov (Seed Consultants).

Cel Mai Promiţător Brand Românesc este un demers iniţiat de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates în România. Obiectivul acestui program este (1) să crească notorietatea industriei româneşti de consultanţă de brand şi a rolului semnificativ pe care branding-ul îl are în succesul oricărei afaceri şi (2) susţinerea dezvoltării brandurilor româneşti de valoare. Regulamentul competiţiei şi toate detaliie pentru înscriere sunt disponibile pe www.celmaipromitatorbrand.ro.

Mai multe articole

INOVEO a scris

INOVEO semneaza proiectul de rebranding pentru GURSK

Companie de distributie de implanturi si solutii complete pentru medicii stomatologi. Bucuresti, iunie 2025 – INOVEO, agentie de branding cu 25 de ani de experienta, a semnat proiectul de rebranding pentru GURSK, prima companie care [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Ce ramane viu intr-o lume care invata sa mimeze viata?

Acest articol pleaca de la ideile care s-au conturat in timpul si imediat dupa recentele discutii de la IQ Digital, editia proaspat incheiata, desfasurata intr-un loc cu totul special: Cazinoul din Constanta – o bijuterie [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Logo-ul nu conteaza

… chiar atat de mult cat crezi Spune pe bune, ai alocat ore intregi sau zile sau poate chiar saptamani in dezvoltarea unui logo pentru compania ta sau brandul tau? Cu siguranta ca da. Gandeste-te [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat costa luxul

Pretul nu e o simpla eticheta. E o declaratie. Si, cel mai important, e parte integranta din procesul de constructie a brandului. Brandurile de lux nu vand produse. Vand statut, aspiratie, apartenenta la un cerc [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul