INAPOI

In memoriam Prof. Andrew Kakabadse – guvernanta corporativa si mostenirea Envisia

Portret al profesorului Andrew Kakabadse, lider global in guvernanta corporativa, citat despre incredere, folosit in articolul In memoriam
Prof. Andrew Kakabadse – voce respectata in guvernanta si leadership la nivel mondial

In memoriam Prof. Andrew Kakabadse – guvernanta corporativa si mostenirea Envisia

Cand am lucrat la proiectul nostru de rebranding Envisia, am avut onoarea sa il cunoastem pe profesorul Kakabadse.
A fost momentul in care am inteles ce inseamna cu adevarat guvernanta corporativa.

Cum spunea Bogdan Mihail, aici nu exista nuante de gri – este ori alb, ori negru.


Un lider global in guvernanta

Profesor la Henley Business School, profesorul Kakabadse a fost una dintre cele mai respectate voci in guvernanta si leadership la nivel mondial.

A consiliat guverne din intreaga lume, a condus studii cu peste 20.000 de organizatii internationale si a publicat peste 270 de articole academice si 48 de carti.
De asemenea, a creat Board Directors’ Programme si Henley MA in Board Practice and Directorship, primul program de acest fel la nivel global.

Acest program a ajuns in premiera in Romania in 2020 prin Envisia. Astfel, scoala a intrat pe harta pionierilor in educatia de guvernanta si consilii de administratie.


De ce este Envisia diferita

Envisia nu este o scoala traditionala.
Este o platforma dedicata dezvoltarii consiliilor de administratie si liderilor de top, construita pe baza practicii reale, nu a teoriei din manuale.

Cursul central Envisia a fost scris de profesorul Kakabadse dupa 50 de ani de experienta directa in boardroom-uri din intreaga lume.
Aceasta experienta ofera exemple si instrumente testate, aplicabile imediat, care pot schimba modul in care functioneaza un consiliu in practica.

Programul imbina rigoarea academica cu expertiza internationala la nivel de board si a devenit un reper in educatia de top pentru conducerea consiliilor.


Rolul sau in transformarea brandului Envisia

In procesul de rebranding, Envisia a devenit Circle of Trust.
Conceptul a pornit de la perceptia profesorului Kakabadse, care a vazut in Carmen-Daniela Micu si in Adriana Lobdapilonii de baza ai scolii.

Acest nucleu, impreuna cu comunitatea Board of Directors si cu absolventii MBA-ului, creeaza valoare reala in piata de guvernanta din Romania.


Cum ne-a influentat profesorul Kakabadse in branding

Din perspectiva noastra, profesorul Kakabadse a adus claritate si directie in definirea pozitionarii Envisia.
El a aratat ca guvernanta corporativa inseamna mai mult decat reguli si conformitate.

Este, de fapt, despre modelarea societatii, influentarea culturilor si construirea increderii intre lideri si organizatii.
Pentru noi, a fost dovada clara ca un brand solid porneste dintr-o viziune puternica si din oameni care o sustin cu integritate.


Boardul Envisia

Din Boardul de Directori al Envisia – Boards of Elite fac parte Carmen-Daniela Micu MABPD EMBA MEng, Gabriela Hartescu, PhD, Adriana Lobda, Diana Stafie (Parfeni), Simona Pirtea, Adela Jansen, Bogdan Mihail si Radu Hanga.


Mostenirea profesorului Kakabadse

Mostenirea profesorului Kakabadse se regaseste in liderii pe care i-a format, in institutiile pe care le-a intarit si in valorile pe care le-a aparat toata viata.
Credea cu tarie ca guvernanta este o forta transformatoare pentru societate, nu doar un set de reguli.

In cuvintele sale:

„A fi lider nu inseamna putere. Inseamna responsabilitate – fata de oameni, fata de societate si fata de viitor.”

Pentru INOVEO, intalnirea cu profesorul Kakabadse a fost mai mult decat un proiect de branding.
A fost o lectie despre curaj, etica si scop – o chemare de a construi branduri si organizatii care conteaza.

Andreea Filip, Carmen Micu si Adriana Lobda, suntem profund recunoscatori ca ne-ati ales.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from In memoriam Prof. Andrew Kakabadse – guvernanta corporativa si mostenirea Envisia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from In memoriam Prof. Andrew Kakabadse – guvernanta corporativa si mostenirea Envisia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from In memoriam Prof. Andrew Kakabadse – guvernanta corporativa si mostenirea Envisia

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce nu creste brandul, desi bagi bani in marketing

In branding, la fel ca in gradinarit, daca vrei castraveti, plantezi seminte de castraveti. Dar multi antreprenori sar direct cu brandul in social media si SEO, fara a avea o definitie a semintei, a brandului. [...]

Citeste tot articolul from In memoriam Prof. Andrew Kakabadse – guvernanta corporativa si mostenirea Envisia

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.