Vulping

Seed Consultants face Vulping

 

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv al Landor Associates in Romania, a realizat numele, identitatea vizuala si aplicatiile grafice pentru noul brand, Vulping (www.vulping.ro).

Conceptul in jurul caruia a fost construit brandul online este “parcul de distractii smart” unde clientii gasesc cele mai avantajoase idei de petrecere a timpului liber pentru ei si prietenii lor. Noul brand isi propune sa se diferentieze de competitorii sai tocmai prin experienta pe care o va livra clientilor sai avizi de smart-buying. Manifestarea brandului se va consuma in jurul celor patru valori smart-buying, have-fun, experience-sharing si calitate, livrata pe intreg lantul valoric. Constructia strategica a plecat de la insight-urile din cercetarea de consumator, analiza pietei de site-uri de reduceri, dar si din trendurile de consum online: F-together si group-buying care antreneaza experiente de grup intre prieteni, genereaza fani si ulterior followeri.

Numele brandului Vulping, derivat din substantivul “vulpe”, va ajunge sa fie identificat cu un verb sinonim cu achizitionarea inteligenta datorita sonoritatii dinamice, diferentiatoare si are rolul de a face trimitere la alegerea inspirata care nu da gres niciodata. Identitatea vizuala vorbeste in culorile bucuriei despre diversitatea de optiuni pe care le ai in oras pentru a-ti petrece timpul liber si de viteza cu care se intampla lucrurile in parcul de distractii. Am apelat la stilul britanic de design prin suprapunerea formelor geometrice oranj, ocru, magenta, grej, care se contopesc si formeaza literele Vulping intr-un ton modern, tonic, jucaus si incitant.

Etapele proiectului de branding au constat in analiza si auditul pietei, dezvoltarea platformei de brand, crearea numelui si consultanta pentru inregistrarea marcii, dezvoltarea identitatii vizuale si a aplicatiilor grafice. Procesul de branding a fost realizat in doua luni, echipa de proiect din partea Seed Consultants a fost alcatuita din Dochita Zenoveiov – Managing Director, Catalina Vulpe – Brand Consultant, Liliana Oltean – Project Executive, Ecaterina Gaman – Senior Brand Designer, Marina Beldiman – Brand Designer, iar din partea Vulping, Cristi Dima – Project Manager, Daniela David – Marketing Manager, Daniela Pirloaga – Sales Manager.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta continutului de calitate pe un website

Un website bine conceput si functional este esential in era digitala, dar continutul de calitate este ceea ce il transforma intr-un instrument eficient de comunicare si interactiune cu publicul. Indiferent de tipul de website pe [...]

Citeste tot articolul from Vulping

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Extindere brand in HORECA

Ai un business in segmentul premium de food delivery. Vrei sa iti dezvolti afacerea spre furnizarea de mancare buna la un pret corect? Exista cateva motive cheie pentru care ai lansa un brand mainstream in [...]

Citeste tot articolul from Vulping

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate [...]

Citeste tot articolul from Vulping

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un [...]

Citeste tot articolul from Vulping

Citeste tot articolul