INAPOI

Megagen Romania

Tipul proiectului: Rebranding
Servicii: Analiza si audit, Brand ADN, Identitate vizuala, Strategie de brand, Comunicare de brand, Productie media, Web Design, Mobile Design, Web Implementation, UI/UX
Tehnologii Web folosite: WordPress, HTML, CSS, jQuery, JavaScript ES6, PHP, SQL
Echipa: Lia Ecaterina Gaman, Dan Platon, Marius Chiriac, Alex Ranete

Client:

Compania Megagen a fost fondata in anul 2002 de catre o echipa de dentisti experimentati care erau in cautarea unor solutii moderne pentru pacientii lor. Megagen a revolutionat piata cu produse de calitate superioara, de la implanturi dentare pana la echipamente de ultima generatie pentru dentisti.

Scopul:

Megagen a apelat la serviciile INOVEO pentru o campanie de educare si constientizare a sanatatii dentare, cu un accent pronuntat pe implantologie.

Solutii:

Cantitatea de informatii pe care un client il gaseste pe un site de implantologie este mult prea stufoasa si irelevanta. Pentru o campanie destinata ultizatorului final, pacientul, am convenit o abordare prietenoasa. Fara detalii tehnice si ilustratii pe care unii clienti le pot considera respingatoare. Am pus accentul pe usurinta si avantajele implantului Megagen, neintrand aproape deloc in aria tehnica.

Propunerea agreata a fost implementarea unei sectiuni noi pentru pacienti avand o paleta de culori calda – roz piersica fata de sectiunea de medici care are o paleta de culori rece – bleu.

Gasirea rapida a unui cabinet partener Megagen. Am optat pentru o solutie de tipul “Harta interactiva”. Dupa ce clientul selecteaza judetul dorit, o lista cu cabinetele partenere vor aparea.

Pentru versiunea de mobile am adaugat elemente ajutatoare selectarii judetelor.

Concluzii:

Am reusit sa aliniem pagina pentru pacienti a Megagen Romania conform identitatii vizuale. Usurinta navigarii, stilul elegant si simplitatea gasirii unui cabinet partener fac din Megagen un pionier al industriei implanturilor din Romania.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Rebrandingul POSTEI ROMANE – transformarea unei institutii intr-un brand modern

Your browser does not support the video tag. Rebrandingul POSTEI ROMANE – primul pas spre transformare Procesul de rebranding semnat de INOVEO marcheaza inceputul unei transformari organizationale. Este tranzitia de la traditional la modern. De la o [...]

Citeste tot articolul from Megagen Romania

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Category Entry Points: cum legi brandul de contexte clare?

Category Entry Points sunt momentele si contextele prin care consumatorii isi amintesc un brand. Afla cum sa folosesti category entry points in branding si rebranding, cu exemple romanesti si internationale. De ce category entry points [...]

Citeste tot articolul from Megagen Romania

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Intalnirile fizice – cheia succesului in branding

Preferam sa ne vedem cu clientii fizic de la prima pana la ultima intalnire. Evident pot fi situatii in care comunicam si transmitem informatii telefonic sau online dar aceste sunt pentru detalii tehnice sau de [...]

Citeste tot articolul from Megagen Romania

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Brand rebranding & mere exposure effect: de ce repetitia vinde?

Mere Exposure Effect in rebranding Mere Exposure Effect este unul dintre cele mai utile principii de psihologie aplicata in branding si mai ales in rebranding. Oamenii se obisnuiesc cu ce vad des, iar repetitia este [...]

Citeste tot articolul from Megagen Romania

Citeste tot articolul

INOVEO
Prezentarea generala

Folosim cookie-urile pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Informatiile privind cookie-urile sunt stocate in browserul dvs. si indeplinesc functii, cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand reveniti pe site-ul nostru si ajutati echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante si utile.

Cititi Politica de Cookie-uri si Politica de Confidentialitate.