Branding Radio ZU

Seed Consultants a dezvoltat brandul Radio ZU

 

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a dezvoltat identitatea vizuala pentru cel mai recent post de radio CHR lansat in Romania, Radio ZU. Seed Consultants a realizat si pozitionarea brandului si teritoriul vizual al acestuia.

Radio ZU apare pe o piata extrem de aglomerata, cu jucatori consacrati, cu o notorietate ridicata si extrem de puternici, ceea ce face misiunea de pozitionare a unui nou brand si mai dificila. Cu toate acestea, dinamismul echipei de radio nou formate, energia si determinarea, pasiunea si dorinta de inovatie, au ajutat echipa Seed Consultants sa dezvolte o platforma de brand aliniata personalitatii acestora, care sa poata construi o puternica legatura emotionala cu ascultatorii si nenumarate asocieri de brand relevante pentru acestia.

Inovatia, interactivitatea, spontaneitatea si spiritul ludic sunt valorile brandului care au fost reflectate in noua identitate vizuala a radio ZU, creata de Bogdan Diaconu, brand designer la Seed Consultants.
“Logo-ul Radio ZU porneste de la ideea de interactivitate, exprimand faptul ca ZU e un brand ce vrea sa rezoneze cu ascultatorii, trimite si primeste vibratii, sentimente, trairi. Practic, simte ceea ce il inconjoara si reactioneaza la orice stimuli veniti din exterior, de la ascultatori. Nu ramane indiferent, nu creeaza singur trendul, nu stabileste el ce sa asculti – este o colaborare, un dialog. Cu alte cuvinte, face echipa cu ascultatorul si stabileste impreuna cu acesta ce e de facut, ce e de ascultat, ce e de vazut si asa mai departe”, spune Bogdan Diaconu, care a dezvoltat atat aplicatiile, cat si teritoriul vizual in aceeasi linie interactiva si ludica.

Procesul de branding a fost extrem de rapid, iar Radio ZU s-a lansat in luna septembrie, in urma unei colaborari foarte bune si eficiente intre echipa Radio ZU, formata din: Cristian Mihalache – Project Manager, Camelia Levintza Stettler – Director de Marketing, Tony Tesiu – Director de Programe, Mihai Morar si Daniel Buzdugan si echipa de proiect din partea Seed Consultants alcatuita din: Dochita Zenoveiov – Managing Director, Andreea Lupu – Brand Consultant, Bogdan Diaconu – Brand Designer si Roxana Iancu – Project Manager.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Branding Radio ZU

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Branding Radio ZU

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Branding Radio ZU

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Branding Radio ZU

Citeste tot articolul