INAPOI

Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult

Companiile româneşti apelează acum mai mult decât înainte de 2010 la rebranding pentru a-şi majora cifra de afa­ceri, iar rezul­tatele unui astfel de proces se pot vedea şi în nivelul pro­fita­bilităţii, al numărului de clienţi şi chiar al numărului de angajaţi.

„Clientul din 2010 era concentrat pe a produce şi a vinde, nu avea nevoie de imagine. Acum competiţia e mai acerbă. Brandingul nu este despre schimbarea numelui sau a logoului. Dacă se întâmplă aceste modificări, ele vin la pachet cu strategia de brand şi, luate toate împreună, rezultatele se văd în cifra de afaceri“, spune Dochiţa, brand innovator în cadrul agenţiei de branding Inoveo.

Ea adaugă şi că, dacă până în 2010, companiile de branding erau cele care se adresau clienţilor, în ultimii ani procesul s-a inversat.

„Start-up-urile au nevoie de dezvoltarea brandului: poziţionare, naming, identitate vizuală, un kit basic de brand în offline şi în online. De rebranding au nevoie şi companiile care există în piaţă şi care vor o rafinare a imaginii“, spune Dochiţa Zenoveiov.

Înainte de apariţia mediului online, media de „supravieţuire“ a unui brand era de şapte ani, însă acum aceasta a scăzut, mai spune Dochiţa Zenoveiov.

Citeste tot articolul din Ziarul Financiar aici.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta designului sustenabil in branding

Daca toata lumea vorbeste despre sustenabilitate, nu putem sa nu vorbim si noi, din perspectiva brandingului. Constientizarea ecologica a fost dintotdeauna o tendinta in crestere. Acum, mai mult ca niciodata, brandurile se afla sub presiunea [...]

Citeste tot articolul from Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Fonturile sans serif „ciudate”: Trendul anului 2024

Evolutia si schimbarile tendintelor de la un sezon la altul sunt cele mai pregnante atunci cand vine vorba de design. In ceea de priveste designul grafic, printre altele, anul acesta ne aduce in prim-plan o [...]

Citeste tot articolul from Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Cat de complex trebuie sa fie website-ul tau?

Este clar ca website-urile devin din ce in ce mai mari si complexe si de vina sunt atat programatorii, cat si clientii. Programatorii vor sa arate ca pot face lucuri complicate, iar clientii vor website-uri [...]

Citeste tot articolul from Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult

Citeste tot articolul