Branding si noroc

Businessul nostru este foarte corect. Ne recrutam angajatii, nu ii furam de la competitie asa cum fac altii. Ne platim corect angajatii. Produsele noastre sunt de cea mai buna calitate. Dar sunt cativa jucatori in categoria noastra care pur si simplu au noroc…

Norocul ni-l facem de cele mai multe ori cu mana noastra. Iar decizia de a alege o pozitionare diferentiatoare pentru brandul tau este o decizie care iti apartine. Orice antreprenor depune eforturi uriase. Agassi nu a ajuns campion peste noapte. Nici Simona Halep. Pe langa cele 1,000,000 de mingi batute pe zi pe teren, a trecut si printr-o operatie pentru a-si optimiza jocul. Si la fotbal, nu ajungi Lionel Messi peste noapte. Care dintre variante este castigatoare: sa sutezi pe poarta cand esti 100% sigur? Sau sa sutezi cand crezi ca ai 50% sanse de a marca. A doua, desigur.

In branding totusi situatiile nu sunt chiar atat de simple: gol sau ratare. Dar ceea ce e de retinut e ca e nevoie de un efort masiv, e nevoie de a incerca zeci de tactici si de a vedea care functioneaza cel mai bine pe pozitionarea aleasa, pentru audienta aleasa, pe valorile brandului. Posibil sa nu atingi chiar rezultatul atins din prima, e posibil sa nu-l atingi pe cel scontat, e posibil sa ajungi usor intr-o alta directie, dar atata timp cat acea tactica iti aduce rezultate, brandul tau evolueaza. Si asta este “ing”-ul din branding. Si cu asta se hranesc zilnic smart-antreprenorii… cu calatoria brandului lor spre succes.

Daca simti ca vrei sa te antrenezi in branding, daca simti ca pasul urmator e sa identifici un customer journey, da-ne un email la hello@inoveo.ro sa ne intalnim.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta continutului de calitate pe un website

Un website bine conceput si functional este esential in era digitala, dar continutul de calitate este ceea ce il transforma intr-un instrument eficient de comunicare si interactiune cu publicul. Indiferent de tipul de website pe [...]

Citeste tot articolul from Branding si noroc

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Extindere brand in HORECA

Ai un business in segmentul premium de food delivery. Vrei sa iti dezvolti afacerea spre furnizarea de mancare buna la un pret corect? Exista cateva motive cheie pentru care ai lansa un brand mainstream in [...]

Citeste tot articolul from Branding si noroc

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate [...]

Citeste tot articolul from Branding si noroc

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un [...]

Citeste tot articolul from Branding si noroc

Citeste tot articolul