Identitate Final Distribution

Seed Consultants a realizat noua identitate corporate pentru Final Distribution

 

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a realizat procesul de rebranding pentru Final Distribution, liderul pe piata tiglelor metalice cu acoperire de piatra naturala si reprezentant exclusiv al brandului premium Gerard in Romania.

Final Distribution a organizat la sfarsitul anului 2009 un pitch, in urma caruia echipa Seed Consultants a fost desemnata sa se ocupe de proiectul de rebranding si de implementare. Intregul proces a inclus o etapa de analiza inceputa in primele luni ale anului 2010, identificarea punctelor de contact, crearea platformei de brand, etapa in care au avut loc mai multe workshop-uri cu echipa de proiect a clientului si desenarea identitatii.

Conceptul porneste de la ideea dezvoltarii unei identitati corporate puternice, construite, care sa reflecte pozitia lor de lider pe piata de specialitate. Imaginea companiei trebuia sa transpuna astfel esenta brand-ului printr-un design estetic, care sa insemne inovatie si incredere.

Ideea generala a logo-ului poate fi descrisa ca reprezentand conceptul de progres si leadership, de a fi mereu inaintea tuturor. Noua identitate vizuala aminteste de logo-ul anterior prin folosirea formei patrate, o forma perfecta datorita laturilor sale egale, intr-un ansamblu echilibrat ce da forta logotipului. Nota diferentiatoare vine insa prin alegerea culorii violet, detasandu-se astfel de restul competitorilor, si bineinteles prin folosirea unui font modern, geometric, cu forta si greutate, care transmite ideea de companie puternica si de incredere.

In urma procesului de rebranding, rezultatul final a fost crearea unei imagini premium, moderne, potrivita pentru o companie care ofera servicii de performanta si produse inovatoare.

Procesul de rebranding a fost realizat in 5 luni, iar echipa de proiect din partea Seed Consultants a fost alcatuita din Dochita Zenoveiov – Managing Director, Roxana Iancu – Senior Brand Consultant, Raluca Beldiman (Pinky) – Brand Designer, Vladimir Martinus – Project Manager, Cristina Pana – Marketing Assistant, Petronela Sterea – Project Executive.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Importanta continutului de calitate pe un website

Un website bine conceput si functional este esential in era digitala, dar continutul de calitate este ceea ce il transforma intr-un instrument eficient de comunicare si interactiune cu publicul. Indiferent de tipul de website pe [...]

Citeste tot articolul from Identitate Final Distribution

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Extindere brand in HORECA

Ai un business in segmentul premium de food delivery. Vrei sa iti dezvolti afacerea spre furnizarea de mancare buna la un pret corect? Exista cateva motive cheie pentru care ai lansa un brand mainstream in [...]

Citeste tot articolul from Identitate Final Distribution

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate [...]

Citeste tot articolul from Identitate Final Distribution

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un [...]

Citeste tot articolul from Identitate Final Distribution

Citeste tot articolul