Un brand la inaltime

Un brand la inaltime creat de Seed Consultants

 

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a realizat procesul de branding pentru VIP Air, un nou jucator pe piata de aviatie de tip business.

VIP Air a fost creat datorita oportunitatilor existente pe piata romaneasca in zona serviciilor de transport aerian exclusiviste, atat pentru afaceri, cat si pentru vacante. VIP Air reprezinta servicii selecte individualizate, punctualitate, statut si o relatie de incredere, sustinuta de experienta si discretia personalului.

“Experienta suprema” este promisiunea de brand din care a derivat si identitatea vizuala a brand-ului, care este extrem de eleganta si diferentiatoare, reflectand exclusivitatea serviciilor oferite si abilitatea companiei de a se adapta oricarui tip de client si a indeplini orice exigenta. Experienta unica a brandului va fi transmisa in fiecare din punctele de contact cu clientii VIP Air, din momentul in care fac rezervarea si pana la finalul calatoriei, de la exteriorul aeronavei pana in interiorul acesteia, de la uniformele personalului pana la atitudinea si tonul vocii acestora.

“Targetul VIP Air este alcatuit din clienti privati, oameni de afaceri rafinati si discreti, extrem de atenti la cele mai mici detalii. Experienta vasta in industria aeronautica a partenerelui nostru global, Landor Associates, ne-a ajutat sa livram clientului nostru o solutie de strategie si design care sa fie extrem de relevanta pentru audienta”, precizeaza Roxana Iancu, Senior Brand Consultant la Seed Consultants.

Paul Gurau, Director General VIP Air considera ca “aviatia de tip business difera radical de cea de linie, pe langa elementele comune, siguranta, punctualitate si calitatea serviciilor, trebuie sa te diferentiezi oferind clientilor o experienta memorabila. Clientii nostri sunt foarte sofisticati, iar pentru ei imaginea este cea mai importanta. Tocmai din acest motiv am considerat branding-ul elementul esential in dezvoltarea business-ului nostru”.

“Suntem foarte incantati ca am avut ocazia sa realizam un proiect atat de frumos, unic pe piata noastra, cu atat mai mult cu cat sunt foarte rare ocaziile cand poti crea branduri de lux, foarte exclusiviste”, spune Dochita Zenoveiov, managing director al Seed Consultants.
Proiectul de branding VIP Air a fost realizat in 3 luni, Seed Consultants realizand analiza pietei, strategia de brand, identitatea vizuala si toate aplicatiile de brand, inclusiv manualul de identitate. Echipa de proiect a fost alcatuita din Raluca Beldiman (Pinky) – Brand Designer, care a creat identitatea vizuala si aplicatiile brand, Dochita Zenoveiov si Roxana Iancu, care au realizat strategia de brand, si Vladimir Martinus, implicat pe partea de project management, iar din partea VIP Air, Paul Gurau, Director General, a coordonat intregul proces.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Un brand la inaltime

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Un brand la inaltime

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Un brand la inaltime

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Un brand la inaltime

Citeste tot articolul