Scris de Victor Calomfir

Iconografia si rolul ei in definirea identitatii vizuale

Alaturi de logo/logotype, supergraphic, paleta cromatica, familia de fonturi, layout si imagerie, iconografia isi are rolul ei bine definit in alcatuirea identitatii vizuale.

Ca vorbim de un set de iconuri, de pictograme, de semne si simboluri distinctive, iconografia are rolul de a facilita expirmarea si de a simplifica informatia.

Sistemul iconografic isi face foarte simtita prezenta si utilitatea mai ales in mediile de comunicare unde spatiul disponibil nu este suficient.

Are rolul de a exprima vizual, de a informa, de a directiona si de a facilita transmiterea de informatii catre exterior.

Un set iconografic trebuie sa fie complmentar cu intreaga identitate vizuala a brandului, in armonie cu restul elementelor de brand si foarte important trebuie sa fie coerent si consecvent in manifestare.

Absenta stilului iconografic ingreuneaza accesarea informatiei si mai grav indeparteaza privitorul.

In portofoliul nostru puteti regasi sisteme iconografice lucrate pentru branduri din diverse industrii. Mai jos doar cateva exemple:

Altex
Metigla
Pharma Brands

Mai multe articole

INOVEO a scris

Cat de complex trebuie sa fie website-ul tau?

Este clar ca website-urile devin din ce in ce mai mari si complexe si de vina sunt atat programatorii, cat si clientii. Programatorii vor sa arate ca pot face lucuri complicate, iar clientii vor website-uri [...]

Citeste tot articolul from Iconografia si rolul ei in definirea identitatii vizuale

Citeste tot articolul

INOVEO

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from Iconografia si rolul ei in definirea identitatii vizuale

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding in 2024

Brandingul este despre optimism si incredere si orice antreprenor cu un business de 30 de ani, de 10 ani sau cu un start-up simte mai mult ca oricand nevoia sa-i dea brandului atentie. Vremurile grele [...]

Citeste tot articolul from Iconografia si rolul ei in definirea identitatii vizuale

Citeste tot articolul