Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult

Companiile româneşti apelează acum mai mult decât înainte de 2010 la rebranding pentru a-şi majora cifra de afa­ceri, iar rezul­tatele unui astfel de proces se pot vedea şi în nivelul pro­fita­bilităţii, al numărului de clienţi şi chiar al numărului de angajaţi.

„Clientul din 2010 era concentrat pe a produce şi a vinde, nu avea nevoie de imagine. Acum competiţia e mai acerbă. Brandingul nu este despre schimbarea numelui sau a logoului. Dacă se întâmplă aceste modificări, ele vin la pachet cu strategia de brand şi, luate toate împreună, rezultatele se văd în cifra de afaceri“, spune Dochiţa, brand innovator în cadrul agenţiei de branding Inoveo.

Ea adaugă şi că, dacă până în 2010, companiile de branding erau cele care se adresau clienţilor, în ultimii ani procesul s-a inversat.

„Start-up-urile au nevoie de dezvoltarea brandului: poziţionare, naming, identitate vizuală, un kit basic de brand în offline şi în online. De rebranding au nevoie şi companiile care există în piaţă şi care vor o rafinare a imaginii“, spune Dochiţa Zenoveiov.

Înainte de apariţia mediului online, media de „supravieţuire“ a unui brand era de şapte ani, însă acum aceasta a scăzut, mai spune Dochiţa Zenoveiov.

Citeste tot articolul din Ziarul Financiar aici.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult

Citeste tot articolul