Indiferent daca ai incercat sa ii prinzi pe toti pentru tine, sau ai fost pur si simplu intrigat de numarul mare de oameni care se perinda prin cartier cu telefonul in mana si afiseaza tot felul de fete caraghioase, te-ai intersectat in mod inevitabil cu Pokemon Go.
Cu 21 de milioane de jucatori zi de zi, Pokemon Go este cea mai populara aplicatie de pe mobil din toate timpurile, iubit in cea mai mare parte de cei care fac parte din generatia Y. Deci, care este secretul succesului?
Raspunsul scurt la ceea ce face Pokemon Go atat de succes? Aplicatia stie cum sa atraga interesul generatiei Y apeland la dorintele lor uneori contradictorii.
Patru lectii pe care brandul tau le poate invata de la Pokemon Go:
1. Apeleaza la nostalgie, dar cu o tenta moderna
Vrei sa reflectezi la propria mortalitate? Gandeste-te la faptul ca brandul Pokemon exista de mai mult de 20 de ani. Asta inseamna ca cei care se joaca acum si au in jur de 20 de ani si ceva au crescut impreuna cu Ash si Pikachu, jucand jocurile video originale,colectionand carduri si vizionand desenele animate.
Dupa cum arata descoperirile, generatia Y isi doreste experiente care sunt in acelasi timp nostalgice si futuriste. Pokemon Go modernizeaza literalmente amintiri din copilarie prin punerea personajelor familiare in realitatea augmentata.
Lectia
Brandurile nu ar trebui sa se teama sa apeleze la nostalgie si sa ii ajute pe cei din generatia Y sa retraiasca primele lor amintiri. Focusul este pe modernizarea amintirilor si contopirea celor mai recente inovatii tehnologice cu distractiile din copilarie.
2. Construieste o comunitate
Intr-o lume in care Snapchat-ul incepe sa devina parte din rutina zilnica, generatia Y este infometata dupa conexiuni mai semnificative din lumea reala.
Pokemon Go nu numai ca incurajeaza jucatorii sa lucreze impreuna, jocul ii face sa iasa din casa si le da un motiv convingator pentru a explora imprejurimile. Zambetul pe care il afiseaza de cele mai multe ori este o scuza perfecta pentru a incepe o conversatie despre un interes comun, poate chiar ii face sa isi uneasca fortele.
Lectia
Comunitatile digitale nu pleaca nicaieri. Dar daca brandurile pot accesa dorintele celor din generatia Y facandu-i sa interactioneze mai semnificativ cu altii in lumea reala, pot sa le castige inima si sa ii pastreze loiali.
3. Da-le ceva de impartasit
Fie ca jucatorii se plimba prin parc pentru a prinde un Squirtle sau urmaresc un Pikachu la barul din colt, Pokemon Go adauga o nota de magie la rutina zilnica.
Acesta ofera o baza pentru anecdote amuzante, snap-uri, fotografii pe Instagram care ii fac pe jucatori sa rada si sa posteze despre joc, indiferent daca joaca sau nu in mod activ.
Lectia
Imagineaza-ti ce momente demne de a fi impartasite poate incuraja brandul tau. Ajuta-i pe clienti sa resimta acele experiente ca si cum ar fi ale lor, dar sprijina-i in realizarea si impartasirea de povesti proprii.
4. Ramai agil
Pokemon Go pare ceva atat de nou, incat este usor de uitat ca face parte dintr-o franciza de brand de aproape doua decenii., care include totul, de la desene animate la carti.
Lectia
Nu te opri niciodata din a progresa. Fii inteligent si subtil in legatura cu inovatia. Pastreaza inovatiile tehnologice relevante. Viseaza departe. Evolueaza.
Sursa: Landor.com
Photo: Yahoo.com