Scris de Dochita Zenoveiov

OUG130 pentru antreprenori

Acum antreprenorii primesc bani pentru branding prin OUG130 pana la sfarsitul anului.

Ce tip de IMM-uri pot accesa acesti bani?

IMM-urile afectate de pandemie pot face branding pe Capital de lucru. Pe langa chirie, echipamente, si brandingul poate fi incadrat aici. Poti sa-ti desfasori activitatea daca nu ai un nume bun? O carte de vizita? O prezentare comerciala buna? Un website? Un brand outstanding cu o identitate vizuala aliniata la 2020 (logo, culori, imagerie si supergraphic) si un kit de brand bun muncesc pentru tine si concureaza cu orice brand global in tara sau pe plan international.

IMM-urile afectate + neafectate pot face branding pe Investitii, adica bani pentru brand care dezvolta businessul. Investesti in brand o data in viata.

Pana acum antreprenorii s-au dotat cu linii de productie, ambalare, ERPuri, CRMuri pentru eficientizare. De acum investesc in brand pt ca aici pot face diferenta.

La ce te ajuta un brand?
Ofera incredere
Creeaza leaduri
Te reprezinta si in absenta ta
Aduce profit: un tricou no-name e 20ron, un Gucci e 500euro

INOVEO face branding, Contacteaza-ne

Despre OUG: Ziarul Financiar

Pls share sa ajunga la cine trebuie. Mersi.

#branding #OUG130 #inoveo

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from OUG130 pentru antreprenori

Citeste tot articolul