Retail modern vs traditional

Dochita Zenoveiov va fi speaker la Retail Arena, cel mai mare eveniment de retail al toamnei. Vino sa o asculti pe 25 si 26 octombrie, la hotel Sheraton!

Intr-o industrie extrem de dinamica precum cea a bunurilor de larg consum, retailerii si producatorii sunt constransi sa tina piept schimbarilor de comportament de consum prin investitii masive in zona de tehnologie, inovatie sau servicii de branding si pozitionare. Surprinzator, nu doar retailerii moderni s-au aliniat la aceasta cerinta a pietei, ci si comerciantii traditionali, care au inteles ca nu pot castiga lupta daca nu tin pasul cu gigantii moderni.

Dochita Zenoveiov, expert branding si fondator al agentiei INOVEO, a explicat ce caracterizeaza in prezent retailul si FMGC-ul romanesti, din perspectiva serviciilor de branding si care vor fi tendintele.

Retailerii si producatorii romani sunt tot mai dispusi sa investeasca in proiecte de branding, iar acest lucru se reflecta in numarul de clienti din aceste domenii care apeleaza la serviciile Inoveo, spune Dochita Zenoveiov. Cresterea se observa si la nivelul pietei, alaturi de cererea pentru proiecte mai complexe.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Retail modern vs traditional

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Retail modern vs traditional

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Retail modern vs traditional

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Retail modern vs traditional

Citeste tot articolul