Aliphia

Cura de rebranding Aliphia by Seed Consultants

 

Brandul Aliphia imbina printr-o metoda ingenioasa si originala beneficiile naturii cu cercetarea stiintifica in folosul sanatatii noastre. Oamenii din spatele brandului si-au dedicat munca din cercetare de o viata unui scop nobil, acela de a dezvolta produse parafarmaceutice care adreseaza diverse arii terapeutice. Investitia in dezvoltare a fost incununata de procesul de rebranding care marcheaza trecerea companiei intr-o noua etapa.

Procesul de rebranding s-a desfasurat pe o perioada de trei luni si a avut menirea sa aduca un aer nou, pozitiv, plin de prospetime. Am ajuns aici parcurgand analiza, dezvoltarea platformei, a numelui si a arhitecturii de package, dezvoltarea packagingului si elaborarea strategiei de marketing.

Conceptul “frumusetea si beneficiile naturii” dezvaluie traditia companiei in industrie si reinventarea acesteia. Numele “Aliphia” subliniaza aceste aspecte atat prin semantica sa, cat si prin scrierea cu iz de “pharma”. Pastrarea asociatorilor de imagine, a notorietatii produsului locomotiva – Crema Dr. Boici – si alinierea arhitecturii de package au fost elemente esentiale in procesul de rebranding. Portofoliul Aliphia care cuprinde zece produse de diferite SKU-uri dezvaluie produsul inca din package: picatura si esenta plantelor vin sa-ti aline momentele mai putin placute. “Ne place foarte mult rezultatul, am ajuns aici datorita unei stranse legaturi dintre noi si Seed, care a stiut in momente cheie sa ne ghideze”- declara Adrian Ienin, Director Marketing.

Cel Mai Promitator Brand Romanesc” este definitia satisfactiei de a face branding in Romania pentru ca identificam oameni de-ai locului dedicati, produse care au potential de a deveni brand si au potential de a genera bunastare pentru actionari, angajati, clienti, comunitate, bugetul de stat si Seed. Aliphia este parte din aceasta definitie. I-am cunoscut la prima editie si am stiut de atunci ca vom lucra impreuna. Aliphia este puntea din generatia bunicilor nostri care stiu ce este Crema Dr. Boici si noi, cei care vom avea nevoie de produsele acestea pentru parinti sau pentru noi la un moment dat. ” – declara Dochita Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta continutului de calitate pe un website

Un website bine conceput si functional este esential in era digitala, dar continutul de calitate este ceea ce il transforma intr-un instrument eficient de comunicare si interactiune cu publicul. Indiferent de tipul de website pe [...]

Citeste tot articolul from Aliphia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Extindere brand in HORECA

Ai un business in segmentul premium de food delivery. Vrei sa iti dezvolti afacerea spre furnizarea de mancare buna la un pret corect? Exista cateva motive cheie pentru care ai lansa un brand mainstream in [...]

Citeste tot articolul from Aliphia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate [...]

Citeste tot articolul from Aliphia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un [...]

Citeste tot articolul from Aliphia

Citeste tot articolul