Novatik

Seed Consultants a creat brandul Novatik

 

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv Landor in Romania, a realizat numele, identitatea vizuala si aplicatiile grafice pentru noul brand, care reprezinta un ansamblu complex si performant de sisteme pluviale. Novatik intregeste astfel portofoliul de produse premium de acoperisuri ale companiei Final Distribution, liderul pietei tiglelor metalice cu acoperire de piatra naturala din Romania.

Colaborarea cu Final Distribution a inceput inca de la finele anului 2009, cand echipa Seed Consultants a fost selectata in urma unui pitch foarte competitiv sa redefineasca identitatea si strategia brandului corporate. Parteneriatul s-a extins apoi si pentru brand-urile de produs, iar Novatik este rezultatul completarii ofertei companiei prin productia unui brand propriu.

Numele brandului trebuia sa transmita calitatile exceptionale ale sistemului pluvial – forma eficienta si designul aparte – dar sa fie apropiat si domeniului de activitate. Denumirea brandului este creativ compusa, “Novatik” luand nastere prin alipirea cuvintelor: “nou/novator” – facand trimitere la caracterul inovativ al produselor – si “atic” – cu polivalenta “parte superioara a acoperisului” si “frumusete, bun-gust”.
Novatik are o sonoritate puternica, diferita si moderna, reflectand valorile brandului: inovator, distinct si eficient.

Conceptul general al logo-ului poate fi descris ca reprezentand ideea de progres, inovatie si leadership. Prin utilizarea simbolului aspirational in culori vii alaturi de logotipul simplu, fara serife, logo-ul capata o imagine contemporana si
diferentiatoare.

Dan Mircescu, Director General Final Distribution a continuat colaborarea cu Seed pentru ca “echipa a inteles foarte bine modelul de business si aveam incredere ca pe langa proiectul de branding al companiei, erau cei mai in masura sa dezvolte si noul brand de sisteme pluviale din portofoliul nostru. Suntem foarte multumiti de rezultatul final si estimam o crestere a cifrei de afaceri cu 20% pentru 2011”, declara acesta.

Investitia totala in noua linie de produse a fost de circa 500.000 de Euro, iar compania estimeaza ca 17% din cifra de afaceri pe anul in curs o vor reprezenta veniturile din noua linie de produse comercializate sub brandul Novatik.

“Proiectul de creare a noului brand a fost foarte intens, existau mai multe nume preferate de client, care pana la urma l-a ales pe cel cu cea mai puternica rezonanta, confirmand inca o data viziunea sa antreprenoriala”, marturiseste Roxana Iancu, Senior Brand Consultant la Seed. Etapele proiectului de branding au constat in analiza pietei, dezvoltarea platformei de brand, crearea numelui si consultanta pentru inregistrarea marcii, desenarea identitatii vizuale, a aplicatiilor grafice si a manualului de brand.

Echipa de proiect din partea Seed Consultants a fost alcatuita din Dochita Zenoveiov – Managing Director & Strategy, Roxana Iancu – Senior Brand Consultant, Raluca Beldiman (Pinky) – Senior Brand Designer, Marina Beldiman – Junior Brand Designer, Catalina Vulpe – Project Executive, Petronela Sterea – Project Executive si Cristina Pana – Project Assistant, iar din partea Final Distribution, Dan Mircescu – General Manager, Bianka Dobre – Marketing & Sales Director, Alina Mircescu – PR & Communication Manager, Sorina Bumbacea – Graphic Designer.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Novatik

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Novatik

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Novatik

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Novatik

Citeste tot articolul