Aliphia

Cura de rebranding Aliphia by Seed Consultants

 

Brandul Aliphia imbina printr-o metoda ingenioasa si originala beneficiile naturii cu cercetarea stiintifica in folosul sanatatii noastre. Oamenii din spatele brandului si-au dedicat munca din cercetare de o viata unui scop nobil, acela de a dezvolta produse parafarmaceutice care adreseaza diverse arii terapeutice. Investitia in dezvoltare a fost incununata de procesul de rebranding care marcheaza trecerea companiei intr-o noua etapa.

Procesul de rebranding s-a desfasurat pe o perioada de trei luni si a avut menirea sa aduca un aer nou, pozitiv, plin de prospetime. Am ajuns aici parcurgand analiza, dezvoltarea platformei, a numelui si a arhitecturii de package, dezvoltarea packagingului si elaborarea strategiei de marketing.

Conceptul “frumusetea si beneficiile naturii” dezvaluie traditia companiei in industrie si reinventarea acesteia. Numele “Aliphia” subliniaza aceste aspecte atat prin semantica sa, cat si prin scrierea cu iz de “pharma”. Pastrarea asociatorilor de imagine, a notorietatii produsului locomotiva – Crema Dr. Boici – si alinierea arhitecturii de package au fost elemente esentiale in procesul de rebranding. Portofoliul Aliphia care cuprinde zece produse de diferite SKU-uri dezvaluie produsul inca din package: picatura si esenta plantelor vin sa-ti aline momentele mai putin placute. “Ne place foarte mult rezultatul, am ajuns aici datorita unei stranse legaturi dintre noi si Seed, care a stiut in momente cheie sa ne ghideze”- declara Adrian Ienin, Director Marketing.

Cel Mai Promitator Brand Romanesc” este definitia satisfactiei de a face branding in Romania pentru ca identificam oameni de-ai locului dedicati, produse care au potential de a deveni brand si au potential de a genera bunastare pentru actionari, angajati, clienti, comunitate, bugetul de stat si Seed. Aliphia este parte din aceasta definitie. I-am cunoscut la prima editie si am stiut de atunci ca vom lucra impreuna. Aliphia este puntea din generatia bunicilor nostri care stiu ce este Crema Dr. Boici si noi, cei care vom avea nevoie de produsele acestea pentru parinti sau pentru noi la un moment dat. ” – declara Dochita Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Aliphia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Aliphia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Aliphia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Aliphia

Citeste tot articolul