Branding Radio ZU

Seed Consultants a dezvoltat brandul Radio ZU

 

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a dezvoltat identitatea vizuala pentru cel mai recent post de radio CHR lansat in Romania, Radio ZU. Seed Consultants a realizat si pozitionarea brandului si teritoriul vizual al acestuia.

Radio ZU apare pe o piata extrem de aglomerata, cu jucatori consacrati, cu o notorietate ridicata si extrem de puternici, ceea ce face misiunea de pozitionare a unui nou brand si mai dificila. Cu toate acestea, dinamismul echipei de radio nou formate, energia si determinarea, pasiunea si dorinta de inovatie, au ajutat echipa Seed Consultants sa dezvolte o platforma de brand aliniata personalitatii acestora, care sa poata construi o puternica legatura emotionala cu ascultatorii si nenumarate asocieri de brand relevante pentru acestia.

Inovatia, interactivitatea, spontaneitatea si spiritul ludic sunt valorile brandului care au fost reflectate in noua identitate vizuala a radio ZU, creata de Bogdan Diaconu, brand designer la Seed Consultants.
“Logo-ul Radio ZU porneste de la ideea de interactivitate, exprimand faptul ca ZU e un brand ce vrea sa rezoneze cu ascultatorii, trimite si primeste vibratii, sentimente, trairi. Practic, simte ceea ce il inconjoara si reactioneaza la orice stimuli veniti din exterior, de la ascultatori. Nu ramane indiferent, nu creeaza singur trendul, nu stabileste el ce sa asculti – este o colaborare, un dialog. Cu alte cuvinte, face echipa cu ascultatorul si stabileste impreuna cu acesta ce e de facut, ce e de ascultat, ce e de vazut si asa mai departe”, spune Bogdan Diaconu, care a dezvoltat atat aplicatiile, cat si teritoriul vizual in aceeasi linie interactiva si ludica.

Procesul de branding a fost extrem de rapid, iar Radio ZU s-a lansat in luna septembrie, in urma unei colaborari foarte bune si eficiente intre echipa Radio ZU, formata din: Cristian Mihalache – Project Manager, Camelia Levintza Stettler – Director de Marketing, Tony Tesiu – Director de Programe, Mihai Morar si Daniel Buzdugan si echipa de proiect din partea Seed Consultants alcatuita din: Dochita Zenoveiov – Managing Director, Andreea Lupu – Brand Consultant, Bogdan Diaconu – Brand Designer si Roxana Iancu – Project Manager.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta continutului de calitate pe un website

Un website bine conceput si functional este esential in era digitala, dar continutul de calitate este ceea ce il transforma intr-un instrument eficient de comunicare si interactiune cu publicul. Indiferent de tipul de website pe [...]

Citeste tot articolul from Branding Radio ZU

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Extindere brand in HORECA

Ai un business in segmentul premium de food delivery. Vrei sa iti dezvolti afacerea spre furnizarea de mancare buna la un pret corect? Exista cateva motive cheie pentru care ai lansa un brand mainstream in [...]

Citeste tot articolul from Branding Radio ZU

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate [...]

Citeste tot articolul from Branding Radio ZU

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un [...]

Citeste tot articolul from Branding Radio ZU

Citeste tot articolul