INAPOI

Vulping

Seed Consultants face Vulping

 

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv al Landor Associates in Romania, a realizat numele, identitatea vizuala si aplicatiile grafice pentru noul brand, Vulping (www.vulping.ro).

Conceptul in jurul caruia a fost construit brandul online este “parcul de distractii smart” unde clientii gasesc cele mai avantajoase idei de petrecere a timpului liber pentru ei si prietenii lor. Noul brand isi propune sa se diferentieze de competitorii sai tocmai prin experienta pe care o va livra clientilor sai avizi de smart-buying. Manifestarea brandului se va consuma in jurul celor patru valori smart-buying, have-fun, experience-sharing si calitate, livrata pe intreg lantul valoric. Constructia strategica a plecat de la insight-urile din cercetarea de consumator, analiza pietei de site-uri de reduceri, dar si din trendurile de consum online: F-together si group-buying care antreneaza experiente de grup intre prieteni, genereaza fani si ulterior followeri.

Numele brandului Vulping, derivat din substantivul “vulpe”, va ajunge sa fie identificat cu un verb sinonim cu achizitionarea inteligenta datorita sonoritatii dinamice, diferentiatoare si are rolul de a face trimitere la alegerea inspirata care nu da gres niciodata. Identitatea vizuala vorbeste in culorile bucuriei despre diversitatea de optiuni pe care le ai in oras pentru a-ti petrece timpul liber si de viteza cu care se intampla lucrurile in parcul de distractii. Am apelat la stilul britanic de design prin suprapunerea formelor geometrice oranj, ocru, magenta, grej, care se contopesc si formeaza literele Vulping intr-un ton modern, tonic, jucaus si incitant.

Etapele proiectului de branding au constat in analiza si auditul pietei, dezvoltarea platformei de brand, crearea numelui si consultanta pentru inregistrarea marcii, dezvoltarea identitatii vizuale si a aplicatiilor grafice. Procesul de branding a fost realizat in doua luni, echipa de proiect din partea Seed Consultants a fost alcatuita din Dochita Zenoveiov – Managing Director, Catalina Vulpe – Brand Consultant, Liliana Oltean – Project Executive, Ecaterina Gaman – Senior Brand Designer, Marina Beldiman – Brand Designer, iar din partea Vulping, Cristi Dima – Project Manager, Daniela David – Marketing Manager, Daniela Pirloaga – Sales Manager.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta designului sustenabil in branding

Daca toata lumea vorbeste despre sustenabilitate, nu putem sa nu vorbim si noi, din perspectiva brandingului. Constientizarea ecologica a fost dintotdeauna o tendinta in crestere. Acum, mai mult ca niciodata, brandurile se afla sub presiunea [...]

Citeste tot articolul from Vulping

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Fonturile sans serif „ciudate”: Trendul anului 2024

Evolutia si schimbarile tendintelor de la un sezon la altul sunt cele mai pregnante atunci cand vine vorba de design. In ceea de priveste designul grafic, printre altele, anul acesta ne aduce in prim-plan o [...]

Citeste tot articolul from Vulping

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat de complex trebuie sa fie website-ul tau?

Este clar ca website-urile devin din ce in ce mai mari si complexe si de vina sunt atat programatorii, cat si clientii. Programatorii vor sa arate ca pot face lucuri complicate, iar clientii vor website-uri [...]

Citeste tot articolul from Vulping

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from Vulping

Citeste tot articolul