INAPOI

Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Cel Mai Promițător Brand Românesc ajunge la a IV-a ediție

 

Agenţia de branding şi design Seed Consultants lansează a patra ediţie a programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc, cea mai importantă competiţie adresată IMM-urilor românești, la finalul căreia o companie beneficiază de un proiect de branding gratuit.

Companiile româneşti se pot înscrie în competiţie începând cu 7 martie 2013 pe www.celmaipromitatorbrand.ro. “Credem că prin efortul nostru continuu de a promova brandurile româneşti emergente contribuim la dezvoltarea IMM-urilor, a mediului de afaceri autohton, ajutând indirect brandul de ţară. Emulaţia generată în jurul acestui program ne oferă satisfacţia de a face branding în Romania şi ne arată că direcţia pe care mergem e cea bună. Suntem mândri că avem produse româneşti sănătoase şi oameni de afaceri încrezători în viitorul lor şi al produselor lor.”  a declarat Dochiţa Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

Câştigătorii primelor ediţii au fost Laboratoarele Vorel, Ciserom şi Librăriile Alexandria. Seed a dezvoltat şi lansat pe piaţă branduri din rândul celor nominalizaţi pentru Cel Mai Promiţător Brand Românesc, printre care câteva branduri româneşti regionale: Andu, Aliphia, Careless Beauty şi Pic Flavours.

Printre membrii juriului la ediţiile anterioare s-au numărat nume sonore precum: Niels Schnecker, Elena Cristian, Income Magazine, Dan Tudoroiu, Income Magazine, Cristian Popa, CCSB, Emma Beckmann, Landor Associates şi Dochiţa Zenoveiov (Seed Consultants).

Cel Mai Promiţător Brand Românesc este un demers iniţiat de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates în România. Obiectivul acestui program este (1) să crească notorietatea industriei româneşti de consultanţă de brand şi a rolului semnificativ pe care branding-ul îl are în succesul oricărei afaceri şi (2) susţinerea dezvoltării brandurilor româneşti de valoare. Regulamentul competiţiei şi toate detaliie pentru înscriere sunt disponibile pe www.celmaipromitatorbrand.ro.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta designului sustenabil in branding

Daca toata lumea vorbeste despre sustenabilitate, nu putem sa nu vorbim si noi, din perspectiva brandingului. Constientizarea ecologica a fost dintotdeauna o tendinta in crestere. Acum, mai mult ca niciodata, brandurile se afla sub presiunea [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Fonturile sans serif „ciudate”: Trendul anului 2024

Evolutia si schimbarile tendintelor de la un sezon la altul sunt cele mai pregnante atunci cand vine vorba de design. In ceea de priveste designul grafic, printre altele, anul acesta ne aduce in prim-plan o [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat de complex trebuie sa fie website-ul tau?

Este clar ca website-urile devin din ce in ce mai mari si complexe si de vina sunt atat programatorii, cat si clientii. Programatorii vor sa arate ca pot face lucuri complicate, iar clientii vor website-uri [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Citeste tot articolul