Identitate Final Distribution

Seed Consultants a realizat noua identitate corporate pentru Final Distribution

 

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a realizat procesul de rebranding pentru Final Distribution, liderul pe piata tiglelor metalice cu acoperire de piatra naturala si reprezentant exclusiv al brandului premium Gerard in Romania.

Final Distribution a organizat la sfarsitul anului 2009 un pitch, in urma caruia echipa Seed Consultants a fost desemnata sa se ocupe de proiectul de rebranding si de implementare. Intregul proces a inclus o etapa de analiza inceputa in primele luni ale anului 2010, identificarea punctelor de contact, crearea platformei de brand, etapa in care au avut loc mai multe workshop-uri cu echipa de proiect a clientului si desenarea identitatii.

Conceptul porneste de la ideea dezvoltarii unei identitati corporate puternice, construite, care sa reflecte pozitia lor de lider pe piata de specialitate. Imaginea companiei trebuia sa transpuna astfel esenta brand-ului printr-un design estetic, care sa insemne inovatie si incredere.

Ideea generala a logo-ului poate fi descrisa ca reprezentand conceptul de progres si leadership, de a fi mereu inaintea tuturor. Noua identitate vizuala aminteste de logo-ul anterior prin folosirea formei patrate, o forma perfecta datorita laturilor sale egale, intr-un ansamblu echilibrat ce da forta logotipului. Nota diferentiatoare vine insa prin alegerea culorii violet, detasandu-se astfel de restul competitorilor, si bineinteles prin folosirea unui font modern, geometric, cu forta si greutate, care transmite ideea de companie puternica si de incredere.

In urma procesului de rebranding, rezultatul final a fost crearea unei imagini premium, moderne, potrivita pentru o companie care ofera servicii de performanta si produse inovatoare.

Procesul de rebranding a fost realizat in 5 luni, iar echipa de proiect din partea Seed Consultants a fost alcatuita din Dochita Zenoveiov – Managing Director, Roxana Iancu – Senior Brand Consultant, Raluca Beldiman (Pinky) – Brand Designer, Vladimir Martinus – Project Manager, Cristina Pana – Marketing Assistant, Petronela Sterea – Project Executive.

Mai multe articole

INOVEO

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Citeste tot articolul from Identitate Final Distribution

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding in 2024

Brandingul este despre optimism si incredere si orice antreprenor cu un business de 30 de ani, de 10 ani sau cu un start-up simte mai mult ca oricand nevoia sa-i dea brandului atentie. Vremurile grele [...]

Citeste tot articolul from Identitate Final Distribution

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Evaluarea brandului

Stiu, e perioada Galelor, a Premiilor, a Bilanturilor de final de an, a Petrecerilor de Craciun… dar scriu ce ma inspira din munca mea de zi cu zi… Dupa filmarile de saptamana trecuta la INOVEO, [...]

Citeste tot articolul from Identitate Final Distribution

Citeste tot articolul