Scris de Dochita Zenoveiov

OUG130 pentru antreprenori

Acum antreprenorii primesc bani pentru branding prin OUG130 pana la sfarsitul anului.

Ce tip de IMM-uri pot accesa acesti bani?

IMM-urile afectate de pandemie pot face branding pe Capital de lucru. Pe langa chirie, echipamente, si brandingul poate fi incadrat aici. Poti sa-ti desfasori activitatea daca nu ai un nume bun? O carte de vizita? O prezentare comerciala buna? Un website? Un brand outstanding cu o identitate vizuala aliniata la 2020 (logo, culori, imagerie si supergraphic) si un kit de brand bun muncesc pentru tine si concureaza cu orice brand global in tara sau pe plan international.

IMM-urile afectate + neafectate pot face branding pe Investitii, adica bani pentru brand care dezvolta businessul. Investesti in brand o data in viata.

Pana acum antreprenorii s-au dotat cu linii de productie, ambalare, ERPuri, CRMuri pentru eficientizare. De acum investesc in brand pt ca aici pot face diferenta.

La ce te ajuta un brand?
Ofera incredere
Creeaza leaduri
Te reprezinta si in absenta ta
Aduce profit: un tricou no-name e 20ron, un Gucci e 500euro

INOVEO face branding, Contacteaza-ne

Despre OUG: Ziarul Financiar

Pls share sa ajunga la cine trebuie. Mersi.

#branding #OUG130 #inoveo

Mai multe articole

Dochita Zenoveiov a scris

Touchpoints Workshop

Brandingul nu e doar numele si logo-ul. Este si despre touchpointuri. Saptamana trecuta un prospect mi-a dezvaluit ca s-a intalnit cu noi doar pentru ca un fost client de-al nostru a insistat sa ne cunoasca, [...]

Citeste tot articolul from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Nume evocativ

Cum isi construiesc asiaticii strategia de #naming. Cum isi aleg numele. Sa luam exemplul Samsung. E un nume descriptiv, evocativ sau abstract? Lee Byung-chull, fondatorul Samsung, a urmat cursurile Universitatii Waseda din Tokyo, Japonia, dar [...]

Citeste tot articolul from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Customer Journey Workshop

Acesta se refera la toate interactiunile si etapele prin care trece un client in timp ce interactioneaza cu un brand. Customer Journey-ul include toate punctele de contact si canalele prin care un client vine in [...]

Citeste tot articolul from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul

Dochita Zenoveiov a scris

Customer experience

Saptamana trecuta m-a rugat un partener sa fac un workshop de brand cu echipa sa si cred ca a sosit momentul sa vorbesc despre workshopurile pe care le facem pentru ca sunt diverse, au obiective [...]

Citeste tot articolul from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul