Aliphia

Cura de rebranding Aliphia by Seed Consultants

 

Brandul Aliphia imbina printr-o metoda ingenioasa si originala beneficiile naturii cu cercetarea stiintifica in folosul sanatatii noastre. Oamenii din spatele brandului si-au dedicat munca din cercetare de o viata unui scop nobil, acela de a dezvolta produse parafarmaceutice care adreseaza diverse arii terapeutice. Investitia in dezvoltare a fost incununata de procesul de rebranding care marcheaza trecerea companiei intr-o noua etapa.

Procesul de rebranding s-a desfasurat pe o perioada de trei luni si a avut menirea sa aduca un aer nou, pozitiv, plin de prospetime. Am ajuns aici parcurgand analiza, dezvoltarea platformei, a numelui si a arhitecturii de package, dezvoltarea packagingului si elaborarea strategiei de marketing.

Conceptul “frumusetea si beneficiile naturii” dezvaluie traditia companiei in industrie si reinventarea acesteia. Numele “Aliphia” subliniaza aceste aspecte atat prin semantica sa, cat si prin scrierea cu iz de “pharma”. Pastrarea asociatorilor de imagine, a notorietatii produsului locomotiva – Crema Dr. Boici – si alinierea arhitecturii de package au fost elemente esentiale in procesul de rebranding. Portofoliul Aliphia care cuprinde zece produse de diferite SKU-uri dezvaluie produsul inca din package: picatura si esenta plantelor vin sa-ti aline momentele mai putin placute. “Ne place foarte mult rezultatul, am ajuns aici datorita unei stranse legaturi dintre noi si Seed, care a stiut in momente cheie sa ne ghideze”- declara Adrian Ienin, Director Marketing.

Cel Mai Promitator Brand Romanesc” este definitia satisfactiei de a face branding in Romania pentru ca identificam oameni de-ai locului dedicati, produse care au potential de a deveni brand si au potential de a genera bunastare pentru actionari, angajati, clienti, comunitate, bugetul de stat si Seed. Aliphia este parte din aceasta definitie. I-am cunoscut la prima editie si am stiut de atunci ca vom lucra impreuna. Aliphia este puntea din generatia bunicilor nostri care stiu ce este Crema Dr. Boici si noi, cei care vom avea nevoie de produsele acestea pentru parinti sau pentru noi la un moment dat. ” – declara Dochita Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta designului sustenabil in branding

Daca toata lumea vorbeste despre sustenabilitate, nu putem sa nu vorbim si noi, din perspectiva brandingului. Constientizarea ecologica a fost dintotdeauna o tendinta in crestere. Acum, mai mult ca niciodata, brandurile se afla sub presiunea [...]

Citeste tot articolul from Aliphia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Fonturile sans serif „ciudate”: Trendul anului 2024

Evolutia si schimbarile tendintelor de la un sezon la altul sunt cele mai pregnante atunci cand vine vorba de design. In ceea de priveste designul grafic, printre altele, anul acesta ne aduce in prim-plan o [...]

Citeste tot articolul from Aliphia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat de complex trebuie sa fie website-ul tau?

Este clar ca website-urile devin din ce in ce mai mari si complexe si de vina sunt atat programatorii, cat si clientii. Programatorii vor sa arate ca pot face lucuri complicate, iar clientii vor website-uri [...]

Citeste tot articolul from Aliphia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from Aliphia

Citeste tot articolul