Valorile brand-ului Ruukki

Seed Consultants integreaza valorile brand-ului Ruukki la nivel intern

 

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants desfasoara un proiect de brand engagement pentru Ruukki Romania, subsidiara grupului finlandez Rautaruukki.

Programul se desfasoara din august 2008 si a trecut prin mai multe etape, incepand cu identificarea gradului de rezistenta la schimbare, structura, cultura si procesele organizationale, dar si stilul de comunicare. Aceste elemente au rezultat in urma auditului intern, care a inclus interviuri individuale cu top si middle managementul, dar si cu clientii externi ai companiei, urmate de focus-grupuri cu angajatii (atat white-collar, cat si blue-collar) si sondaje de opinie in interiorul intregii companii.

Pe baza rezultatelor obtinute a fost conturata strategia de brand engagement, pornind de la valorile companiei si urmeaza sa fie implementata.
Obiectivul programului este de a ajuta angajatii sa inteleaga rolul lor in cadrul companiei si sa interiorizeze valorile brand-ului, pentru ca acestia sa invete sa comunice si sa se comporte in spiritul Ruukki, indeplinind astfel promisiunea de brand.
“Datorita expansiunii foarte rapide a companiei, am simitit nevoia ca toti angajatii – mai vechi si mai noi – sa fie aliniati la acelasi set de valori ale brand-ului, care sa-i inspire in munca lor de zi cu zi, iar metodologia Landor de brand engagement propusa de echipa Seed Consultants ne-a convins”, declara Madalina Dumitru, Country Marketing Manager Ruukki Romania si Bulgaria.

“Am descoperit la Ruukki un mediu de lucru extrem de profesonist, cladit pe riguroasele standarde nordice, o echipa tanara si deschisa la schimbare, cu care ne face placere sa derulam acest program de brand engagement, foarte important pentru atingerea obiectivelor companiei. Motivul e simplu: cu cat un angajat intelege, respecta si se comporta in linie cu promisiunea brand-ului, cu atat va fi mai ridicat nivelul de productivitate, satisfactia clientului si profitabilitatea”, spune Roxana Iancu, project manager Seed Consultants.

Etapa urmatoare a proiectului vizeaza derularea unor workshop-uri si activitati specifice care sa asigure dispersarea valorilor si internalizarea lor in intreaga organizatie.

“Derularea unui program de brand engagement trebuie luata in calcul de catre toate companiile, mai ales in contextul economic actual, intrucat acesta asigura un grad ridicat de retentie a personalului, reducerea in timp a bugetului de marketing si de HR, diminuarea cheltuielilor pentru training-uri, un moral mai bun al angajatilor si cresterea gradului de satisfactie a clientilor. Instrumentele noastre de lucru pentru derularea activitatilor de brand engagement sunt testate si aplicate in companii multinationale din intreaga lume, de catre partenerul nostru extern, Landor Associates, cu rezultate spectaculoase de-a lungul anilor”, remarca Dochita Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta designului sustenabil in branding

Daca toata lumea vorbeste despre sustenabilitate, nu putem sa nu vorbim si noi, din perspectiva brandingului. Constientizarea ecologica a fost dintotdeauna o tendinta in crestere. Acum, mai mult ca niciodata, brandurile se afla sub presiunea [...]

Citeste tot articolul from Valorile brand-ului Ruukki

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Fonturile sans serif „ciudate”: Trendul anului 2024

Evolutia si schimbarile tendintelor de la un sezon la altul sunt cele mai pregnante atunci cand vine vorba de design. In ceea de priveste designul grafic, printre altele, anul acesta ne aduce in prim-plan o [...]

Citeste tot articolul from Valorile brand-ului Ruukki

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat de complex trebuie sa fie website-ul tau?

Este clar ca website-urile devin din ce in ce mai mari si complexe si de vina sunt atat programatorii, cat si clientii. Programatorii vor sa arate ca pot face lucuri complicate, iar clientii vor website-uri [...]

Citeste tot articolul from Valorile brand-ului Ruukki

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from Valorile brand-ului Ruukki

Citeste tot articolul