Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Cel Mai Promițător Brand Românesc ajunge la a IV-a ediție

 

Agenţia de branding şi design Seed Consultants lansează a patra ediţie a programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc, cea mai importantă competiţie adresată IMM-urilor românești, la finalul căreia o companie beneficiază de un proiect de branding gratuit.

Companiile româneşti se pot înscrie în competiţie începând cu 7 martie 2013 pe www.celmaipromitatorbrand.ro. “Credem că prin efortul nostru continuu de a promova brandurile româneşti emergente contribuim la dezvoltarea IMM-urilor, a mediului de afaceri autohton, ajutând indirect brandul de ţară. Emulaţia generată în jurul acestui program ne oferă satisfacţia de a face branding în Romania şi ne arată că direcţia pe care mergem e cea bună. Suntem mândri că avem produse româneşti sănătoase şi oameni de afaceri încrezători în viitorul lor şi al produselor lor.”  a declarat Dochiţa Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

Câştigătorii primelor ediţii au fost Laboratoarele Vorel, Ciserom şi Librăriile Alexandria. Seed a dezvoltat şi lansat pe piaţă branduri din rândul celor nominalizaţi pentru Cel Mai Promiţător Brand Românesc, printre care câteva branduri româneşti regionale: Andu, Aliphia, Careless Beauty şi Pic Flavours.

Printre membrii juriului la ediţiile anterioare s-au numărat nume sonore precum: Niels Schnecker, Elena Cristian, Income Magazine, Dan Tudoroiu, Income Magazine, Cristian Popa, CCSB, Emma Beckmann, Landor Associates şi Dochiţa Zenoveiov (Seed Consultants).

Cel Mai Promiţător Brand Românesc este un demers iniţiat de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates în România. Obiectivul acestui program este (1) să crească notorietatea industriei româneşti de consultanţă de brand şi a rolului semnificativ pe care branding-ul îl are în succesul oricărei afaceri şi (2) susţinerea dezvoltării brandurilor româneşti de valoare. Regulamentul competiţiei şi toate detaliie pentru înscriere sunt disponibile pe www.celmaipromitatorbrand.ro.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Evaluarea brandului

Stiu, e perioada Galelor, a Premiilor, a Bilanturilor de final de an, a Petrecerilor de Craciun… dar scriu ce ma inspira din munca mea de zi cu zi… Dupa filmarile de saptamana trecuta la INOVEO, [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Comunicarea fluenta dintre departamentele de Marketing si Financiar

Adesea ni se intampla sa avem nevoie de limbi straine… Sau limbaj strain in cadrul aceleiasi limbi, daca vorbim de business. Da, in bugetare e nevoie sa fii poliglot. Comunicarea fluenta dintre departamentele de Marketing [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul