Interviu cu Dochita Zenoveiov

Dochita Zenoveiov, managing director, a fost invitata in cadrul emisiunii moderata de Amedeo Ene la Realitatea Plus pentru a aborda cateva notiuni legate de branding.

Diferenta intre brand si branding

Atunci cand vorbim despre brand vorbim despre nivelul urmator al produsului. Branding-ul este modul prin care un produs devine brand. Este un proces prin care un produs ajunge sa cumuleze in jurul sau o comunitate si sa acceseze aceasta comunitate intr-un anume mod, astfel incat sa fie mereu in topul preferintelor.
Exista branduri corporatiste, in care rolul principal il joaca reputatia si angajatii companiei. Este vorba de companiile care sunt in segmentul Business-to-Business (B2B). Indiferent ca suntem in segmentul B2B sau in B2C (Business-to-Consumer) este important sa avem o imagine (reputatie) buna deoarece brandul este motivul pentru care clientul ne alege pe noi si nu pe cei care joaca in aceeasi categorie cu noi. Brandul este cel care genereaza o comunitate loiala.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Interviu cu Dochita Zenoveiov

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Interviu cu Dochita Zenoveiov

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Interviu cu Dochita Zenoveiov

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Interviu cu Dochita Zenoveiov

Citeste tot articolul