Identitate Final Distribution

Seed Consultants a realizat noua identitate corporate pentru Final Distribution

 

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a realizat procesul de rebranding pentru Final Distribution, liderul pe piata tiglelor metalice cu acoperire de piatra naturala si reprezentant exclusiv al brandului premium Gerard in Romania.

Final Distribution a organizat la sfarsitul anului 2009 un pitch, in urma caruia echipa Seed Consultants a fost desemnata sa se ocupe de proiectul de rebranding si de implementare. Intregul proces a inclus o etapa de analiza inceputa in primele luni ale anului 2010, identificarea punctelor de contact, crearea platformei de brand, etapa in care au avut loc mai multe workshop-uri cu echipa de proiect a clientului si desenarea identitatii.

Conceptul porneste de la ideea dezvoltarii unei identitati corporate puternice, construite, care sa reflecte pozitia lor de lider pe piata de specialitate. Imaginea companiei trebuia sa transpuna astfel esenta brand-ului printr-un design estetic, care sa insemne inovatie si incredere.

Ideea generala a logo-ului poate fi descrisa ca reprezentand conceptul de progres si leadership, de a fi mereu inaintea tuturor. Noua identitate vizuala aminteste de logo-ul anterior prin folosirea formei patrate, o forma perfecta datorita laturilor sale egale, intr-un ansamblu echilibrat ce da forta logotipului. Nota diferentiatoare vine insa prin alegerea culorii violet, detasandu-se astfel de restul competitorilor, si bineinteles prin folosirea unui font modern, geometric, cu forta si greutate, care transmite ideea de companie puternica si de incredere.

In urma procesului de rebranding, rezultatul final a fost crearea unei imagini premium, moderne, potrivita pentru o companie care ofera servicii de performanta si produse inovatoare.

Procesul de rebranding a fost realizat in 5 luni, iar echipa de proiect din partea Seed Consultants a fost alcatuita din Dochita Zenoveiov – Managing Director, Roxana Iancu – Senior Brand Consultant, Raluca Beldiman (Pinky) – Brand Designer, Vladimir Martinus – Project Manager, Cristina Pana – Marketing Assistant, Petronela Sterea – Project Executive.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul „one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Citeste tot articolul from Identitate Final Distribution

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Beneficiile de a avea un blog pe website-ul tau

In era digitala in care traim, un website bine dezvoltat nu mai este suficient pentru a atrage si retine atentia publicului. Un blog pe website-ul unei companii poate aduce numeroase beneficii, de la cresterea prezentei [...]

Citeste tot articolul from Identitate Final Distribution

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Citeste tot articolul from Identitate Final Distribution

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Citeste tot articolul from Identitate Final Distribution

Citeste tot articolul